2026-04-14, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
han påminner verkligen om nassim al fakir, både i frisyren, gluggen och energin..
Helt klart, lockigt hår, lite stirrig blick, kan tänka mig att längden är densamma också ungefär. Tänkte inte på om han skrattade, där har han nog svårt att matcha dock fick ändå känslan att denne försöker lite mer mellan nassim al fakir bara ÄR sådan och mer autentisk, men kanske denne killen blir också när han får slappna av mer, inte så konstigt om han försöker imponera på frugan i början.
Citera
2026-04-14, 12:57
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Ja, men för vissa män räcker det att vara blond "oj vad snygg", plus åldern då kanske (28). Hade hon färgat håret mörkt hade hon rasat och vice versa.. Sen nämner han att tre brunetter ser likadana ut, vilka då? Gotländskan, amanda (cendre) och den pansexuella eller (rödhårig dessutom)? För den lilla butchflatan kan man väl inte tycka är lika de övriga? Tycker själv amanda var sötast, iaf på bröllopet. Ser man på bilder i vardagen är det väl ingen som sticker ut varken i positiv eller negativ riktning, svenssons.
Jo. Men precis. Är hon bara blond, hyfsat ung och inte överviktig så verkar många män automatiskt tycka att någon är snygg. Många har väldigt låga krav. Menar inte att vara petig, inget fel att vara genomsnittlig
Citera
2026-04-14, 13:00
Medlem
Jag har ännu ej börjat kolla på årets säsong? Vad kan jag förvänta mig?
Citera
2026-04-14, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Jo. Men precis. Är hon bara blond, hyfsat ung och inte överviktig så verkar många män automatiskt tycka att någon är snygg. Många har väldigt låga krav. Menar inte att vara petig, inget fel att vara genomsnittlig
det som gör hon blonda "snygg" i min bok är väl hennes bruna ögon, och ganska charmiga personlighet. hade hon varit blond, blåögd och utan personlighet hade det inte varit lika tilltalande.
Citera
2026-04-14, 13:56
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
... Det lesbiska paret uppfattade varandra som 10-poängare och objektivt stämmer det ju inte, så uppenbarligen har de en omedelbar kemi...

Sofie gick från chock till halsbränna. Hon såg ju illamående ut från vigsel till säng. Sofie är naturlig, liten, söt, vältränad och biokemist och fick en påfågel med diffusa konturer, pärlplatteassistent, jättevegan och litegay, men har inte provat va gay på riktigt men blev "glad att det blev en tjej". Det är ju rent oförskämt mot Sofie och måste va påfågelsexologens påhitt.
Citera
2026-04-14, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Jag har ännu ej börjat kolla på årets säsong? Vad kan jag förvänta mig?

Du förvänta dig att sitta med skämskudden, eller som ungdomarna säger; "Cringe".
Citera
2026-04-14, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
han påminner verkligen om nassim al fakir, både i frisyren, gluggen och energin..
Hahaha ja!

Han verkar riktigt jobbig för mig som är lugn. Men många gillar nog energin.
Citera
2026-04-14, 15:41
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flamman99
Hahaha ja!

Han verkar riktigt jobbig för mig som är lugn. Men många gillar nog energin.

Ja, det vore oerhört enerverande att ha någon framför sig som praktiserade blandade småhopp.
Citera
2026-04-14, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Helt klart, lockigt hår, lite stirrig blick, kan tänka mig att längden är densamma också ungefär. Tänkte inte på om han skrattade, där har han nog svårt att matcha dock fick ändå känslan att denne försöker lite mer mellan nassim al fakir bara ÄR sådan och mer autentisk, men kanske denne killen blir också när han får slappna av mer, inte så konstigt om han försöker imponera på frugan i början.

Han skrämde mig när han helt plötsligt tog i från tårna och vrålade Helan går………….

Alkohol för mig sitt till på dessa bröllop och därav alla kyssar under kvällarna.
Citera
2026-04-14, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Ja, det vore oerhört enerverande att ha någon framför sig som praktiserade blandade småhopp.
hahaha
Citera
2026-04-14, 18:37
Medlem
skajlervajts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
En sak till; hur fasen kan Suzann Larsdotter få vara kvar när hon bokstavligt talat förstörde ett av få blomstrande par förra året?

Säga vad man vill om engelsktalande Mark, men han gav ovanligt vettiga och sunda råd till John före bröllopet- att det är rätt att bara blotta en del av sitt inre i taget och att man gör det i en trygg miljö, inte till allt och alla. Det kan annars bli ett jäkla rotande i känslolivet, på osund nivå, med dessa experter. Paren behöver få ha roligt och lära känna varandra lite dramafritt först!

Vad var det som hon gjorde förra året?? Edit: Såg du att du hade skrivit ett inlägg om detta...Hade helt glömt att det där hände, jaaa wtf...
Senast redigerad av skajlervajt 2026-04-14 kl. 18:42.
Citera
2026-04-14, 19:00
Medlem
lillaliliths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Sofie gick från chock till halsbränna. Hon såg ju illamående ut från vigsel till säng. Sofie är naturlig, liten, söt, vältränad och biokemist och fick en påfågel med diffusa konturer, pärlplatteassistent, jättevegan och litegay, men har inte provat va gay på riktigt men blev "glad att det blev en tjej". Det är ju rent oförskämt mot Sofie och måste va påfågelsexologens påhitt.
Äntligen nån som såg det jag såg. Alltså Sofies läppar när de "kysser" varandra...? Ser ut som om hon pressar ihop dem och försöker dra huvudet bakåt...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in