2026-08-30, 16:32
Medlem
Vore det inte smart att visa stoppet i vasken först och inte bara "titta så bra vattnet rinner ner nu"? Så man faktiskt får se skillnaden och inte bara Alice ord att det gör stor skillnad.

Och L provsmakar choklad och sen ska vi få se vad H tycker. Jag undrar mer vad Alice själv tycker? Eller hon ville inte smaka?
Ett under för mig att H och L inte är överviktiga. Smakar dom bara det lilla dom visar och slänger resten sen? Tränar dom som tokar? Kräks dom? Äter dom jättelite vanlig mat?
Citera
2026-08-30, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Haha nu tvingas Leo prova nåt choklad som ser skitgott ut, och ”sen ska vi höra vad mamma tycker” säger Alice. Men vad tycker du själv då? Varför smakar inte du? Jättekonstigt, det är ju hon som är huvudpersonen.

Hahah min tanke också. Såg inte att du skrivit så skrev samma.

Så konstigt att det är hennes instagram men hon aldrig syns och man får oftast bara höra vad L och H tycker om saker, ibland smakar Alice men inte så ofta. Samma med maten idag, H sa att det är gott men Alice står bara och filmar tallriken. Inte konstigt att man mår dåligt om man bara äter lite godis, proteinbars och yoghurt ibland. Vanlig mat verkar hon aldrig äta, vem hade inte mått dåligt av det?
Citera
2026-08-31, 09:22
Medlem
"Vi har så smala avloppsrör", "När grannarna får stopp så får vi det med.."
Alice för fasen, du bor i ganska nybyggda hus, det är standardmått på avloppet. Om grannen har stopp och det påverkar er, ring er bostadsvärd eller liknande!

Om Alice har samma koll på avlopp som på annat, gissar jag att hon glatt spolar ner matfett och matrester i avloppet. Det kloggar snabbt igen, problemet löser sig med att torka ur pannor, skrapa bort matrester från porslin och slänga i komposten.
Citera
2026-08-31, 15:19
Medlem
Mest troligt att (de påstådda) krampanfallen hon har är funktionella anfall och inte epilepsianfall.
Citera
2026-08-31, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sweetbutcrazy
Mest troligt att (de påstådda) krampanfallen hon har är funktionella anfall och inte epilepsianfall.

Kan också orsakas av elektrolyt rubbningar, att man ej fått i sig tillräckligt av dessa eller förlorat dessa av olika orsaker.
Citera
2026-08-31, 16:17
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Fodral till proteinbars? Really?
Citera
2026-08-31, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borgarbadboll

Intressant att en vän gjorde den. Trodde inte hon hade några vänner.

Är det förresten nån som vet om A fyller år i veckan?
Citera
2026-08-31, 16:52
Medlem
Citat:
Men vad är detta!!? Hon tycker att hon kommit på nåt genialiskt verkligen. Nu är jag ingen storkonsument av bars, men de jag haft i mina väskor har inte blivit mos. Ska hon ta patent på det här tror hon? Jöösssessss....
Citera
2026-08-31, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badou

Hhaaa...haaaahhaa - jag tror jag sett nånstans eller kanske hörde henne nämna det, men kanske bara...

Mamma H har adopterat "maaaaaagisssk" som beskrivning nu senast på nån parfym. Kul att A som har så ont på cash ändå köper random present på Rituals så där.
Citera
2026-08-31, 16:56
Medlem
Borgarbadbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Badou

Är väl samma "vän" som 3Dprintat fågelholkarna de har på balkongen.
Citera
2026-08-31, 17:34
Medlem
Citat:
Är väl samma "vän" som 3Dprintat fågelholkarna de har på balkongen.
Klart det är, tack för att någon håller koll på saker och ting här.
Citera
2026-08-31, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
Klart det är, tack för att någon håller koll på saker och ting här.

Mm nån Martin. 40+ ish. Stark aura av att gilla Miss woz
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in