2008-01-04, 23:18
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnHeltVanligDag
Min flickväns toalett har lamp-knappen på utsidan av toaletten, så när hon sitter där, doing what she does, så går jag oskyldigt förbi och släcker, då blir det kolsvart.

Ja det var ju lite busigt...
Citera
2008-01-04, 23:20
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPlayboy

Ja, man vet inte vad man ska säga.
Citera
2008-01-04, 23:33
Medlem
SwedishPlayboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CashBlow
Ja, man vet inte vad man ska säga.

Dessutom blev det kolsvart, det bli det aldrig när jag släcker lyset...

"Ta inte på lampan när den är varm, för då är den het"

I övrigt så är det en underbar tråd, jag känner igen mig i mycket.

Vissa saker vågar jag, trots att jag läst HELA tråden inte skriva, men en av de vanligaste sakerna som alla verkar göra (inkl. mig) är att använda snorren som tillhygge i tid och otid.

Jag var faktiskt inte säker på att andra par fånar sig lika mycket som oss, skönt att veta att man är "normal".
Citera
2008-01-06, 21:49
Medlem
molles avatar
Haha, känner igen mig i så mycket! Att försöka slå varandra i politisk inkorrekthet, prata som mongon...

En rolig grej: Jag jobbar utomlands så när jag ringer hem för att prata med min sambo kan hörbarheten vara rätt kass. Det står "skyddat nummer" när jag ringer och jag e typ den enda som ringer från det, så hon vet att det är jag.
När det då står "skyddat nummer", hon svarar "hallå" men "jag" hör det inte, så börjar hon säga "hallå hallå hallå hallå hallå hallå svara då jävla nöt" med mongo-röst, och så är det prenumerationsförsäljaren Hasse från den lokala tidningen som har ringt istället

När vi går på stan och möter en bil eller trottoaren på andra sidan så brukar jag slå till på hennes armbåge så att armen liksom åker upp, och det ser ut som att hon vinkar till bilen / personen på andra sidan. Det är lika kul varje gång!
Citera
2008-01-06, 22:36
Medlem
joe_ss avatar
Stod i köket och styckade upp ett gäng kycklingfiléer inför middag med vänner igår kväll.
Damen traskar bort till tv'n och fipplar med nåt och jag öppnar iskallt kylen tar fram en flaska ketchup. Öppnar och sprutar ner handen rätt ordentligt.

Hon kommer tillbaka och jag döljer handen tills jag kan rycka till och låta lite:
"Ssss....aj som fan. Fan också....!"

Öppnar upp handen för henne så den röda fina ketchupen kommer idagen

Hon backar mot kylskåpet samtidigt som hon grinar illa och säger så där halvhögt nästan ilsket:
"Men vad gör du!?"

Hon tittar upp och jag står och flinar så lite elakt kärleksfullt och hon fattar att det är bluff

Hon blev lagom förbannad men förlät mig ganska fort Bra joke faktiskt.
Citera
2008-01-06, 23:06
Bannlyst
Jag och mitt ex höll på en del... vi slogs mycket, jag hade blåmärken runt halsen och lite här och var och han hade bitmärken och rivsår. Det var vänliga roliga slagsmål. Jag brukade försöka klämma honom hårt på pungen och stoppa in min penisformade dildo i hans mun och kalla honom bög, försökte stoppa upp mina dildos i hans röv och kalla honom bög... gnugga fingret mot rövhålet och stoppa det i hans mun och vråla "ASS TO MOUTH!". Han gjorde samma saker mot mig också, eller liknande. Det var inte elakt, vi skrattade och brottades. Man måste nog känna en person väl för att bete sig som ett spån med dem. Min nya kille hade blivit rasande om jag ens hade antydit att han var bög, med all rätta. Man får vara försiktig så att man inte gör någon upprörd.
Citera
2008-01-07, 07:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishPlayboy

Äh. Det är det bästa jag kan komma på.
Lägger resurser på annat än hur jag ska vara ett så stort spån som möjligt mot min flickvän. Jag är gärna hellre snäll och avslappnad faktiskt.
Citera
2008-01-07, 17:56
Medlem
Devreauxs avatar
Jag brukade leka "THIMMEYYY" från southpark på stan när jag gick med min flickvän, ex.
Citera
2008-01-07, 18:14
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinnevan
Min nya kille hade blivit rasande om jag ens hade antydit att han var bög, med all rätta. Man får vara försiktig så att man inte gör någon upprörd.

Nämen, vad tråkigt... Han låter inte särskilt skoj?

Jag skulle nog aldrig kunna ha ett förhållande där man inte kunde skämta med varann. Mitt ex och jag hade julklapps"regler". Man köpte nåt "normalt", plus ett ägg. Vi slog även in äggen och la dem under granen. Sen när vi öppnade så låtsades vi att ägget var nåt helt annat, oftast det vi egentligen velat haft i julklapp... Fyfan, vad fånigt detta låter nu.
Citera
2008-01-08, 00:09
Medlem
Jaskaris avatar
Ja jösses vilken fantastik tråd!!

Sällan jag skrattat så gott!

Känner ofta dessa smådjävlar riva i mig men min kille saknar tyvärr både fantasi och självdistans....suck....jag vill ju också....
Citera
2008-01-09, 14:11
Medlem
Codens avatar
Min och flickans galenskaper har numera eskalerat från att skämma ut varandra "in public" till att försöka förstöra vårat sexliv.

Allt snusksnack förs från min sida med anatomiskt korrekta uttryck. Inget mer "nu ska du få stock din lilla slyna!" nej nej numera låter det såhär när Coden vill leka skottkärra :

(röst som en som demonstrerar ett experiment i en föreläsningssal)
"Jag skall nu föra in min erigerade penis i din vagina och meddelst kraftiga samlagsrörelser berika din slidmiljö med säd. Vem är frökens pappa?"

Flickan agerar motvikt och har döpt om skalle-per till "kissekorven" samt pratar barnspråk med den och låtsas att den är en liten kattunge som måste lockas fram ur sitt gömställe när det skall "bonkas bäver".

Ja, så förflyter kvällarna i min lilla värld
Citera
2008-01-09, 14:46
Medlem
Klockrents avatar
Mitt ex brukade låtsas att min penis var en mikrofon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in