Citat:
Ursprungligen postat av
Skampi
Nu är hon sådär manisk som hon bara är på morgnarna... Skriver att hon minsann alltid varit en "petite" kvinna på 150 cm med "händer som ett barn" som fick sitta i lärarens knä på skolfoton. Hon visar en gammal bild där hon ser liten ut bland 3 män och menar att det är orättvist att bli anklagad för anorexi när hon är naturligt "petite".
"Hade en asiatisk kvinna kommit in och varit lika liten som mig hade så hade INGEN reagerat på hennes kroppsstorlek".
Nä okej så vården ska bara glömma bort att hon i flera år led av allvarlig anorexi som höll på att ta livet av henne, för att hon är KORT? Slår vad om att neurologen igår nämnde att hennes besvär nog kan förklaras av tidigare/pågående självsvält...
Det stod ju också i hennes LPT- dom att hon bagatelliserade sin vikt eftersom hon är kort. Visst att asiatiska kvinnor kan vara korta men A är ju benig och tydligt undernärd. Det är ju stor skillnad mellan att vara hälsosamt petit och grovt undernärd. Alla hennes symptom tyder ju på anorexi. Det känns verkligen som att hon nån slags fetisch att vara madame petite. Hon borde skaffa ett OF -konto.
Hon la även ut detta idag på sitt Misswox konto: ”Alla ni kvinnor som börjar följa mig (privat konto) Vad letar ni efter? Tänkte eftersom ni aldrig skriver hej ;(”
För mig låter detta som att hon har sitt konto för att ragga på män?