2009-02-25, 20:03
Medlem
Felonys avatar
Jag och min älskling är galnast i Sverige. Vi har några standard-karaktärer vi "spelar" ibland bara för att skoja till det.
Jag har "Sophie", en typisk värmländsk, överkänslig, krävande tjej med sämsta självförtroendet, och så har jag "Alexis" som är en superporrig nymphoman som bara hest viskar fram sexiga fraser.
Han har "Tobias", som är "Sophie"s pojkvän, och rätt korkad, samt "Adde" som är steorid-freak som tränar för mycket, skriker ut allt han säger (ibland är han blatte, ibland helsvensk), och är allmänt dum i huvudet.
Fan vad jag skrattar när han gör till sig.

Sen låtsas-brottas vi i soffan/sängen ibland.
Citera
2009-02-25, 21:23
Medlem
Hahahahaha! Detta är sjukt kul att läsa, påminner så mycket om mina ryck jag kan få ibland som att skutta omkring på alla fyra som en galen häst o börja babbla massa konstiga ord från tomma intet och skratta så mycket att jag nästan gråter! Detta syndrom får jag speciellt när jag är trött eller druckit kaffe. Till och med på bakfyllan är det lite kul=) Kan inte kontrollera det jag gör, det bara händer, och sen börjar jag att garva. Glädjeryck eller cpryck?Haha
Citera
2009-02-25, 21:28
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Felony
Jag och min älskling är galnast i Sverige. Vi har några standard-karaktärer vi "spelar" ibland bara för att skoja till det.
Jag har "Sophie", en typisk värmländsk, överkänslig, krävande tjej med sämsta självförtroendet, och så har jag "Alexis" som är en superporrig nymphoman som bara hest viskar fram sexiga fraser.
Han har "Tobias", som är "Sophie"s pojkvän, och rätt korkad, samt "Adde" som är steorid-freak som tränar för mycket, skriker ut allt han säger (ibland är han blatte, ibland helsvensk), och är allmänt dum i huvudet.
Fan vad jag skrattar när han gör till sig.

Sen låtsas-brottas vi i soffan/sängen ibland.

Detta var fan dagens skratt!!!

jag har 7 olika personligheter som är lika utvecklade som era, med hobbys och allt ... docka har jag inte träffat nån än som uppskattar dom.
Citera
2009-02-26, 00:36
Medlem
nofucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
Nu skall jag blotta min själ för er på forumet.

Låt mig börja med att förklara att jag är en aktad medlem av samhället med ett respektabelt ämbete. Jag arbetar dagligen med människor från alla världens kontinenter och samtalar med dessa på ett korrekt och affärsmässigt sätt såsom det förväntas av en proffessionell man i sina bästa år. Jag smyger in termer såsom "finansiell brytpunkt", "kritisk massa" och "intermittenta avvikelser" vid tillfällen då jag inte egentligen vet vad jag talar om.
Som sagt , jag är en mogen och drivande person i mina kollegors ögon.
Det är vad som händer bakom lyckta dörrar i mitt eget hem som jag vill dela med mig av.

Väl hemma brukar jag kasta av mig min myndiga fasad lika snabbt som min kostym och en annan man tittar fram.
Denna man beter sig som en retarderad 13 åring och kan göra saker rutinmässigt såsom att( nedan följer ett axplock från ett veritabelt smörgåsbord av "trams"):

A: Prata gangstablatteskånska i falsett under större delen av en kväll(Och börjar alla meningar med en "yo maddfackor yo" eller "schuuu len")oftast iförd endast ett par yfrontskalsonger och lumpenglasögon

B: Daskar till sin partner med halvslak penis varje gång han passerar henne

C: Skjuter fram underkäken till ett rejält underbett och smyger upp på sin partner och väser "I am not an animal, I am a huuuumaann beiiing!" alternativt "preciiouuuuusss" (med uppenbar Gollum association).

Nu är min partner en lika god kålsupare hon och brukar exempelvis öva miffo-karate i hallen under höga "KIAI!" uttrop. Så detta är alltså en delad börda vi båda bär.

Min teori är att detta är en slags ventil till allt emotionellt smog som vuxenvärlden tvingar oss att vada genom. En motvikt till allt konstlat moget uppträdande som krävs för att överleva en normal dag i Sverige.
Min undran idag lyder:
Är detta beteende ("PostInfantiltMiffoTraumaSyndromet" (PIMTS)eller "Robert Broberg"-sjukan i folkmun) mer utbrett än vad jag hittills fruktat?
Finns där fler inom FB som drabbats och isåfall vilka tramsigheter finns på er meny?
Öppna era hjärtan bröder och systrar...

Haha kan säga att jag är lika dan, min far är också lika dan. Jag kan säga "Tjena farsan" med en mongolid grimasch och han säger "Hej min son" Med liknande cp-grimasch. Kan cp loss totalt när jag kör bil till arbetet. När man sitter i kö och någon annan bil står brevid brukar jag skrika som fan i bilen och snurra på huvudet, och flumma med armarna. Vem fan bryr sig vad han tycker. Bara så jävla skönt att få stressa av sig innan man börjar det totalt seriösa arbetet.
Citera
2009-02-26, 15:27
Bannlyst
Den här tråden sparar jag som favoriter, den värmer att läsa verkligen!

För att bidra till tråden så hände det att jag mot mitt ex tog henne i famnen och sa "ee du hungrig gumman, här ska du få.." för att sedan dra upp tskirten och försöka amma henne! När hon inte gick med på det så får man lägga vikt vid att hon måste vara tyst och äta så hon blir lika stor o stark som sina systrar! Sjukt kul, sjukt länge sen.
Citera
2009-03-01, 13:28
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Brukar även sticka in fingret i diverse hudveck, som armhålan eller knävecket, för att sedan börja dra det ut och in och stöna. Till slut simulerar jag en orgasm.

Jag är tjej.
Citera
2009-03-01, 18:14
Medlem
badfisks avatar
Haha å ja som trodde att mitt förhållande var stört

Vi brukar hitta på massa mongoloidiska saker så fort vi är ensamma.

När jag går ur duschen och hon kollar på tv brukar ja ställa mig i vägen och bara stirra på henne tills hon blir irriterad. Sen tar jag av sig handduken och och grymtar som ett cp och slår mig (inte hårt) på snoppen och ser allmänt mongo ut. Hon kan givetvist inte hålla sig för skratt (om man inte gör detta en längre stund, då blir hon rädd och ber mig sluta)

Vi cp sjunger som många andra i tråden.
Men det roligaste är om man själv först gör en dans+mongoläten osv så att tjejen hakar på.
Då brukar ja sätta mig ner i soffan och ignorera henne och be henne sluta.
"kan vi inte kolla vidare på filmen nu gumman" Med ett otroligt seriöst och lite uttråkat ansiktsuttryck.
Då blir hon så jävla knäckt.

Några andra saker som är roliga är att ha sönder hennes diadem och hårspännen mitt framför ansiktet på henne, samt att sprätta tandkräm på toaspegeln för att sedan skita i att ta bort det, och total igorera henne när hon blir arg för mitt beteende.

Köpte ett par nya stövlar häromdagen och när vi skulle ha sex så klädde jag av mig naken och tog på mig enbart dom och hade sex i, hon tyckte att det var lite otäckt. Gick även runt spritt naken med dom på ett tag efter.

Fan va sjuk man låter
Citera
2009-03-01, 19:21
Medlem
Jack BauerCTUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badfisk

Några andra saker som är roliga är att ha sönder hennes diadem och hårspännen mitt framför ansiktet på henne, samt att sprätta tandkräm på toaspegeln för att sedan skita i att ta bort det, och total igorera henne när hon blir arg för mitt beteende.

Det är ju bara elakt
Citera
2009-03-01, 19:24
Bannlyst
Ja just den delen reagerade jag på också.
Fast det andra var ju kul.
Citera
2009-03-01, 19:30
Medlem
Knasibass avatar
Haha och jag som trodde vi var extrema här hemma En sak jag aldrig kommer glömma är när jag vaknade av att något "pokade" mig i plytet. Jag öppnade ögonen och fick se en gevärspipa Blev klarvaken rätt snabbt där, haha. Bröder...
Citera
2009-03-01, 20:32
Medlem
flipsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xerxesbrother
Har för mig att jag har läst detta tidigare i denna tråd, men något jag ofta brukar köra när vi är ute och handlar är, något jag säger högt och tydligt när det helst är mycket folk runtomkring:
- Okej okej, vi kan gå dit, bara du inte slår mig mer.

Att slicka i ansiktet är också väldigt roligt, precis som flera tidigare har nämnt.

Jag brukar köra den med. När min kille är på väg till sin bil om morgnarna och det står en massa folk och väntar på bussen (busshållplatsen är precis utanför vårt hus) händer det att jag vrålar "snälla, snälla, slå mig inte mer.. jag lovar att jag ska vara snäll och göra som du säger.. snälla jag lovar att lyda dig". De flesta som väntar på bussen brukar glo som fan och sambon blir alltid lika röd i ansiktet!!
Citera
2009-03-02, 00:50
Medlem
11ans avatar
Vi låg i badkaret för några dagar sedan, det blev tyst en stund och då fes jag så det bubblade upp längs benen, meningslöst och inte speciellt roligt men det blev som det blev.

Brukar rollspela en galen dalmas som bara pratar om att köpa korv och åka moppe.

Dansa jävligt fult naken till dålig musik, typ caramelldansen (speedymix)

Låtsas vara sur för att hon ska krama mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in