2026-09-09, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
https://ibb.co/DHRnkYxB

TACK!!

Så igår grät hon och fick det att låta som att hon inte fått hjälp, sen har hon fått hjälp av världens världens världens bästa och äntligen hör någon henne, hon ska få vårdplan och få GIPS.

Det hon får är en sko?
Ljög hon om gips för att göra det mer dramatiskt eller trodde hon att hon skulle få gips? Hur arg blev hon på att bara få en sko och inte gips tror ni?
Enda positiva är väl att hon kan styra över sin läkning själv nu genom att ta av och på den, så hon kanske blev glad.

Känner mig elak som säger detta, men tror inte hon vill att foten ska bli bra. Vad ska hon klaga på sen liksom? Förutom att hon snubblar fram och tappar saker. Tanden var länge sen hon nämnde, hur gick det med lungorna? Hon hade ju problem att få luft. Vad hände med hennes bältros? Har hon nämnt bältros mer?
Citera
2026-09-09, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Ingen uppdatering om tån än och hur det gått hos ortopeden. Nu kanske hon inte varit där än så den kanske kommer. Fast för en som har så ont verkar hon röra sig relativt obehindrat, hon ska baka, handla mat och massa annat.

Jodå, hon visade foten i nån slags stödsko och skrev
”När man inte trodde de kunde bli värre😂😂😂”

Nästa inlägg ” 5 veckor med denna … ❤️‍🩹”

3 Skrattande smileys fick hon med så nu är hon garanterat heeeeelnöjd…
Citera
2026-09-09, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsbadarn
Det mesta tyvärr.

Sant.
Undrar fortfarande om hon skattar som hon ska.
Citera
2026-09-09, 16:40
Medlem
Agentjosis avatar
Ååå nu har hon lagt upp story där hon geggar runt i den obakade kladdkakan som jag nämnde häromdagen att jag kommenterat på & hon raderade kommentaren
Citera
2026-09-09, 17:46
Medlem
Nu en story med mamman där mamma säger att hon nu måste ha den även hemma så att hon har redan tagit av den ?? !! Såklart hon har . Denna kommer hon ej ha 5 veckor . Ja vad hände med bältrosen och annat ?
Orkar inte
Citera
2026-09-09, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vinterkraksjuka
https://ibb.co/DHRnkYxB

Tack 🧡🧡🧡 äntligen en intressant bild
Citera
2026-09-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solkisen
Nu en story med mamman där mamma säger att hon nu måste ha den även hemma så att hon har redan tagit av den ?? !! Såklart hon har . Denna kommer hon ej ha 5 veckor . Ja vad hände med bältrosen och annat ?
Orkar inte
Och hennes lungor och tanden och att hon tappar allt 😂Och fortfarande ingen utlottning av Ninja glassmaskinen till oss som prenumererar
Citera
2026-09-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agentjosi
Ååå nu har hon lagt upp story där hon geggar runt i den obakade kladdkakan som jag nämnde häromdagen att jag kommenterat på & hon raderade kommentaren
Riktigt äcklig såg den ut
Citera
2026-09-09, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Och hennes lungor och tanden och att hon tappar allt 😂Och fortfarande ingen utlottning av Ninja glassmaskinen till oss som prenumererar
Och hon svarar inte ens i community
Citera
2026-09-09, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ashleyrose
Och hon svarar inte ens i community

Har någon frågat vem som vunnit?
Citera
2026-09-09, 18:38
Medlem
Inte fler som reagerar på hur sjukt det är att hon fortfarande lottar ut exakt samma glassmaskinen?!

Visst finns det ingen logisk förklaring? Tänker att jag snöat in på att det är exakt samma kartong och inte tänker hur det kan ligga till😅
Citera
2026-09-09, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plantis789
Har någon frågat vem som vunnit?
Japp men inget svar..frågade i communityn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto