Haha å ja som trodde att mitt förhållande var stört
Vi brukar hitta på massa mongoloidiska saker så fort vi är ensamma.
När jag går ur duschen och hon kollar på tv brukar ja ställa mig i vägen och bara stirra på henne tills hon blir irriterad. Sen tar jag av sig handduken och och grymtar som ett cp och slår mig (inte hårt) på snoppen och ser allmänt mongo ut. Hon kan givetvist inte hålla sig för skratt (om man inte gör detta en längre stund, då blir hon rädd och ber mig sluta)
Vi cp sjunger som många andra i tråden.
Men det roligaste är om man själv först gör en dans+mongoläten osv så att tjejen hakar på.
Då brukar ja sätta mig ner i soffan och ignorera henne och be henne sluta.
"kan vi inte kolla vidare på filmen nu gumman" Med ett otroligt seriöst och lite uttråkat ansiktsuttryck.
Då blir hon så jävla knäckt.
Några andra saker som är roliga är att ha sönder hennes diadem och hårspännen mitt framför ansiktet på henne, samt att sprätta tandkräm på toaspegeln för att sedan skita i att ta bort det, och total igorera henne när hon blir arg för mitt beteende.
Köpte ett par nya stövlar häromdagen och när vi skulle ha sex så klädde jag av mig naken och tog på mig enbart dom och hade sex i, hon tyckte att det var lite otäckt. Gick även runt spritt naken med dom på ett tag efter.
Fan va sjuk man låter