2026-09-12, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotten60
Herregud!! De pratade om en ung mamma som gästade tv4 i morse som har spridd obotlig cancer, de efterfrågade om ingen kunde göra nåt för mamman, nån i hela världen. Deras teori var att ta bort all cancer med operation och sen hälla cellgifter i kroppen för det borde gå 🤬 herregud vilka idioter, komma med sådana dumma jävla kommentarer och sen tro att det de säger är rätt!! Om de nu är så jävla duktiga så borde de ju jobba som forskare och lösa cancergåtan snabbt 🤬🤬🤬 blir så provocerad på dessa två ” överläkare ” som tror sig hitta alla svar på AI 🤬

Det finns faktiskt en metod där det används men det används när cancern är i bukhålan så går alltså inte att använda vid bröstcancer exempelvis, så A och H är ändå ute och cyklar, nästan ännu värre att ralijera om, en behandling som används till någon cancerform funkar ju inte mot alla. Samt att spridning till hjärnan är nästan alltid ej botbar, även om det finns medicin som för vissa kan göra att man kan leva lite längre.
Senast redigerad av Loppan199 2026-09-12 kl. 19:14.
Citera
2026-09-12, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Förvånad över att kommentaren om att det hjälper att gå upp i vikt får stå kvar! Det argumenteras fram och tillbaka och sista inlägget är att det finns en dom (någon härinne som är den anonyma avsändaren kanske).
Hela två stycken dessutom.
Citera
2026-09-12, 19:23
Medlem
Var står dessa kommentarer ?
Citera
2026-09-12, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lotten60
Herregud!! De pratade om en ung mamma som gästade tv4 i morse som har spridd obotlig cancer, de efterfrågade om ingen kunde göra nåt för mamman, nån i hela världen. Deras teori var att ta bort all cancer med operation och sen hälla cellgifter i kroppen för det borde gå 🤬 herregud vilka idioter, komma med sådana dumma jävla kommentarer och sen tro att det de säger är rätt!! Om de nu är så jävla duktiga så borde de ju jobba som forskare och lösa cancergåtan snabbt 🤬🤬🤬 blir så provocerad på dessa två ” överläkare ” som tror sig hitta alla svar på AI 🤬

Ja och när de håller på så här och efterlyser forskning så är de alltid så anklagande. Det är så tydligt att de i princip tror att det finns ett gäng forskare där ute som sitter och tjuvhåller på sina resultat för att… ja det är oklart… men för att bestraffa såna stackare som A & H antar jag. Så bittert och så illvilligt!

Dessutom verkar de tro att forskningsresultat bara kan beställas fram. ”Det MÅSTE finnas forskning nånstans som kan hjälpa” nej forskning är svårt dyrt och tar tid era puckon. Det borde väl H ha viss förståelse för i och med att hon ändå jobbar på ett uni. Jag blir galen på dessa två.
Citera
2026-09-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbadarn
Ja och när de håller på så här och efterlyser forskning så är de alltid så anklagande. Det är så tydligt att de i princip tror att det finns ett gäng forskare där ute som sitter och tjuvhåller på sina resultat för att… ja det är oklart… men för att bestraffa såna stackare som A & H antar jag. Så bittert och så illvilligt!

Dessutom verkar de tro att forskningsresultat bara kan beställas fram. ”Det MÅSTE finnas forskning nånstans som kan hjälpa” nej forskning är svårt dyrt och tar tid era puckon. Det borde väl H ha viss förståelse för i och med att hon ändå jobbar på ett uni. Jag blir galen på dessa två.

Haha exakt så, de tror att det är bara att rikta in sig på en fråga och sen lösa den. Det funkar inte så, det tar många många år och dessutom kan man upptäcka nytt på vägen. Men nån av dom kanske vill vara försökskanin? Nåt måste dom ju bidra med!
Citera
2026-09-12, 20:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbadarn

Alice och H som kan så mycket, varför gör dom ingen skillnad i världen? Alice jobbar ju redan som läkare på 1177 så är väl bara att börja, borde vara superenkelt för henne.

Hon la upp en liten video där hon filmade sin dator när hon kollade på någon debatt med politiker i natt och skrev "hade absolut kunnat bli politiker, ställ mig och min snabba mun där". Tyvärr måste man ju visa sig där också, blir lite svårt för Alice som helst är bakom kameran.
Men hon kan ju börja som kommunpolitiker i sin stad och sen arbeta sig upp.

I augusti la Misswox upp att hon var inbjuden till riksdagen, det hörde man inget mer om😂
Citera
2026-09-12, 20:08
Medlem
Ngt inlägg hon tig bort sen då? Fler hon lägger upp tidigt i ottan tar hon ofta bort efter en stund . Har märkt det då jag jobbar natt på sjukhuset
Citera
2026-09-12, 20:19
Medlem
Apropå lakrits och illamående så har hon pratat om det. Kanske nåt år sen, minns inte. Men det pågick en dag eller två (jag har en förmåga att minnas grejer som absolut inte är nödvändiga för min fortsatta existens &#129322
Citera
2026-09-12, 21:55
Medlem
Förutom deras fruktansvärda gnällande på deras "promenad" så kan jag inte låta bli att fascineras över hur de SPRINGER fram, med A:s brutna tå...
Citera
2026-09-12, 22:27
Medlem
Ser inte en enda kommentar på ett enda inlägg eller r det aldrig några kommentarer ? Aldrig tänkt på det
Jag bor på andra sidan av henne , längre bort i sörhaga men ska börja gå ut med vovvarna på hennes sida . Så nyfiken på gipset /gipsskon …
Citera
2026-09-13, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Ser inte en enda kommentar på ett enda inlägg eller r det aldrig några kommentarer ? Aldrig tänkt på det
Jag bor på andra sidan av henne , längre bort i sörhaga men ska börja gå ut med vovvarna på hennes sida . Så nyfiken på gipset /gipsskon …
Ohhhh...myyyyy! Du har hund, nu kan du ju bli kompis med dem
Citera
2026-09-13, 08:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen

Om du går in på inalicekitchen och sen till Inlägg på hennes insta så är där kommentarer under de posterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in