2018-03-25, 14:05
Medlem
Både igår, i torsdags och i fredags drog jag några linor, och nu är min blodcirkulation helt åt helvete (hela jag är röd). Hjärtat slår på max och det blir bara bättre när jag rör på mig. Dock är jag jävligt trött nu, och vill börja ssova. Vad borde jag göra?
Citera
2018-03-25, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nafta112
Både igår, i torsdags och i fredags drog jag några linor, och nu är min blodcirkulation helt åt helvete (hela jag är röd). Hjärtat slår på max och det blir bara bättre när jag rör på mig. Dock är jag jävligt trött nu, och vill börja ssova. Vad borde jag göra?

Får liknande, bara vila någon dag så blir det bättre.
Citera
2018-03-26, 01:19
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denfete80
Kör de sista timmarna åtminstone. Då landar jag skönt som fan

Jag rekommenderar inte att landa på bezo. Har 2 vänner som dött så. Somnat in och aldrig vaknat sen.
Citera
2018-03-26, 02:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.mafioso
Jag rekommenderar inte att landa på bezo. Har 2 vänner som dött så. Somnat in och aldrig vaknat sen.

På allvar? Vilka mängder pratar vi om då? Kör uppåt dagligen (mellan 40-200mg, beroende på dag och humör) och avslutar nästintill varje kväll/natt med 1-2mg alprazolam för att kunna varva ner. Trodde det var helt lugnt...
Citera
2018-03-26, 02:52
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whyelle
På allvar? Vilka mängder pratar vi om då? Kör uppåt dagligen (mellan 40-200mg, beroende på dag och humör) och avslutar nästintill varje kväll/natt med 1-2mg alprazolam för att kunna varva ner. Trodde det var helt lugnt...

Vet inte exakt men handlar inte om några sjuka mängder. Och döda är dom.
Citera
2018-03-26, 02:54
Medlem
PeaceOnEarths avatar
Citat:

Tack för reken. Du är doktor, va?
Citera
2018-03-26, 02:58
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeaceOnEarth
Tack för reken. Du är doktor, va?

Nej?! Men du kanske är? Min åsikt och min erfarenhet! Men kör på du!
Senast redigerad av mr.mafioso 2018-03-26 kl. 03:01.
Citera
2018-03-26, 14:15
Medlem
Tjoo! Har tjackat fram och till sedan i onsdags, rätt små doser med sömnintervaller emellan. Nu inatt sov jag 13 timmar..
Förutom att jag känner mig jävligt rastlös och allmänt trög, så är jag svinkall om händer och fötter. Är JÄVLIGT sugen på att dra en liten jävel för att vakna till.. så jag ber er experter om advice, är det lugna puckar att köra på't igen?
Citera
2018-03-26, 14:48
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsnonickname
Tjoo! Har tjackat fram och till sedan i onsdags, rätt små doser med sömnintervaller emellan. Nu inatt sov jag 13 timmar..
Förutom att jag känner mig jävligt rastlös och allmänt trög, så är jag svinkall om händer och fötter. Är JÄVLIGT sugen på att dra en liten jävel för att vakna till.. så jag ber er experter om advice, är det lugna puckar att köra på't igen?

Beror på om du pallar med ATn som kommer sen
Citera
2018-03-26, 14:56
Medlem
Citat:
Beror på om du pallar med ATn som kommer sen
Har benny så det räcker o blir över mtp på att jag tog senast igår vid 11~ på dagen borde väl "atn" hunnit springa iväg? Samt att jag lyckades sova 13h..
Citera
2018-03-26, 15:07
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plsnonickname
Har benny så det räcker o blir över mtp på att jag tog senast igår vid 11~ på dagen borde väl "atn" hunnit springa iväg? Samt att jag lyckades sova 13h..

Jo helt sant.. Kör på
Citera
2018-03-26, 15:22
Medlem
ADD-Bennys avatar
Jag hittade information om detta på flashback

Snabb fråga bara, kan nån förklara varför effekt av amfetamin preparat har sämre effekt jämfört med metylfenidat på mig? Jag vet hur dom funkar i skallen men jag förstår inte varför det är sämre effekt på amfetamin..

Amfetamin anses väl starkare än metylfenidat enligt det jag har läst?

För diskussionens skull håller jag mig till dom mediciner som finns på apoteket och jag pratar om doser för add och adhd. Men det blir samma sak med allt amfetamin jämfört med metylfenidat för mig, kokain likaså, bättre än amfetamin.

Som sagt, jag vet hur dom fungerar, men nånstans blir det en skillnad mellan olika personer som har mer effekt av amfetamin än metylfenidat. Hur kommer det sig tro?

Edit, bara för att jag ställde frågan hittar jag information om saken på flashback trots att jag har sökt länge...
Senast redigerad av ADD-Benny 2018-03-26 kl. 15:31. Anledning: Hittade en tråd om ämnet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in