2026-03-07, 08:08
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorduriskOfficer
Jag svingar alltid upp korgen till avsatsen, som om den vore en säck med cement. Den unga kassörskan tindrar alltid med ögonen och rodnar inför min djuriska styrka. Ibland hjälper jag även kvinnor att lyfta upp korgen, och då får jag i regel dem att följa med hem. 100% broo.
Du verkar lite skönt busig.

Brukar du dra hem "cementsäckarna" i håret till din mancave?

Ja de flesta som sitter i kassan verkar bara tänka på djurisk sex, där har du en poäng.
Citera
2026-03-07, 08:11
Medlem
ragingcows avatar
Jobbigt att hålla på och böja sig ner flera gånger.
Citera
2026-03-07, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorbi
Om jag inte minns fel runt 2010, det var en metallplatta som var i golvnivå och kände av när en tung korg sattes på den och då hissade upp den till bekväm höjd för att lägga varorna på kassabandet.

Vi kan ju ha en kampanj här på flashback nu 2026 där vi kampanjar för att dessa skall finnas i alla matbutiker.

Jag slipper gärna att behöva lyfta en 25 kilos kundkorg en meter upp till kassabandet.

Finns korglift i butiken jag handlar i.

Använder dock inte den utan lyfter såklart min korg för att visa min manlighet, brukar också göra ett par rep med tidningsstället av samma anledning.
Citera
2026-03-07, 08:27
Medlem
Maureliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smetenigatan
Ni gör det för att visa hur "starka ni är". Det har både jag och mina kompisar kommit fram till.
Du anar inte, ett av de bättre sätten att ragga på, går sällan hem ensam efter min prestation!
Citera
2026-03-07, 08:27
Medlem
S1G1N4s avatar
Hur mår du?
Citera
2026-03-07, 08:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Kassan är väl mest till för incels som vill plocka upp en svag och kåt kvinna med "sexlyftet".

Jag gissar att det går att ana att man har att göra med en desperat incel om de fyller korgen med billiga, men ändå tunga varor?

Har det dock någonsin hänt? Helt ärlig. En kvinns ser denna starka arm och hej jo hem till mig och knulla. Det är nog en lika mycket fantasi för de som tror det och de som du tror att det faktiskt händer.
Citera
2026-03-07, 08:32
Medlem
Ludvig.Rudolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SysterMorbid
Trolltråd.

Säg inte det. Det finns gott om kvinnor som hatar män i dagens Sverige. Spelar ingen roll vad mannen gör, allt är fel. Precis allt! Räcker med att gå utanför dörren så är det fel och kvinnofientligt. Måste vara oerhört påfrestande att leva ett sånt liv som kvinna.
Citera
2026-03-07, 08:34
Medlem
Citat:
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?

Haha att ligga är det sista man tänker på när man handlar och vill betala, då lyfter man upp den för att inte bryta ryggen och ta upp vara för vara.
Citera
2026-03-07, 08:35
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
En sak som jag lagt märke till på senare tid är att i mataffären är det väldigt frekvent förekommande att män lyfter upp en stor varukorg fylld med varor och sätter den på den lilla avsatsen vid kassan. För mig är det uppenbart att de gör detta för att imponera på oss kvinnor. Liksom "Höhö, kolla här vad stark jag är. Kan lyfta en hel korg med varor höhö. Vill du följa med mig hem höhö?". Jag vill uppmana er män att sluta med detta sexistiska beteende. Vi kvinnor blir inte kåta eller impade av att ni gör detta. Inte det minsta.

Diskussionsunderlag: Varför tror män att kvinnor blir kåta eller impade av att de gör så?
Prata om hjärnspöken!
Citera
2026-03-07, 08:36
Medlem
Run3s avatar
Citat:

Vad är problemet med att visa sin styrka i vardagen? Det finns traditionella kvinnor som attraheras av långa och starka män. De flesta kvinnor skulle jag säga. Det är bara en liten minoritet av tjejer som kan tolerera en kort och klen kille.

I mitt hushåll så är det alltid så att jag gör de maskulina, styrkekrävande uppgifterna. Det är självklart både för mig och min fru. Jag gör det för jag vill, och hon uppskattar det. Hon ville ha en man som är längre än henne själv, och hon uppskattar att jag går till gymmet, så som de allra flesta kvinnor resonerar.

Sen är det klart att det finns feminister som bara för sakens skull vill trotsa de traditionella könsrollerna. Men det bryr jag mig inget om. Lyft du upp din korg själv, jag skiter i vilket. Bär runt på den själv i hela butiken också för all del. Bär hem kassarna själv också. Jag vet inte vad du vill bevisa. Om du så gärna vill bära, visst, gör det.
Citera
2026-03-07, 08:39
Medlem
crusades avatar
Jag gör så som du skriver helt enkelt för att slippa böja mig ner och plocka upp varorna, har inga andra baktankar.
Citera
2026-03-07, 08:41
Medlem
Imnshos avatar
Jag vill absolut att kvinnorna böjer sig ner mot korgen på golvet och exponerar sin läckra bakdel!

mvh "Ben Dover"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in