2008-05-19, 08:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Devreaux
Jag brukade leka "THIMMEYYY" från southpark på stan när jag gick med min flickvän, ex.

Jo den är lagomt uppskattad en stund, men efter några dagar börjar det bli onda blickar på riktigt.
Citera
2008-05-19, 09:27
Medlem
Själv kan jag rekommendera en sak som är otroligt uppskattad av min flickvän, nämligen att komponera egna Disneysånger när vi gått och lagt oss. Man sjunger om magiska slott, med magiska djur fyllda av kärlek och så vidare. Hon blir jättesur
Citera
2008-05-19, 15:38
Medlem
Nakenchocks avatar
MIn pojkvän tycker att jag ska gå med bar överkropp utan behå, så han gömmer jämt undan mina behåar
Citera
2008-05-19, 16:35
Bannlyst
Haha, kunde inte låta bli att skratta till "C" hihi. Jo, det är riktigt skoj att agera retard med tösen
Citera
2008-05-19, 16:43
Medlem
Salorms avatar
Det är många som agerar som retardianer i den lugna vrån. Jag är inget undantag och har mycket lätt att ge ifrån mig konstiga ljud och olla grejer.

Fan vad skönt att man inte är ensam !
Citera
2008-05-19, 16:46
Medlem
skumrasks avatar
Känner igen mig fullständigt, även om jag inte orkar läsa 50 sidor.

*Att göra propellern och jucka utmande med underredet framför partnern som medelst telefon försöka föra en samtal diskussion med försäkringskassan, eller ännu hellre kanske sin pappa.

*Att utöva frigörande dans och skutta omkring halv- eller helnaken på golvet framför henne när hon försöker jobba.

*Att imitera utvecklingsstörda när man är ute och går, slicka på saker, gå fram och lukta på pensionärer etc.

*Imitera grekisk strandraggare, skjuta fram käkpartiet och förföriskt undslippa sig: I LLLAW YOooo! I Laaaw Party! Yo vantt to make laavv?

Det är ju kärnan i en hälsosam relation. Ju.
Citera
2008-05-19, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgam
Själv kan jag rekommendera en sak som är otroligt uppskattad av min flickvän, nämligen att komponera egna Disneysånger när vi gått och lagt oss. Man sjunger om magiska slott, med magiska djur fyllda av kärlek och så vidare. Hon blir jättesur
Det brukar min flickvän göra för att jäklas med mig..
Visst är det helt otroligt gulligt, men inte när jag vill sova!
Citera
2008-05-22, 00:03
Medlem
joe_ss avatar
Sambon har lärt sig ett nytt djävelskapstrick
När jag sitter med planeringskalendern och kollar upp datum för det närmaste livet kan hon helt plötsligt spänna ögonen i mig och säga:

- Mm, ja du vet väl vad det är för dag då?
Jag håller på att pissa på mig för jag har fan ingen aning:
- Visst. Absolut. Det ska vi inte missa, samtidigt som jag blåstirrar på fredagen den 16 maj och undrar vems jävla födelsedag det är eller om det nån årsdag för oss att fira!
- Du vet inte va? triumferar den lilla elaka människodjävulen.
- Joo men...kanske inte så där exakt. stammar jag vidare samtidigt som jag kollar alla närliggande datum för att få en ledtråd.

Kollar på henne och då står hon och flinar och jag fattar att hon bara hittar på för att jag ska svettas, fyfan.

Häromdagen låg jag i soffan och hon kom och var lite mysig sådär som kvinnor kan.
Ut ur det blå rycker hon loss ett endaste hårstrå i min lugg och instinktivt slår jag mig med vänstran över hårfästet för att gnugga bort den förhållandevis lilla smärtan. Naturligtvis slår jag mig själv med den jävla feta förlovningsringen i vitt guld rätt i pannan.
Bögrövsont i pannan och en fästmö som ligger dubbelvikt och skrattar åt sin dubbelstöt.
Jag hade fan tårar i ögonen.
Citera
2008-05-22, 00:13
Medlem
siddharthas avatar
Så sjukt mycket roligt. Känner verkligen igen mig i att flippa ur så fort man kommer hem och undan all präktighet.

Vissa har nämnt det men det är vansinnigt roligt att göra en massa av dessa saker mitt ute på stan mot människor man aldrig kommer att träffa igen.

Nu är det väl mest jag som brukar ta till mongoansiktet med hakan en decimeter framför näsan och stå och snora och tafsa på frukt och grönsaker på ica. Men min flickvän lyckas alltid pricka in i kön till kassan när det blir lagom tyst.
- "Måste du slå mig ikväll?"
Och jag svarar allvarligt att det måste jag. Haha det blir sån frostkant i hela kön så det är alldeles underbart!
Citera
2008-05-22, 00:14
Avslutad
Så ni säger att man kan vara galen och samtidigt ha flickvän..? Det låter ju som himmelriket
Citera
2008-05-22, 00:33
Medlem
ejdjays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av molle

När vi går på stan och möter en bil eller trottoaren på andra sidan så brukar jag slå till på hennes armbåge så att armen liksom åker upp, och det ser ut som att hon vinkar till bilen / personen på andra sidan. Det är lika kul varje gång!

Hehe den där kan man göra på polarna med, bra tips!
Citera
2008-05-22, 12:57
Medlem
hosters avatar
Haha underbar tråd.

Känner igen mig i en del saker
Vi jävlas ganska mycket med varandra. En grej som jag gjort någon gång är när tjejen hade gått och lagt sig tidigt (går upp kl 05.00) och håller på att somna. Så smyger jag in försiktigt och anfaller och sedan fångar in henne i min famn precis innnan tv4 sporten klockan 22.00 ska börja. Sen håller jag fast henne och tvingar henne genomlida sporten innan hon får sova igen. Hon hatar sport och således stretar hon emot ganska mycket. Hände att hon somna där i min famn någon gång vilket var ganska gulligt iof.

Annars lite fula knep såsom dra byxorna framför grannarna osv på varandra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in