2026-03-07, 14:35
Medlem
kibokos avatar
Min fru gör det också. Är det för att imponera på och ligga med med mig?

Ja jag fattar också att det är en trolltråd.
Citera
2026-03-07, 14:37
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Bra tips! Man bör även se till att vara sådär lite lagom PK så man inte råkar reta upp nån feminist som råkar ha flashback som hobby - "jaha, EKO-odlad gurka - den tar EN såklart" (gäller att veta PK-koderna)

Ja man får anpassa raggningsförsöken efter hårfärgen på raggningsobjektivet i fråga.

Själv föredrar jag skanks som varken har råd med ekologisk gurka eller bryr sig om pronomen.
Citera
2026-03-07, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Hej, hjärndöda Feministnazist,

Du har inte funderat på att vi helt normala fungerande MÄN gör detta av helt funktionella skäl och inte för att ge en fisksås dusch i kloaken på Hen dvs. (dig)????

Förr i tiden när mathandlarna kunde investera i kundupplevelsen fanns det en sorts hiss som kände av när en tung korg sattes på avsatsen vid kassan och hissade upp korgen till normal nivå för att hantera matvarorna för att lägga dem på kassabandet, men det har nog inte dagens vinstfokuserade mathandlare råd med.

Då kunde du ju skippa bli plaskblöt i stringtrosan som luktar sååååå mycket bajs i stringen.
En automatisk hiss som lyfter upp korgen?
Nu drömmer du nog.

Anledningen till att vi män lyfter upp korgen är ju för att slippa böja sig ner hela tiden.
Citera
2026-03-07, 14:47
Medlem
Baimeis avatar
Förstår inte frågan, jag har vagn?
Citera
2026-03-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?
Varför tror du att ditt antagande är de rätta?
Citera
2026-03-07, 14:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Ja - du drar in skit och bakterier från det vidriga golvet rakt in i kylskåpet. Fattar du inte sånt?
För det första så står mina matvaror på golvet, innuti en icakasse eller liknande bärmedel. För det andra är inte mitt golv vidrigt. Men du städar kanske aldrig hemma själv?
Citera
2026-03-07, 15:22
Medlem
Jahbrahs avatar
Citat:
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?

Jag sprutade i trosan bara jag hörde det där. Du kanske är bög?
Citera
2026-03-07, 15:32
Medlem
Citat:

I'm lost for words. Är det detta du går runt och tänker på? Säger ju mer om dig.
Citera
2026-03-07, 15:38
Medlem
tantrs avatar
Haha. Det här var nog det dummaste jag läst.
Jag gjorde det idag. Jag hade 3x avokado, 1x ramlösa, salami och en chokladkaka. Jävlar vad stark jag är!
Citera
2026-03-07, 15:52
Medlem
urverksapelsins avatar
Citat:

Det här måste vara det mest meningslösa, onödiga inlägg till trådstart som Flashback någonsin sett.

Tack! du har satt rekordet.
Citera
2026-03-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Herregud! Måste vara en trolltråd, ingen kan vara så korkad att man ens skulle fundera över en sån sak.

Dessutom använder väl de allra flesta självskanning idag där det finns? Är väl bara folk som inte klarar av det som ställer sig i någon obskyr kassakö.

När man väl handlar i en butik så gör ju kvinnor precis lika dant, de handlar det de ska ha och lyfter utan någon som helst ansträngning upp sin kundkorg på hyllan vid kassabadet, såvida det inte är fråga om ett vänsterblivet fetto med orange hår. Handlar man mer än vad som ryms eller man bedömer är lämpligt för en korg så tar man en vagn, man som kvinna.
Man vet inte om det är en troll tråd med hur efterblivna dessa feminister är
Citera
2026-03-07, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDavis
Finns hur många ingångar som helst bland grönsakerna. ”Sjyssta meloner”, ”min är större” (när hon kollar på gurka) osv.

Felpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in