2006-10-11, 13:56
Medlem
WerteXs avatar
Nix.. jag är total tråkig.. iallafall så antar jag att hon uppfattar mig så.. men med andra är man ett spån
Citera
2006-10-11, 14:38
Medlem
MrNoOnes avatar
Läste igenom hela tråden och tänkte på vad jag skulle svara tills dess att jag läste krogboxarns inlägg. Finns fan inget att skriva efter detta. En mer "sjuk-kul" vardag går fan bara inte att få ihop. Man undrar stilla om åldern på paret är 16-20, 21-30 eller än "värre" äldre än så...

Men, skall väl löst säga att även jag har ett jobb där jag förväntas ta ansvar och ge ett "seriöst" och moget intryck på både arbetskamrater och kunder. Hemma är det så guda skönt att kunna bita av sig allt ifrån råa sex-skämt, möta tjejen i dörren i hennes underkläder, skrika ur sig rasistiska/homorelaterade "dra alla över en kant" saker när det dyker upp nyheter om både dittan och dattan. Att bli avsugen när man står o diskar och som alla andra skriver, slappa bitchen silly med staken i tid och otid är ett måste.

På ämnet "beter ni er som spån när tillfälle ges" så flikar jag in brorsan. Han hade haft en fest med gamla polare och kom garvandes dagen efter. (Hände bara några veckor sedan) De närvarande 6-7 personerna är alla jämngamla och höll ihop i vått och torrt under tonåren. Nu är de alla runt 30+ och har "strikta" jobb där man inte jobbar på ett lager och kan bete/se ut/klä sig hur som helst. De flesta har städade samboliv och fester brukar alltid innehålla minst en till 2 respektive. Denna fest/reunion blev av någon anledning helt fri ifrån det kvinnliga könet. Detta resulterade i att stämningen och beteendet föll 15 år back. De slogs som fan, olika kroppsodörer spelade fritt och det ringdes runt/söps/sjöngs och mongo beteddes en hel del. Kort sagt, de hade skit kul!
Citera
2006-10-11, 16:45
Medlem
BuCes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av parida
Provade som en tidigare i tråden gjorde att säga "Jag är christer ulfbåge" under förspelet. Men det hjälpte inte...

Det var mitt heta tips! Men, vad menar du med att det inte hjälpte?

/B
Citera
2006-10-13, 23:23
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Jag har kommit på en ny grej nu som jag tycker är ganska kul, men som min sambo redan har tröttnat på (men det skiter jag i!!!).

Antar att alla har sett Magnolia? I varje fall går jag runt här hemma och så fort jag ser honom vrålar jag :
"Shut the fuck up, shut the fuck up, shut the fuck up" och sen avslutar jag det hela med att vråla: "I sucked so many dicks".

Jag vet inte varför men jag finner detta väldigt underhållande just nu.
Citera
2006-10-16, 14:28
Medlem
Pastor Ponnys avatar
Jag och ett ex visade anus för varandra i tid och otid. Brukade även slaska till henne med halvslak kuk i ansiktet när hon låg och läste, men hon bara log... Gutturala stön, American Psycho poser och diverse torrjuck i tid och otid har alltid varit populärt. Numera är man singel, vilket betyder galenskap i lönndom och på FB.

På jobbet har jag dock för vana att vara grymt fjantig med mina kollegor och cheferna och stå för märkliga teorier och dylikt, men jag är givetvis otroligt seriös när jag väl jobbar och pratar med kunderna. Illusionen är det viktiga...
Citera
2006-10-16, 16:35
Medlem
Washuwants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiamedknuff
Jag har kommit på en ny grej nu som jag tycker är ganska kul, men som min sambo redan har tröttnat på (men det skiter jag i!!!).

Antar att alla har sett Magnolia? I varje fall går jag runt här hemma och så fort jag ser honom vrålar jag :
"Shut the fuck up, shut the fuck up, shut the fuck up" och sen avslutar jag det hela med att vråla: "I sucked so many dicks".

Jag vet inte varför men jag finner detta väldigt underhållande just nu.

hahahahaha det är ju hur kul som helst!! speciellt om din kille re´dan tröttnat
Citera
2006-10-16, 21:20
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Vi har en annan grej på gång: vi går runt och steker. Till och med min tvååring har börjat veva med handen medan han säger "steker".

Inspiration:
http://www.youtube.com/watch?v=cEzQNYjD2Gk
Citera
2006-10-16, 23:46
Bannlyst
Jag är allmänt apig av mig och skäms inte för att tramsa mig offentligt. Har ingen mask att upprätthålla utan viftar vilt med armarna när jag pratar, hoppar runt när jag är glad, spelar fotboll med liggande snusdosor eller ciggpaket och brottas och busar och leker gärna med min flickvän.
Citera
2006-10-17, 12:00
Medlem
Anemis avatar
Påmind av en annan tråd kan jag belysa den maktkamp som rådde varje gång det skulle lagas middag hemma hos oss.

Jag och flickvännen hade starka viljor vad gäller matlagning, men de strävade tyvärr åt olika håll vad gällde detaljer. Mat som flår skinnet ur munnen på en vid intagning ansågs av någon orsak inte vara "tillräckligt fint" för henne, enligt min tolkning. Vi kunde också bli osams om övriga ingredienser, porslin, bestick och behållare. Därför var det viktigt att hålla henne ur köket till alla pris.

Metod nr. 1 var att ha middagen färdig när hon kommer hem. På grund av mina arbetstider var detta bara möjligt om jag hade en oväntad ledig dag. Oftast måste jag därför ta till fulare metoder.
En av dem var att simulera dödströtthet och tvinga henne ensam till butiken. Så snabbt hon gick tog jag fram den mat jag redan hade köpt, och skred till verket. Inte alltid så populärt.

Eftersom bondage inte var ett återkommande inslag i vårt samliv, rådde en enorm brist på rep och handklovar att binda henne med. Då kom tv:n till undsättning.
Kvinnor har en enorm drift att se vissa tv-program. Denna drift överstiger saker som att behöva äta från "fel" tallrikar och "en sås som inte passar till det här".
Därför kunde jag stå ostört i köket och skrika saker som "oj, vad mycket chili det ryms i den stora kastrullen" eller "vi dricker ur de glas jag fick av mormor, va?" medan hon var som bunden vid den kvinnliga advokat som för tillfället var i ropet.
Under reklampauserna blev jag bestraffad, vilket enbart gjorde det värre för henne själv i längden.

De roligaste lekarna går av stapeln i köket, tycker jag. Bad-, sovrum och bil icke att förglömma, men köket är ändå någonting speciellt.
Citera
2006-10-17, 12:24
Medlem
WK4s avatar
Inser att jag inte längre kan vara singel utan måste genast hitta någon att dela mina fånerier med igen! Inte samma sak att köra solo!

För övrigt en av dom absolut bästa trådarna på FB i stark konkurrens med strykers härliga tråd i militärforumet. http://www.flashback.org/showthread.php?t=299229.

Edit: La till länk
Citera
2006-10-17, 12:38
Medlem
Mizzas avatar
Ha ha! Rolig tråd!

Kul att så många slappnar av när de kommer hem med allehanda fånerier och knasiga grejer!
Personligen tycker jag att det är ett måste att vara barnslig och leka när man kommer hem, hur f-n skulle man annars stå ut?

Själv pratar jag gärna på bred skånska eller snörper ihop munnen och pratar i falsett på finlandssvenska (leker skolfröken i köket och instruerar killen hur han ska skära grönsakerna tex).

Jag drar gärna upp mysbyxorna eller trosorna på magen oxå och går runt med magen framskjuten samtidigt som jag leker "Farbror Frej" eller citerar Gösta Ekman i Jönnssonligan när han pratar om "lilla Nisse"...och plaskar med skon i en vattenpöl.

Pojkvännen daskar gärna snoppen i bordet och kör propellern titt som tätt. Eller också ollar han på dörrkarmen efter sex och säger: "Annica"? efter grabben utan byxor i Yrrol.

Eller också brukar jag smeta fittsaft i ansiktet på killen, eller trycka in min bröstvårta i hans öra när han sitter vid datorn...
Citera
2006-10-17, 12:39
Medlem
Mizzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pastor Ponny
Jag och ett ex visade anus för varandra i tid och otid. Brukade även slaska till henne med halvslak kuk i ansiktet när hon låg och läste, men hon bara log... Gutturala stön, American Psycho poser och diverse torrjuck i tid och otid har alltid varit populärt. Numera är man singel, vilket betyder galenskap i lönndom och på FB.

På jobbet har jag dock för vana att vara grymt fjantig med mina kollegor och cheferna och stå för märkliga teorier och dylikt, men jag är givetvis otroligt seriös när jag väl jobbar och pratar med kunderna. Illusionen är det viktiga...

Ha ha! Den med att visa anus är klockren!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in