2008-01-10, 13:57
Medlem
mrBatemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Min och flickans galenskaper har numera eskalerat från att skämma ut varandra "in public" till att försöka förstöra vårat sexliv.

Allt snusksnack förs från min sida med anatomiskt korrekta uttryck. Inget mer "nu ska du få stock din lilla slyna!" nej nej numera låter det såhär när Coden vill leka skottkärra :

(röst som en som demonstrerar ett experiment i en föreläsningssal)
"Jag skall nu föra in min erigerade penis i din vagina och meddelst kraftiga samlagsrörelser berika din slidmiljö med säd. Vem är frökens pappa?"

Flickan agerar motvikt och har döpt om skalle-per till "kissekorven" samt pratar barnspråk med den och låtsas att den är en liten kattunge som måste lockas fram ur sitt gömställe när det skall "bonkas bäver".

Ja, så förflyter kvällarna i min lilla värld

Hahaha! En av de roligaste hittills! "Vem är frökens pappa?"
Citera
2008-01-11, 02:31
Medlem
Trädpojkes avatar
Brukar lyfta tjejen ibland av ingen orsak genom rummet som ett halvmongo.

Sedan kan man säga de värsta sakerna under förspelet...
Sist vi hade förspel och jag smekte tjejen påpekade hon hur skönt det kändes, varpå jag sa:
"Ja, det kallas förspel..."

Förstörde stämningen helt.

Sedan berättade jag för henne vad jag tänker på för att hålla längre när vi har sex. Berättade att jag tänker på målvakter, Jay-Z och gamla människor, ex kaptenen i Rederiet.

Så nu vet jag hur en förvånad naken kvinna ser ut.
Senast redigerad av Trädpojke 2008-01-11 kl. 02:34.
Citera
2008-01-11, 02:38
Medlem
Alladins avatar
Tråden som Citerades av Adam och Gry på mix megapol för ett tag sen, sorry det kanske redan nämnts.
Citera
2008-01-11, 10:43
Medlem
abbimickes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rellik Bara
Mitt pungskinn är fantastiskt elastiskt, jag kan gömma hela kuken (och lite till..) i det.

Haha, måste testa det på killen nån gång.

När han står och diskar brukar jag komma och dra ner kalsongerna och försöka sära på skinkorna. Då kniper han ihop dom av alla krafter. Brukar också stänka diskvatten på varandra och jaga varandra runt lägenheten som småbarn. Brukar också brottas och kittlas.

Brukar även slicka honom på näsborrarna eller försöka slcika honom i hela ansiktet
Senast redigerad av abbimicke 2008-01-11 kl. 10:54.
Citera
2008-01-11, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joe_s
Där jag kommer ifrån heter det VP. Vrida Patte helt enkelt

Står Turbotutte i saob
Citera
2008-01-11, 16:57
Bannlyst
http://www.perfectdate.se eller någon annan dejtingsite finns ju om det skulle ta slut... men varför skulle det ta slut med ens partner även om man beter sig som ett spån?
Citera
2008-01-12, 02:30
Medlem
Åsa-Nietzsches avatar
Jaha, jag var på väg i säng för långt över en timme sen och så hittar man den här tråden... Jag har suttit för mig själv framför datorn och skrattat som en get åt alla inlägg. Ibland tror man att man är helt stukad, men sen visar det sig att i stort sett varenda en håller på med idiotsaker hemma. Man undrar ju om det finns nån som är "normal" hela tiden?

Har själv inte så många historier att komma med. Det är väl de vanliga grejerna; ragla omkring och stöna och grymta som en blandning av en gammal snuskgubbe och Frankensteins monster tills tjejen blir orolig på riktigt. Sitta framför tv:n och helt plötsligt skrika rakt ut allt vad man kan som en dåre och sedan fortsätta titta som om inget hänt. Avbryta en seriös diskussion med att väsa "håll käft, jävla subba". Och så vidare.

Har dock gjort extremt sjuka saker med mina kompisar som jag knappt ens törs skriva om på Flashback. Får väl återkomma om det i en annan tråd. Under tiden ska jag prova några av grejerna jag fått tips om här.
Citera
2008-01-12, 03:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbimicke
Haha, måste testa det på killen nån gång.

När han står och diskar brukar jag komma och dra ner kalsongerna och försöka sära på skinkorna. Då kniper han ihop dom av alla krafter. Brukar också stänka diskvatten på varandra och jaga varandra runt lägenheten som småbarn. Brukar också brottas och kittlas.

Brukar även slicka honom på näsborrarna eller försöka slcika honom i hela ansiktet

De där trackasserierna får ajg utstå i stort sett dagligen, får spänna ihop skinkorna innan det åker in ett finger i arslet.
Citera
2008-01-12, 11:25
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Ja

edit: vi brukar även hota varandra med kniv lite då och då med, samt jaga varandra nakna genom lägenheten

slutsats, fan vad jobbig jag är

Vad i helvete?
Citera
2008-01-12, 12:46
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora
Vad i helvete?

Du är ny här, va?

Citera
2008-01-12, 12:55
Medlem
Bluebeast72s avatar
Då jag som trogen bongrökare samlar på mig hemska matfrosserier, så bildas allt som oftast oändliga mängder gas i form av hemska jättefisar.
Jag är ju trots allt gubbe men har kvar mitt löjliga fistrick som min sambo ofta får smaka på. Man liggen helt sonika inbäddad som en kåldolme i sängen strax före hon lägger sig.
Där ser man till att släppa av så många megafisar att täcket lyfter, sedan när hon lagt sig o sträcker sig fram för kvällspussen så öppnar man härligheten o viftar frenetiskt mot henne. Alltid lika tacksamt att se ögonen vattnas o klyket komma för att följas av en skarp utskällning om vilket svin man är.
Citera
2008-01-12, 13:03
Medlem
ariers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
. Jag brukade försöka klämma honom hårt på pungen och stoppa in min penisformade dildo i hans mun och kalla honom bög, försökte stoppa upp mina dildos i hans röv och kalla honom bög... gnugga fingret mot rövhålet och stoppa det i hans mun och vråla "ASS TO MOUTH!".

Top 10 hahahahahahhahhhahahahahahhahha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in