2007-01-14, 11:00
Medlem
Frantics avatar
Oj vilken rolig tråd! Så här håller jag och min kille på också! Vi talar ofta med mongoröst och han brukar låtsas att han blivit "utbytt" framför allt om vi just tittat på en skräckis. Då sitter han och tittar med galen blick och talar stötigt och konstigt och säger "Din kille är inte kvar här, nu är det bara du och jag"

Vi brukar också "göra slut" med den andra på muppiga sätt offentligt, t.ex. i mataffären eller tunnelbanan.

Vi har också hemma en ful liten rådjurssvans som skall sitta på en hatt (fråga inte varför) den skall man på ett omärkligt vis försöka sätta fast på den andras rumpa. T.ex. om den andra sitter och jobbar vid datorn så går man dit och snackar lite och lägger armen om på ett avslappnat och kärleksfullt vis samtidigt som man försöker sätta fast svansen t.ex i bältet eller bakfickan. Bäst är om offret går ut ur lägenheten med svansen på.

Jag har även satt fast fula pins på hans rock med t.ex. "Rädda djuren" och "Nej till EU" när han skall på jobbmöte.

Om vi ringer och beställer pizza så säger man att den andras pizza skall vara med extra kiss eller "arselvatten" eller nåt.
Citera
2007-01-14, 12:34
Medlem
Nu har jag ingen partner direkt, men jag har en KK i paralellklassen (gymnasie). När vi äter tillsammans på lunchen så brukar jag sitta med typ fem eller sex av hennes pryda väninnor från klassen och prata om ditten och datten. Det gjorde vi i fredags, och mitt uppe i ett jätteintressant samtal om huruvida träd är byggda av plankor eller om det är tvärtom säger jag med mat i munnen: "Anna!" (hon, och alla andra tittar mot mig) "Anna, har du nån gång onanerat med en sån här rackare?" (lyfter upp gaffeln och kollar frågande på henne och den.)

De tyckte inte att det var lika roligt som jag.
Citera
2007-01-14, 12:39
Medlem
Sotarmurres avatar
Chemicalien det där var högst olämpligt.

10 poäng till dig
Citera
2007-01-14, 14:16
Medlem
Aurelias avatar
Sådär kan vi hålla på hemma också, inta varje dag rutinmässigt men det händer, för mig är det lite av en ventil att jag kan vara hur miffo som helst inför min partner och han gillar mig ändå, han är lite likadan men ibland lämnar han inte beteendet hemma, då brukar jag låtsas att jag är hans vårdare

Edit:
Efter att ha läst tråden noga känner jag att jag måste komma med lite egna exempel på mongobeteenden som kan hända här hemma, Jag delar lägenhet med exet samt bästa tjejpolaren, och alla är vi lite knäppa, tjejpolaren vill ofta visa oss knäppa grejer typ "kolla jag har vaxat fittan, känn!" och om man inte känner så jagar hon runt en och torrjuckar tills man pillat lite, exet gillar som de flesta killar att dra fram snoppen i tid och otid och olla antingen oss eller våra grejer, olla samt "klitta" (den kvinnliga varianten) saker är jättepoppis här hemma.

Exet brukar också filma oss i hemlighet när vi flummar som mest, en gång lurade han och jag tjejpolaren att han försökte fota henne, då börjar hon flasha tuttarna lite fort så kameran inte hinner med, efter en stund avslöjar jag att filmkameran varit igång hela tiden, då får hon värsta frispelet, även detta fångades på film...

Men jag har aldrig varit så kocko som i lumpen, när vi på luckan väl lärt känna varandra fanns det i princip inga gränser för de practical jokes vi kunde utsätta varandra för, tex, kom major en dag gående med ett par av mina trosor i handen, rosenröd, tydligen hade någon av mina polare lyckats smuggla dessa ner i majors ryggsäck tillsammans med en lite lapp från mig där jag bad att få ett par av hans långkalsonger i utbyte.
Kan säja att jag fortfarande inte vet vem som gjorde det, men när jag får reda på det då ska det spelas gravid knarkarbrud inför eventuella svärföreldrar...hämden är ljuv!
Citera
2007-01-14, 21:24
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Vilka dialekter/brytningar tycker ni funkar bäst?

Allmän invandrarbrytning är ju okej, men känns lite uttjatad. Tyska likaså.

Har ni några tips?

Det mesta blir roligare på västgötska.

Jag och min sambo brukar ibland roa oss med att dubba saker på TV till olika dialekter, men västgötskan är alltid basen. Vi brukar också ge allsköns djur på TV röster, gärna i veterinärprogram. Värmländskan är sällan fel den heller, eller akademikerskånskan.
Citera
2007-02-08, 11:33
Medlem
flowss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Kom att tänka på två bubblare i spånig beteende som jag kör alltför ofta enligt sambon.

Den ena är att när sambon vill hångla upp en för att förbereda för lite vuxenkramar så skriker jag hysteriskt "JAG ÄR INGEN MASKIN! DIN KÄRLEK GÖR MIG ONT!" medan jag drar täcket över huvudet och vägrar kommunicera

och att jag snabbt och effektivt avslutar minsta påbörjan till dispyter med att skrika "JAG HATAR DIG DU ÄR INTE MIN RIKTIGA MAMMA!"

jag blir lite rädd för min mentala hälsa när jag ställer upp det så här.

Nu har jag inte läst hela tråden (vilket ska bli ett sant nöje) - men detta var helt klart bäst hittils
Citera
2007-02-08, 16:17
Medlem
Dr.Roberts avatar
ho ho....bästa tråden jue och den har man missat tills nu.
magont pga garv.tack alla
Citera
2007-03-03, 18:26
Medlem
SavageSs avatar
Den före detta flickvännen var aldrig speciellt skoj på det där sättet, oftast blev hon bara häpen över mina små tilltag och sa nått i stil med ''du är ju tokig'' och ibland blev hon direkt arg. Någon gång ibland kunde det hända att det blev nakenjage genom lägenheten, men bara när vi var fulla. Under sådana förhållanden kan man ju inte leva, så jag var tvungen att göra slut.

Jag kan dock dela med mej av ett rätt lyckat, delvis oavsiktligt, skämt gone bad. Vi ''kramades'' i sängen när jag gör en min i stil med den här: varpå hon blir så rädd att hon börjar gråta och det blir inget hanky panky den kvällen...
Citera
2007-03-04, 14:23
Medlem
Diamantinas avatar
När man läser denna tråd minns man plötsligt hur kul det ändå är att ha ett förhållande.. snacka om nostalgi.. Minns knappt allt, men här är några favoriter:

Klä av sig och börja smeka sig själv/honom medan han pratar i telefon, helst med sin chef, mamma eller liknande.
En gång i tiden kände jag jämt en oemotståndlig lust att dansa balett inför min pojkvän med väldig inlevelse (nej, jag kan inte dansa balett) i tid och otid.
Ett x och jag brukade prata med varandra som om vi var med i en musikal, d v s sjunga alla våra repliker med dramatisk musikal-stämma. Samt utstöta konstiga gutturala läten ur strupen, som om man härmade en mongoloid älg, när man är ute och går med varandra, och möter andra människor. En annan rolig är när man stannar vid rödljus i ngn korsning och båda sitter och diggar hysteriskt och i otakt till musik, mer och mer överdrivet tills båda kastar med huvudena som om man fått ett epileptiskt anfall, för att sedan bli normala och köra vidare när det blir grönt, som om ingenting hänt (roligt att se minerna i bilarna bredvid).
Citera
2007-03-04, 16:12
Medlem
SnuFFs avatar
En grej jag varm kan rekomendera är när man ligger i sängen bredvid sin flickvän .
Att sätta sig på hennes mage, hålla fast hennes händer och samla upp en loska och sedan låta den falla och sen dra upp den igen. 3,4 gånger kanske och sen sista gången så "råkar" man okontrollerat låta den falla på henne. Ruggigt kul !
Citera
2007-03-04, 18:28
Medlem
Lurken1s avatar
Eller så pratar man med värmländsk rotvälska, vilket min tjej formligen avskyr, men jag tycker det är sååå sött! Då kontrar hon med riktigt bred göteborgska, vilket jag tycker är bara gulligt.
Citera
2007-03-04, 19:36
Medlem
paridas avatar
jag fick hämnden av min tjej igår:
Mitt när vi håller på säger hon:
-Jag slutade äta P-piller förra veckan!

(Hon skojade bara)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto