2012-06-14, 17:29
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2013
Där ser man! Gött å hetta en Göttebörjarbroder, tesammans e vi starrka!

+1! Jae tror ente nått frûntimmer föstått sig på min dolda knegare som var dah sliter söm ett juur på Tosslandaverken.
Citera
2012-06-27, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2013
Där ser man! Gött å hetta en Göttebörjarbroder, tesammans e vi starrka!

Det är när man greppar om hela paketet och håller det i ett stadigt grepp. Då uppenbarar sig en mygga med vingar (testiklarna) och sticka (penis).
Hoppas att du förstår min risiga förklaring!
Jag förstår, hehe.
Citera
2012-08-07, 22:14
Medlem
Är väl lite åt det hållet. Brukar dels:
1. Insistera in i det sista att min flickvän faktiskt är en kattunge.
2. Sitta och låta som en bilmotor (pruttljud med läpparna) när jag ska svara på frågor som: när ska vi åka?
3. Säga förtjust ''nomnomon'' när hon ska äta nåt.
4. Trycka till med tungan i ansiktet när man ska sova utan någon orsak.
etc etc.
Senast redigerad av mark.knopfler 2012-08-07 kl. 22:19.
Citera
2012-08-07, 22:22
Medlem
Jag älskar allt sånt! Det är underbart och hur mysigt som helst.
Citera
2012-08-07, 22:33
Medlem
mrnitrouss avatar
Å vad jag saknar trådar av denna kaliber på Flashback.. Förr fanns det hur många trådar som helst på detta ställe som man faktiskt skrattade högljutt till, Nu verkar det mest ha blivit ett tillhåll för pundare och uttråkade sommarlovsfirare :/
Citera
2012-08-07, 23:09
Medlem
Jamaicabananers avatar
Gömde ett gäng Arja Saijonma-låtar i hennes spotifylistor. Arja Saijonma och den fantastiska skivan http://www.amazon.com/Schwerpunkt-Original-Third-Reich-Recordings/dp/B000Y1NNFY fick sig någon genomlyssning utan volym. Tror hon har någon sorts facebook-pillimojs så att andra ser det idoga spelandet av hitler-musik. Har man spotify får man skylla sig själv.

Ibland får hon presenter. Som ett exemplar av den norska folkdräktstidningen Bunad http://www.bunad-magasinet.no/, en rent kriminellt ful blomma som har en turkos plyschkatt runt krukan eller något annat som verkar bra för stunden.

Jaga henne runt lägenheten, brotta ner henne, hålla fast henne, spänna ögonen i henne och väsa fram "din lille orm" upprepade gånger i ett par tre minuter.
Citera
2012-08-08, 08:17
Medlem
pttns avatar
Fan va kul att någon skriver i den här gamla tråden, helt underbar!
Citera
2012-08-08, 08:43
Medlem
Höjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mark.knopfler
3. Säga förtjust ''nomnomon'' när hon ska äta nåt.
4. Trycka till med tungan i ansiktet när man ska sova utan någon orsak.
etc etc.
De där gör jag typ med!

Kan sitta och sjunga "nomnomnomnom" när jag väntar på mat, alternativt matmatmatmatmat.

Brukar även spontanslicka henne i ansiktet, ungefär som en hund gör.
Citera
2012-08-08, 09:37
Medlem
Codens avatar
Alter egon borde alla ha.

Ibland när det vankas sexytime förvandlar jag mig till Jürgen, bisexuell, tysk Lastbilschaffis och beskriver ingående för min fru hur jag brukar cruisa runt på autobahn och leta efter sällskap för natten men att just inatt har hon sån tur att jag valt henne att bli min sängkamrat.

Hon är inte svensk så min "Werner&Werner" imitation som Jürgens röst är rätt hårt baserad på ringer inga klockor för henne, hon tycker bara att det låter konstigt.
Citera
2012-08-08, 10:35
Medlem
Jag har svårt för sådant som enbart är tramsigt. Jag har å andra sidan ännu svårare för humorlösa män som inte förmår bjuda på och skratta åt sig själva. Pruttar och kukdaskningar i ansiktet när man sitter hemifrån och jobbar och är mitt uppe i ett telefonsamtal är enbart fånigt. Det är faktiskt alltid fånigt. Min sambo hävdar dock att jag minsann visst tycker att kukskämt är roligt. Alla tycker att det är roligt. Det är roligt. Punkt.

Jag gillar när min sambo i mataffären går runt och låtsas vara min underdåniga betjänt. Som en strykrädd barnhemsunge går han runt och lyder mina låtsarorder. Övriga kunder i butiken tror att jag är riktigt jävla as.

Allt som görs med finess och humor lättar upp vardagen. Det uppskattas.

Min sambo har ett alter ego som ibland dyker upp när vi ska göra/prata om tråkiga saker. En missförstådd spoken word-man som tycker jävligt synd om sig själv.

Jag håller inte på på det viset. Det enda jag gör är att tejpa upp lappar med texten "Kött är mord" på vapenskåpet. Sambon blir upprörd och tycker att jag hånar hans fritidsintresse och musiksmak. Och det är precis vad jag gör. Bilder på överkörda grävlingar med texten "Vilt är gott" är också roligt.
Citera
2012-08-08, 10:39
Medlem
Carl Serungs avatar
När tillfälle ges, brukar jag fisa frugan i ansiktet.
Det uppskattas inte alltid.
Citera
2012-08-08, 12:20
Medlem
Själv tänker jag nog inte så mycket på hur galen/spånig jag blir när jag är med min flickvän, har liksom ingen självrespekt kvar ändå.

Jag älskar att "förklara" saker för henne, på ett liknande sätt som Kalles pappa i Kalle & Hobbe, se exempel länk
Hennes motfrågor i dom lägena uppskattas och hon pekar ju ut ev. problem som uppstår i relation till andra tidigare spåniga "förklaringar".

Flickvännen förvandlas alltid till Yvette, den sexuellt utsvultna fransyskan när vi åker hiss. Hennes franska imitation enligt 'allo 'allo passar in fint. Det attackhånglas och kupas & smeks friskt. Brukar sålunda stiga ur hissen med håret på ända, ståfräs och ett rejält leende.

Sen finns där ju min Barry White röst (länk), dvs släpig basröst, med slemmiga komplimanger och skamliga förslag.........av nån anledning så tycker min flickvän det är jobbigt, speciellt om vi är på stan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in