Lite uppdatering i livet som joe:
Min minsta syrra var och hälsade på och när hon och sambon tog en tupplur passade jag på att placera en använd jobbstrumpa så nära deras näsborrar som jag vågade utan att dom vaknade. Hehe. Triumferade rätt skönt när dom vaknade med en luddig tubsocka under snoken
Tjejen meddelade idag att hon skulle göra no 2. Jag rusade in ockuperade toaletten innan hon hann in. Placerade två klickar Bliw tvål modelll vit utgnidet på sittringen och överlät snällt badrummet till henne. Väntade och fick höra ett "Vad i helvete har du gjort!?" inifrån efter ett tag när hon började glida omkring
Vi har brottats och slagits i stort sett hela helgen. Dum som jag var introducerade jag det klassiska Sjömansbröstet för henne. Därför saknar jag en del hår på mitt eget bröst samt är jävla öm i bröstbenet eftersom hon lärde sig fort som fan
Imorse(söndag) kunde jag inte sova så klockan 07 tände och släckte jag taklampan tills hon vaknade och frågade vad i jesus namn jag höll på med. "Åh, är du vaaaken? Kan inte du heller sooova?" frågade jag sött och gjorde ett försök till svanhopp ner i sängen
Dansade omkring naken tills hon började bli rädd att grannarna skulle ringa störningsjouren
Givetvis med inslag av de nu vanliga kukdaskningarna i tid och otid.