2026-09-19, 18:08
Medlem
Inga svar på frågor heller ….
Så oklart konto
Det har blivit ännu värre ? Så mkt oklart som läggs ut
Citera
2026-09-19, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Hon älskar ju helfabrikat och enkla lösningar (därav att hon snackar skit om att ha blivit headhuntad till typ Sveriges mästerkock...). Har för mig att hon tipsade om ett ris nyligen som tar bara 2 minuter (!) att koka.

100% att de där fiskpinnarna endast är till mamman och brorsan.
Hon har definitivt inte fått frågan att vara med där..och sättet hon förlöjligar Leo att han är så duktig att skära lök och grönsaker 🤢Han har ju iaf ett jobb till skillnad från henne..
Citera
2026-09-19, 20:13
Medlem
Ny (?) trend på konton med bakning och desserter - smält chokladkaka i frp i vattenbad, klipp av ena hörnet och spritsa ut. Vad tror ni, när kommer A visa "sitt" nya hack?
Citera
2026-09-19, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Hon har definitivt inte fått frågan att vara med där..och sättet hon förlöjligar Leo att han är så duktig att skära lök och grönsaker 🤢Han har ju iaf ett jobb till skillnad från henne..
L jobbar hos deras syster på hennes restaurang. Nu vet jag ju inte till 100% men jag antar att han har nån form av arbetstränings-anställning eller så har han timmar för att hon är just en brorsa. Jäkla tur det att hon får träffa vanligt folk och ha kollegor. Tänk om han bara varit med A och H...
Citera
2026-09-19, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byttan
L jobbar hos deras syster på hennes restaurang. Nu vet jag ju inte till 100% men jag antar att han har nån form av arbetstränings-anställning eller så har han timmar för att hon är just en brorsa. Jäkla tur det att hon får träffa vanligt folk och ha kollegor. Tänk om han bara varit med A och H...

Mitt företag där jag jobbar har några med funktionsnedsättning anställda och vi får lönebidrag för dem (de är riktigt grymma då vår produkt handlar om personlig assistans så de hade lätt kunnat jobba med det de gör oavsett lönebidrag). Kanske att det även förekommer med L, men det är ju inget jag vet. Vet bara hur det ser ut hos oss.
Citera
2026-09-19, 21:56
Medlem
Undrar hur lång tid det tar innan chatten för community stängs ner… den här tråden har nämnts.
Citera
2026-09-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Undrar hur lång tid det tar innan chatten för community stängs ner… den här tråden har nämnts.

VA?! vem nämnde tråden? Vad skrev den? Har folk sagt något? Fan vad spännande!
Citera
2026-09-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
VA?! vem nämnde tråden? Vad skrev den? Har folk sagt något? Fan vad spännande!

Det började med ifrågasättande kring vad man ens får betalt för när man är med. Någon tyckte att det är knepigt och då nämnde en annan att extra många frågetecken blir det om man läser tråden på Flashback. Den kommentaren har fått en sån emoji med höjda ögonbryn och så någon som går in och försvarar att det kommer recept sällan då hon ju är väldigt sjuk.
Citera
2026-09-20, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
Det började med ifrågasättande kring vad man ens får betalt för när man är med. Någon tyckte att det är knepigt och då nämnde en annan att extra många frågetecken blir det om man läser tråden på Flashback. Den kommentaren har fått en sån emoji med höjda ögonbryn och så någon som går in och försvarar att det kommer recept sällan då hon ju är väldigt sjuk.

Nu verkar det vara nån konflikt igen, det är som en diktatur det där communityt
Citera
2026-09-20, 08:22
Medlem
Agentjosis avatar
”Jag har pluggat väldigt mycket” lmao det har hon inte alls! Ljuger som vanligt
Citera
2026-09-20, 08:27
Medlem
Agentjosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knazzz
Nu verkar det vara nån konflikt igen, det är som en diktatur det där communityt

Förmodligen därför hon publicerar storys om FÖRTAL nu haha och kallar oss troll
Citera
2026-09-20, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
”Jag har pluggat väldigt mycket” lmao det har hon inte alls! Ljuger som vanligt

Hahaha det var typ ett år sammanlagt, inte ens i närheten av en kandidatutbildning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in