2008-01-12, 13:10
Medlem
Ettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Då jag som trogen bongrökare samlar på mig hemska matfrosserier, så bildas allt som oftast oändliga mängder gas i form av hemska jättefisar.
Jag är ju trots allt gubbe men har kvar mitt löjliga fistrick som min sambo ofta får smaka på. Man liggen helt sonika inbäddad som en kåldolme i sängen strax före hon lägger sig.
Där ser man till att släppa av så många megafisar att täcket lyfter, sedan när hon lagt sig o sträcker sig fram för kvällspussen så öppnar man härligheten o viftar frenetiskt mot henne. Alltid lika tacksamt att se ögonen vattnas o klyket komma för att följas av en skarp utskällning om vilket svin man är.

*ASG*
Citera
2008-01-12, 18:58
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anrora
Vad i helvete?
Jo....

det senaste är att jag låtsas vara en asiatiskt goldfarmer som ropar NI HAO! sukky sukky 1 dallar, wanna boob boom samtidigt som jag brottas och upprepar mig om och om igen.
Citera
2008-01-12, 19:43
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jo....

det senaste är att jag låtsas vara en asiatiskt goldfarmer som ropar NI HAO! sukky sukky 1 dallar, wanna boob boom samtidigt som jag brottas och upprepar mig om och om igen.

Citera
2008-01-12, 20:58
Medlem
Anroras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Jo....

Du är då sannerligen en konstig typ.
Citera
2008-01-12, 23:21
Medlem
Min flickvän försökte skrämma mig när jag låg nyvaken och gäspade häromdagen. Jag reagerar knappt alls, men efter fem sekunder skriker jag högt och tar tag i henne hårt. Hon började gråta.

Jag är fan mästare på att skrämmas.
Citera
2008-01-13, 11:59
Medlem
Onkel Gagels avatar
Visst fan lever man om i hemmets lugna vrå imellanåt. Härma grottmänniskorna från "Kampen om elden" är en höjdare, hoppa runt som halvapa och stöna "Oh,oh,oh!" tills min kära sambo får spelet på mig, vänta tills hon går på dass och sedan trycka upp arslet mot den låsta dörren och dra av en brakskit så det låter som ett åskväder med mera. Damen ifråga tar ut sin hämnd genom att slicka mig i ansiktet när jag sitter vid datorn, tokjucka på mig när jag pratar i telefon och liknande.
Citera
2008-01-13, 16:32
Medlem
gugglianos avatar
har bett min sambo dra mig i fingret med atombsklassad fis som resultat inne i diverse butiker under semester utomlands
Citera
2008-01-14, 17:32
Medlem
gugglianos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
. Jag brukade försöka klämma honom hårt på pungen och stoppa in min penisformade dildo i hans mun och kalla honom bög, försökte stoppa upp mina dildos i hans röv och kalla honom bög... gnugga fingret mot rövhålet och stoppa det i hans mun och vråla "ASS TO MOUTH!".

hahaha. du är ond!!!!!!!
Citera
2008-01-21, 00:47
Medlem
joe_ss avatar
Lite uppdatering i livet som joe:

Min minsta syrra var och hälsade på och när hon och sambon tog en tupplur passade jag på att placera en använd jobbstrumpa så nära deras näsborrar som jag vågade utan att dom vaknade. Hehe. Triumferade rätt skönt när dom vaknade med en luddig tubsocka under snoken

Tjejen meddelade idag att hon skulle göra no 2. Jag rusade in ockuperade toaletten innan hon hann in. Placerade två klickar Bliw tvål modelll vit utgnidet på sittringen och överlät snällt badrummet till henne. Väntade och fick höra ett "Vad i helvete har du gjort!?" inifrån efter ett tag när hon började glida omkring

Vi har brottats och slagits i stort sett hela helgen. Dum som jag var introducerade jag det klassiska Sjömansbröstet för henne. Därför saknar jag en del hår på mitt eget bröst samt är jävla öm i bröstbenet eftersom hon lärde sig fort som fan

Imorse(söndag) kunde jag inte sova så klockan 07 tände och släckte jag taklampan tills hon vaknade och frågade vad i jesus namn jag höll på med. "Åh, är du vaaaken? Kan inte du heller sooova?" frågade jag sött och gjorde ett försök till svanhopp ner i sängen

Dansade omkring naken tills hon började bli rädd att grannarna skulle ringa störningsjouren

Givetvis med inslag av de nu vanliga kukdaskningarna i tid och otid.
Citera
2008-01-21, 00:51
Medlem
Frottefiltens avatar
Nej jag är ju med i mensa!
Citera
2008-01-21, 01:11
Medlem
joe_ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frottefilten
Nej jag är ju med i mensa!
Inte bara felpost det heter dessutom att du har inte att du är med i.
Citera
2008-01-21, 02:27
Medlem
Daltarns avatar
underbar tråd !
Man känner igen många saker !

Jag kör ofta med olika personligheter , den minst uppskaddade är "sugproppen bertil" .. En allmänt törstig och otroligt jobbig man som har som uppgift i livet att göra så många sugmärken det bara går. Brukar få en örfil och en gott skratt från flickvännen.
Sen så blir man ju ofta en sliskig iranie med världens sämsta ragningsrepliker. Detta uppskattas heller inte :P Får ofta tillbaka med samma medicin

Får återkomma med fler saker ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in