Citat:
Ursprungligen postat av
Omduvaemin
Han hittar på försöker få oss att framstå som brottslingar. Tror han har svårt att förstå att alla säljare säljer lagligt.
Han är ett tydligt exempel på hur illa det går när Samhället stiftar lagar som denna.
Vi riskerar att bli ännu mer exkluderade ur samhället framförallt därför jag fortsätter skriver här. Inte för att jag tjänar mindre pengar. Är driftig!
Att gräsklipparmannen trollar vet nog alla i denna tråd.
Han upprepar samma sak hela tiden.
Det finns de som tror att om de fortsätter att upprepa en lögn så blir den till sanning tillslut.
Han klipper och klistra inlägg för att försöka att få dessa till någon som de inte är, bara för att ha något att trolla om.
Den nya sexköpslagen är bara en "fasadlösning".
Det finns betydligt bättre sätt att hjälpa de som verkligen behöver hjälp, de som blir utnyttjade m.m.