2006-09-12, 17:37
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninjan
En hemlighet måste här avslöjas.
Det är inte så att vi män är oförmögna att skita snabbt.
<b>Det är bara som så att det är den enda stund vi har helt för oss själva på hela dagen.</b>
Det och att jag misstänker att det finns prostatarelaterade sidor till detta med(men det är en heeelt annan tråd)
Det var jävlarimej det sannaste jag läst idag.

Snövit: vi ogillar er inte, vi vill bara få lite tyst i örat ibland.
Citera
2006-09-12, 17:38
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svul0
Hehe måste berätta om ett tillfälle jag skäms lite över.

det var en kväll och jag och min flickvän skulle se på film. innan vi kom in i filmen ordentligt så härjade jag en hel del, brottades och lekte hungrig zombie, osv.

jag låg alldeles tätt intill henne i sängen framför TV:n. det där med hungrig zombie fastnade lite i skallen, så jag väntade kanske 15-20 min, tills vi (hon) verkligen hade börjat koppla av och var koncentrerad på filmen. Då sprätte jag till i hela kroppen och gallskrek. hon blev så rädd att hon började gråta gissa om jag skämdes efter det.
Haha.. du är en elak fan!
Citera
2006-09-12, 17:46
Medlem
Ninjans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Så min kille tycker inte om mig

Han sitter jättelänge inne på toan

Det finns en jämvikt här. Det är en universell sanning att ifall man tar en mans totala Downtime på toaletten ackumulerat över ett år och sedan jämför med en kvinnas ackumulerade prata-i-telefon-med-sin-mamma-dagligen-tid över ett år, så är dessa två värden jämbördiga.

Alltså är vi otillgängliga ungefär lika länge per dag, jämlik rättvisa...
Citera
2006-09-12, 19:09
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shrink in spe
Vet inte om det är någon fixering direkt, har bara visat pungen för min flickväns kompisar en gång..

Vad gäller Freud vete fan, det skall MYCKET till för att jag skall tro att det var undermedvetet. Hade jag velat ha den här flickan i säng eller liknande hade det nog varit bättre att inte köra upp en hårig pung i ansiktet på henne, och att jag skulle ha andra motiv bakom detta tror jag inte. Det är knappast så att mitt pungflashande var någon större succé i det här hemmet..

Du kanske undermedvetet tror att hon blir impad av att du blottar kuken eller så tänder du undermedvetet på att ställa till bråk hemma?
Citera
2006-09-12, 19:10
Medlem
J.Ns avatar
Citat:
En hemlighet måste här avslöjas.
Det är inte så att vi män är oförmögna att skita snabbt.
Det är bara som så att det är den enda stund vi har helt för oss själva på hela dagen.
Det och att jag misstänker att det finns prostatarelaterade sidor till detta med(men det är en heeelt annan tråd)

Word! Stämmer verkligen in perfekt på mig också.
Citera
2006-09-12, 21:14
Medlem
Minimonstrets avatar
En av mina favoriter är leken där man ställer frågan (till sin partner);

-Om du får välja mellan att knulla Babben Larsson eller Gudrun Schyman, vem hade du valt? Och du MÅSTE välja!

Leken är inte över förrän den andra personen valt ngt av alternativen.

Därefter går det hela ut på att se så äcklad ut som möjligt och säga;

Öööööööööööö fy fasiken vad äckligt hade du knullat henne? Sen mobbar man på allt vad man kan eller går turen över till den andra partnern.

Mycket rolig lek. Gör man den med vänner så brukar de börja skruva på sig

(Variera sig kan man om man kan byter ut knullfrågan mot en matfråga. Ex: hade du valt en skål med avklippa pernsionärs tånaglar eller en skål med snorkråkor från hela åldersomshemmet? MÅSTE välja!)
Citera
2006-09-12, 21:19
Medlem
svenils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Minimonstret
(Variera sig kan man om man kan byter ut knullfrågan mot en matfråga. Ex: hade du valt en skål med avklippa pernsionärs tånaglar eller en skål med snorkråkor från hela åldersomshemmet? MÅSTE välja!)

gud så äckligt
Citera
2006-09-12, 22:02
Medlem
Liten_smurfs avatar
Citat:
B: Daskar till sin partner med halvslak penis varje gång han passerar henne
Hehe, jag ber honom att daska mig
Själv kan jag ibland gå och trycka tuttarna i hans huvud.
Sen pratar jag barnspråk med honom
Brukar även antasta han i tid och otid.
Citera
2006-09-12, 22:13
Medlem
Fiamedknuffs avatar
Citat:
Det finns en jämvikt här. Det är en universell sanning att ifall man tar en mans totala Downtime på toaletten ackumulerat över ett år och sedan jämför med en kvinnas ackumulerade prata-i-telefon-med-sin-mamma-dagligen-tid över ett år, så är dessa två värden jämbördiga.

Alltså är vi otillgängliga ungefär lika länge per dag, jämlik rättvisa...

Det kanske kan stämma för min sambo är en riktig snabbskitare, det tar aldrig mer än två minuter för honom att bli klar. Jag å andra sidan hatar att prata i telefon så jag försöker alltid avsluta samtal så snabbt som möjligt.
Citera
2006-09-12, 22:28
Medlem
Närbesläktad fråga:
Är det någon som håller på så här på jobbet också/istället?

Hörde en anekdot om Lotta Bromes första gång i liveradiosändning då Pontus Enhörning gled in spritt språngandes i studion och daskade manligheten i bordet framför Lotta som hade stora problem att slutföra sändningen utan att skratta. Ett ganska bra sätt att få en juste gemenskap på arbetsplatsen.
Citera
2006-09-12, 22:35
Medlem
polvos avatar
...och ni som arbetar med att tramsa, typ dagisfröknar, barnprogramledare och poliser, blir ni skitallvarliga när ni kommer hem?
Typ: Jag vill varken SE eller HÖRA nåt jävla tramsande!!! Nu är det sorgliga nyheter, håll flabben!

Har ni nån grej när det "går för långt", eller när den ena halvan av partnerskapet tramsar utav bara helvete och den andre faktiskt är lite låg eller så, kan han eller hon göra nåt/säga nåt som totalt blåser av tramståget?

Jag menar, ibland kan ju saker som "sluta" eller "ge dig" trigga ens tramsande mer.
Citera
2006-09-12, 22:38
Medlem
Sotarmurres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polvo
...och ni som arbetar med att tramsa, typ dagisfröknar, barnprogramledare och poliser, blir ni skitallvarliga när ni kommer hem?
Typ: Jag vill varken SE eller HÖRA nåt jävla tramsande!!! Nu är det sorgliga nyheter, håll flabben!

Har ni nån grej när det "går för långt", eller när den ena halvan av partnerskapet tramsar utav bara helvete och den andre faktiskt är lite låg eller så, kan han eller hon göra nåt/säga nåt som totalt blåser av tramståget?

Jag menar, ibland kan ju saker som "sluta" eller "ge dig" trigga ens tramsande mer.

Enligt min erfarenhet så spelar det ingen roll. Man är lika knäpp som vanligt(kanske lite tröttare för att man har ett arbete, trots allt).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in