2026-09-02, 18:14
Medlem
Chinospullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Åh tänkte inte ens på det, ja mycket möjligt att hon fick Leos medicin! Känns oansvarigt men ja, hon och Heidi är ju TYP överläkare tack vare allt de läst på chatgpt så....

Hon nämnde i sin community-chat att hon fick en ny epilepsimedicin när hon satt ut Lamotrigin "för det är ju jättefarligt att inte ha någon medicin när man har epilepsi". Hmm men nu vill neurologen ta bort diagnosen trots allt?

Klimakteriekärringarna vill starta en gofundme till Alice så hon kan söka vård privat. Herregud. Inser de hur mycket det skulle kosta att göra allt som Alice vill göra? MR av hela kroppen och alla organ, gastro- och koloskopi, gentest av alla de slag, blodprover av allt möjligt, säkert lite avförings- och urinprov, testa gallsyrorna... Säkert massor mer. Ska de samla ihop 1 mille för att Alice sedan ska få höra att hennes organ tagit skada av flerårig anorexi och nu är det bästa att ta hand om sig själv och inte leva på godis?

Nästan så man HOPPAS att de lyckas samla till privat vård. Så en privat läkare kan ställa samma diagnos som de hon redan träffat. Men då ska det väl samlas mer pengar och sökas vård utomlands ska ni se😂
Citera
2026-09-02, 18:24
Medlem
Inalicekitchen
"Imorgon är det min födelsedag,
Idag mår jag skit. Dagen innan är nästan värst"

Misswox
"Tomorrow it's my bday, don't forget to send flowers 😌😘"

Alice och madame petite är verkligen olika personer.
Citera
2026-09-02, 18:34
Medlem
I förmiddags skrev Alice detta:

"Girls. Jag är inte lagd åt det hållet jätte tråkigt jag vet för ni är väldigt vackra. Så snälla sluta lägg till mig om du är lagd åt de hållet 🙏🏼 jag tar det verkligen som en komplimang dock"

Vad ska man säga? 😂😂😂
Citera
2026-09-02, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Inalicekitchen

Misswox

Kvalar kanske inte in, men det börjar likna dissociativ identitetsstörning (DID)
Citera
2026-09-02, 18:46
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Inalicekitchen

Misswox

För att vara en som inte gillar att fylla år och har "ångest" kring det, så pratar hon väldigt mycket om sin födelsedag. Hon har nämt den nu i flertalet videos.
Citera
2026-09-02, 19:35
Medlem
"Ge en ärlig recension. Du behöver inte vara snäll för det är inte mitt recept" avslöjade Alice precis att H och L alltid bara är snälla och inte ärliga när det är hennes recept?
Citera
2026-09-02, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Kvalar kanske inte in, men det börjar likna dissociativ identitetsstörning (DID)

Det finns onekligen många personligheter i den lilla kroppen
Citera
2026-09-02, 20:07
Medlem
Citat:
I förmiddags skrev Alice detta:

"Girls. Jag är inte lagd åt det hållet jätte tråkigt jag vet för ni är väldigt vackra. Så snälla sluta lägg till mig om du är lagd åt de hållet 🙏🏼 jag tar det verkligen som en komplimang dock"

Vad ska man säga? 😂😂😂

Alltså vad menar hon?? Att hon tror tjejer lägger till henne för dom raggar? Och att hon inte vill man ska lägga till henne om man är lesbisk? Hahha alltså… jag hoppas hon tagit bort detta
Citera
2026-09-02, 20:28
Medlem
Agentjosis avatar
Jävlar vad hon har spammat idag. Semlorna är iaf gammalt recept, såg att hon postat samma bild 6 januari.
Citera
2026-09-02, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Alltså vad menar hon?? Att hon tror tjejer lägger till henne för dom raggar? Och att hon inte vill man ska lägga till henne om man är lesbisk? Hahha alltså… jag hoppas hon tagit bort detta

Hahah skrattade när jag läste det och förstod ingenting. Visst är det märkligt att skriva så? Svårt att tro att massa tjejer skickar meddelande och förvandlats till killar och skickar pussypic så hon måste sätta ner foten liksom.

Hon vill verkligen att hennes sidor där hon är petite bara ska locka till sig män, antar jag? Varför får inte kvinnor följa?
Kvinnorna ska hålla sig till att följa inalicekitchen, helst kvinnor som själva är sjuka som kan bli hennes fina vänner som stöttar henne genom allt.

Som när hon skrev "alla ni kvinnor som börjar följa mig (privat konto) vad letar ni efter? Tänkte eftersom ni aldrig skriver hej ;(" på misswox.
Citera
2026-09-02, 23:09
Medlem
Citat:
Hahah skrattade när jag läste det och förstod ingenting. Visst är det märkligt att skriva så? Svårt att tro att massa tjejer skickar meddelande och förvandlats till killar och skickar pussypic så hon måste sätta ner foten liksom.

Hon vill verkligen att hennes sidor där hon är petite bara ska locka till sig män, antar jag? Varför får inte kvinnor följa?
Kvinnorna ska hålla sig till att följa inalicekitchen, helst kvinnor som själva är sjuka som kan bli hennes fina vänner som stöttar henne genom allt.

Som när hon skrev "alla ni kvinnor som börjar följa mig (privat konto) vad letar ni efter? Tänkte eftersom ni aldrig skriver hej ;(" på misswox.

Här har jag tydligen missat något, haha!
Men det är inte såna här typ OF-konton som postar kommentarer med halvnakna brudar som hon tänker på eller tror söker kontakt... ibland får man ju lite vänförfrågningar av sådana också... Vet inte om det är OF-ish eller botar! Aldrig tackat ja

Om någon undrar vad den stora hemligheten var så är det utlottning i community av grejer från Wargen och Thor eller vad de nu heter. De som gör bestick och kastruller.
Citera
2026-09-03, 07:20
Medlem
Om man nu inte vill fira sin födelsedag för det är så jobbigt , varför lägger man ut det överallt om att idag är det min födelsedag. Hon är så schizofren, miss wox vill fira men inte Alice 🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in