2026-03-24, 15:46
Medlem
Spider-Girls avatar
Den gamla GVFÖ-tråden gäller nu bara fram till säsongen 2025, och jag kickar härmed igång säsongen 2026

Vad säger vi om det nya formatet?

Deltagarna har publicerats, vilka tror ni kommer att paras ihop?

Vad tycker ni allmänt om deltagarna?

Jag tycker att deltagarna som vanligt känns ganska alldagliga, och mer alldagliga än i övriga länder, men kul att GVFÖ Sverige får sitt första lesbiska par!
Citera
2026-03-26, 08:38
Medlem
Spider-Girls avatar
Här är länken till alla årets deltagare:

https://www.gp.se/kultur/tv/har-ar-alla-deltagare-i-arets-gift-vid-forsta-ogonkastet.6cbecc4e-7682-419f-b3ff-5ee2c7ecd94b
Citera
2026-03-29, 13:48
Medlem
SodaFointains avatar
Man kanske ska anmäla sig
Citera
2026-03-30, 19:28
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Man kanske ska anmäla sig

Kör bara, vad väntar du på 😁

Jag tror man skulle bli förvånad över hur osympatisk man skulle kunna framstå som 🤣
Citera
2026-03-31, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Den gamla GVFÖ-tråden gäller nu bara fram till säsongen 2025, och jag kickar härmed igång säsongen 2026

Vad säger vi om det nya formatet?

Deltagarna har publicerats, vilka tror ni kommer att paras ihop?

Vad tycker ni allmänt om deltagarna?

Jag tycker att deltagarna som vanligt känns ganska alldagliga, och mer alldagliga än i övriga länder, men kul att GVFÖ Sverige får sitt första lesbiska par!
sebastian är ganska söt, annars har jag inte så mycket tankar än så länge.
Citera
2026-04-02, 18:32
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
sebastian är ganska söt, annars har jag inte så mycket tankar än så länge.

Jag tycker inte att någon direkt föll mig i smaken (fast det är ju inte heller jag som ska matchas &#129315 men stilmässigt hade Henrik kunnat funka.

Intressant att en av deltagarna är psykolog! Undrar vad hon kommer tycka om "experternas" matchningar, metoder och analyser!

Imorgon släpps första avsnittet 💃
Citera
2026-04-02, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Jag tycker inte att någon direkt föll mig i smaken (fast det är ju inte heller jag som ska matchas &#129315 men stilmässigt hade Henrik kunnat funka.

Intressant att en av deltagarna är psykolog! Undrar vad hon kommer tycka om "experternas" matchningar, metoder och analyser!

Imorgon släpps första avsnittet 💃
aha, är hon psykolog, trodde hon var sommelier heh
Citera
2026-04-03, 12:15
Medlem
Känns som vanligt folk, inga influencers mm som i LiB.

Kan bli spännande. Det är svårt att gå i relation när man varit singel länge.
Citera
2026-04-03, 14:10
Medlem
Spider-Girls avatar
John och Anna känns spontant som det par som har störst potential! Dock när de möttes vid altaret verkade Anna tveka lite, eller var det inbillning av mig?

Henrik gjorde mig besviken med att vara dansbansmusiker, dags att en riktig hårdrockare kliver in tycker jag!

Sofie och hennes fru kommer få problem är min gissning. Frugan verkar vara känslosam med stora behov av att möta detsamma, och Sofie känns mer avmätt.

Sebastian MÅSTE sluta säga "liksom" HELA TIDEN. Försökte roa mig med att räkna antal gånger,men blev bara irriterad 🤣

Många i den här omgången har förvånande slapp och dålig hållning, vilket jag tycker är ganska oattraktivt! Sträck på er 😁
Citera
2026-04-03, 14:33
Medlem
Spider-Girls avatar
En sak till; hur fasen kan Suzann Larsdotter få vara kvar när hon bokstavligt talat förstörde ett av få blomstrande par förra året?

Säga vad man vill om engelsktalande Mark, men han gav ovanligt vettiga och sunda råd till John före bröllopet- att det är rätt att bara blotta en del av sitt inre i taget och att man gör det i en trygg miljö, inte till allt och alla. Det kan annars bli ett jäkla rotande i känslolivet, på osund nivå, med dessa experter. Paren behöver få ha roligt och lära känna varandra lite dramafritt först!
Citera
2026-04-03, 16:40
Medlem
tyckte alla gav ett ganska sympatiskt intryck. john hade energi som nassim al fakir...
gillade valet av tistel i blombuketten, till skillnad från bruden haha. det första parmötet gick ju rätt bra, får se hur resten utvecklar sig. gillade dansbandet också haha
Citera
2026-04-03, 19:57
Medlem
Den lesbiske med längre hår verkade rätt otränad jämfört med rugbytjejen.

John såg ut att ha överkammad flint, vilket jag ogillar. Snyggare att tjoffa av allt.

Tycker förskolläraren verkar ha ett roligt liv. Örontöjare är lite speciellt tycker jag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in