Igår, 10:13
Medlem
Mer och mer tydligt att kära A läser här. Nu visas det t y d l i g t att hon postar giweaways och annat, med taggar på personen som vunnit o.s.v
Citera
Igår, 10:36
Medlem
Och nu är ( såklart ) 2 tår brutal men helt väntat då man fortsätter gå, gåspringa, g på gym, inte ha på gipsskon osv
Nu är det VILA som gäller ✅✅✅✅✅✅✅✅check på det
Citera
Igår, 10:37
Medlem
Gipsa henne så att hon sitter still =
Hennes mardröm . Eller rättare sagt : hennes sjukdoms mardröm
Citera
Igår, 10:42
Medlem
Agentjosis avatar
Hahaha två brutna tår kan inte låta bli att känna mig skadeglad 🫠 gud straffar somliga
Citera
Igår, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Och nu är ( såklart ) 2 tår brutal men helt väntat då man fortsätter gå, gåspringa, g på gym, inte ha på gipsskon osv
Nu är det VILA som gäller ✅✅✅✅✅✅✅✅check på det

Det är en vila jag skulle vilja se hända!
Citera
Igår, 10:57
Medlem
Har hon sagt mer om det i community än den lilla storyn där hon skriver " Inte nog med att en tå år bruten utan nu fick jag precis reda på att BÅDA stortåna är brutna 🥺❤️‍🩹"?
Citera
Igår, 11:15
Medlem
Hur har hon ens brutit den andra tån? Benskör?
Citera
Igår, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror

Hahaha jaaa asså hur bruter man först en tå,
sen den andra pga felbelastning? Då är det ju nåt fel på skelettet om hon är så klen.
Citera
Igår, 12:38
Medlem
Så hon har varit på röntgen då gissar jag och förmodligen ortopeden också. Hon har två brutna tår har hon fått reda på. Men samma förmiddag filmar hon H som bär ett paket, hon hade kunnat vänta i bilen och vila fötterna. Dom har handlat, gissar att Alice också var med för hon älskar att handla. Hon har varit och kollat på Rituals.

Förstår att hon gör allt för att röra på sig för att förbränna kalorier, eller enligt henne för att lätta på smärtan och hon kan ju inte sitta eller ligga för det gör ont, men detta är inte klokt. Hur kan inte H säga något? Sätta ner foten? Säga att nu måste hon vila?
Fan vad dom kommer gnälla om det inte läker och blir bra sen.

Blir provocerad att hon får så mycket sjukvård när hon inte tar något ansvar själv och gör det hon kan för att bli friskare. Speciellt om hon inte ens betalar skatt och bidrar själv. SITT STILL OCH AVLASTA DINA BRUTNA TÅR FÖR I HELVETE!
Citera
Igår, 15:00
Medlem
De förklarar i en av de senare videosarna att de lottat ut en ninja maskin tidigare, nu lottar de ut en annan.
Inte så nöjda över att ha fått "kritik" låter det som.
Säger att de inte tjänar på att lotta ut den. Men nja, ett syfte är väl att locka betalande medlemmar?
Sen har jag svårt att tro att den kostar 2k i frakt att skicka?
Sorry men det ingår s a s i det jobbet att bli ifrågasatt och granskad, det får man ta.
Citera
Igår, 15:01
Medlem
Exakt … hur länge ska detta få pågå??
Är H helt hjärntvättad ? Hon är ändå ifrån och jobbar på dagarna !!?
Men varje em hem igen till två vuxna barn
De vill framstå detta som det ljuvliga kollektivet men !!?? Jag älskar Mam pappa syskon . Det bästa jag har . Men inte vill vi bo ihop för det ( jo självklart kan jag flytta in hos mam o pap om det behövs på ålderns höst men ja ni fattar )

Detta är sjukt onormalt
Hur kan hon ens inte säga ngt mer om det?
Bara ett gråtande inlägg om att Båda två är brutna
Ja kanske för att du gått på dem som vanligt HELA tiden
Citera
Igår, 16:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Errrror
Om båda tårna är brutna borde hon vara orolig för anledning. Om det är stressfarkturer borde hon fundera på hur hon ska slippa drabbas av det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in