Sådär kan vi hålla på hemma också, inta varje dag rutinmässigt men det händer, för mig är det lite av en ventil att jag kan vara hur miffo som helst inför min partner och han gillar mig ändå, han är lite likadan men ibland lämnar han inte beteendet hemma, då brukar jag låtsas att jag är hans vårdare
Edit:
Efter att ha läst tråden noga känner jag att jag måste komma med lite egna exempel på mongobeteenden som kan hända här hemma, Jag delar lägenhet med exet samt bästa tjejpolaren, och alla är vi lite knäppa, tjejpolaren vill ofta visa oss knäppa grejer typ "kolla jag har vaxat fittan, känn!" och om man inte känner så jagar hon runt en och torrjuckar tills man pillat lite, exet gillar som de flesta killar att dra fram snoppen i tid och otid och olla antingen oss eller våra grejer, olla samt "klitta" (den kvinnliga varianten) saker är jättepoppis här hemma.
Exet brukar också filma oss i hemlighet när vi flummar som mest, en gång lurade han och jag tjejpolaren att han försökte fota henne, då börjar hon flasha tuttarna lite fort så kameran inte hinner med, efter en stund avslöjar jag att filmkameran varit igång hela tiden, då får hon värsta frispelet, även detta fångades på film...
Men jag har aldrig varit så kocko som i lumpen, när vi på luckan väl lärt känna varandra fanns det i princip inga gränser för de practical jokes vi kunde utsätta varandra för, tex, kom major en dag gående med ett par av mina trosor i handen, rosenröd, tydligen hade någon av mina polare lyckats smuggla dessa ner i majors ryggsäck tillsammans med en lite lapp från mig där jag bad att få ett par av hans långkalsonger i utbyte.
Kan säja att jag fortfarande inte vet vem som gjorde det, men när jag får reda på det då ska det spelas gravid knarkarbrud inför eventuella svärföreldrar...hämden är ljuv!