2025-10-03, 14:15
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Kroppen och människan är en handelsvara. Hur kan man vara mer naiv en att tro något annat.

Ingen jobbar gratis.

Att sälja sex är inget riktigt arbete, det är snarare ett livsöde att sluta som prostituerad. Ungefär som när vissa människor hamnar i drog och alkoholmissbruk.

Missbruk kan dessutom vara en orsak till att människor hamnar i prostitutionen, samtidigt kan också missbruk vara en följd av prostitution.
Citera
2025-10-03, 14:18
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hehe nice kanske kan testa använda vpn på mitt konto. Vi kan streama men inte ta emot tkn.

Dock är vi ju verifierade med id så jag vet inte. Man skulle annars behöva ha ett utländskt id kanske digitalt ?

Men en sida läste jag att det bara gäller att man inte befinner sig i Sverige så då borde ju vpn funka.

Kan inte du berätta mer om vilka sidor du använder för att runda den nya sexköpslagen? 😎

Helt uppenbart verkar du göra allt i din makt för att kringgå den nya lagen?
Citera
2025-10-03, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Har du överhuvudtaget varit i kontakt med Novus?

Din trovärdighet som skribent är mycket låg.

Självklart har jag det, finns ingen anledning för mig att hitta på.
Citera
2025-10-03, 14:49
Medlem
Citat:
Att sälja sex är inget riktigt arbete, det är snarare ett livsöde att sluta som prostituerad. Ungefär som när vissa människor hamnar i drog och alkoholmissbruk.

Missbruk kan dessutom vara en orsak till att människor hamnar i prostitutionen, samtidigt kan också missbruk vara en följd av prostitution.

Att onanera är inget missbruk, att sälja olika sex saker online är tryggt och säkert.

Du tittar på oss så kommer du se att vi är många som är friska och fräscha. Våra kunder är också gentlemän och fräscha. 80 procent av mina kunder är sånna jag skulle kunna dejta.
Citera
2025-10-03, 14:53
Medlem
Citat:
Kan inte du berätta mer om vilka sidor du använder för att runda den nya sexköpslagen? 😎

Helt uppenbart verkar du göra allt i din makt för att kringgå den nya lagen?

Jag kringgår inte, jag säljer helt lagligt. Jag använder totalt kanske 20 sidor eller mer. Hittade också en ny motsvarande svensk sida.

Jag skulle säga att jag har växt mycket sen lagen, fick dessutom ett fast jobb. Flera nya ställen.

Jag säljer helt som vanligt men också nu till utländska kunder.

Att också kunna prata med andra som jobbar med detta är ju nice, vi alla fick ändra om lite bara.

Så bra med förkortningar för alla lär fatta utan du. Hahaha.

Men du besök en sida så ses vi snart, kan vi se hur snabbt du kommer ?
Citera
2025-10-03, 14:59
Medlem
Citat:
Äntligen börjar du förstå vad det hela handlar om, människor ska inte behöva bli utnyttjade.

Du vill å andra sidan normalisera sexköp och försäljning av sexuella tjänster och detta står då i stark kontrast till vad 8 av 10 svenskar önskar.

Du vad jobbar du med ? Tror du inte du är slav, du tar betalt och vad du nu gör, gör du det för pengar.

Vårat jobb hjälper oss att bli självständiga. Det är bra a
Citera
2025-10-03, 15:14
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Och en djävulsk diskriminering också. Svenska män dom enda som inte får köpa CAM shows i Europa.

Men varför kan inte du se den nya sexköplagen som någonting positivt istället för att gnälla?

Du missade kanske den här artikeln?

"År efter år har Magnus spenderat sin lön på sexuella tjänster på nätet.

Nu ser han den nya sexköpslagen som sin chans att sluta.

– Det känns som ett missbruk och det har rubbat min ekonomi, säger han"

https://www.expressen.se/nyheter/sve...box=1752315245

Som vi kan se så kommer svenska män som Magnus tex att anpassa sig efter den nya lagen, varför kan inte du göra samma sak? 🤔

En annan aspekt på det hela är att många köpare av sexuella tjänster ser det hela som ett missbruk.

"Johan beskriver Onlyfans som ett missbruk – har lagt 25 000"

https://www.bt.se/boras/johan-beskri...r-lagt-25-000/

Du rudi1985 har själv berättat om ditt eget porrmissbruk och det verkar vara en gemensam nämnare mellan många av de män som köper sexuella tjänster på nätet att det hela har gått överstyr och blir till ett missbruk med tiden..

Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Terapi för att jag gillar att titta på porr och runka??? ok ibland har jag suttit typ 8 timmar i sträck och runkat och tittat på porr

Återkom gärna med reflektioner på mitt inlägg.
Citera
2025-10-03, 15:19
Medlem
Citat:
Men varför kan inte du se den nya sexköplagen som någonting positivt istället för att gnälla?

Du missade kanske den här artikeln?

"År efter år har Magnus spenderat sin lön på sexuella tjänster på nätet.

Nu ser han den nya sexköpslagen som sin chans att sluta.

– Det känns som ett missbruk och det har rubbat min ekonomi, säger han"

https://www.expressen.se/nyheter/sve...box=1752315245

Som vi kan se så kommer svenska män som Magnus tex att anpassa sig efter den nya lagen, varför kan inte du göra samma sak? 🤔

En annan aspekt på det hela är att många köpare av sexuella tjänster ser det hela som ett missbruk.

"Johan beskriver Onlyfans som ett missbruk – har lagt 25 000"

Du rudi1985 har själv berättat om ditt eget porrmissbruk och det verkar vara en gemensam nämnare mellan många av de män som köper sexuella tjänster på nätet att det hela har gått överstyr och blir till ett missbruk med tiden..

Återkom gärna med reflektioner på mitt inlägg.

Om mangnus väger så tungt för dig varför gör inte köparen rudi1985 det för dig ? Alla människor är olika.
Citera
2025-10-03, 15:20
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Ni är inte självständiga.

Ni är beroende av plattformar som förmedlar era sexuella tjänster, dessa plattformar tjänar dessutom stora pengar på er "försäljning"

Samtidigt är ni beroende av att era kunder bryter mot sexköpslagen.

Den nya sexköpslagen har dessutom satt käppar i hjulet för alla svenska sexsäljare på nätet med drastiskt minskade intäkter, vissa kreatörer har redan lämnat Onlyfans.

Man kan väl likna dina försök att normalisera sexköp och prostitution vid att pissa i motvind 😁
Citera
2025-10-03, 15:24
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Om mangnus väger så tungt för dig varför gör inte köparen rudi1985 det för dig ? Alla människor är olika.

Du glömde sexköparen Johan 😂

"På tio veckor har Johan spenderat ungefär 25 000 kronor på Onlyfans.

Han liknar det vid ett spelmissbruk – och säger att han försöker trappa ner.

– Det är tufft med ekonomin den här månaden på grund av det"

Citera
2025-10-03, 15:25
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Du vad jobbar du med ? Tror du inte du är slav, du tar betalt och vad du nu gör, gör du det för pengar.

Vad tror du är anledningen till att det är förbjudet att köpa sex?
Citera
2025-10-03, 15:25
Medlem
Citat:
Ni är inte självständiga.

Ni är beroende av plattformar som förmedlar era sexuella tjänster, dessa plattformar tjänar dessutom stora pengar på er "försäljning"

Samtidigt är ni beroende av att era kunder bryter mot sexköpslagen.

Den nya sexköpslagen har dessutom satt käppar i hjulet för alla svenska sexsäljare på nätet med drastiskt minskade intäkter, vissa kreatörer har redan lämnat Onlyfans.

Man kan väl likna dina försök att normalisera sexköp och prostitution vid att pissa i motvind 😁

Vi är helt självständiga vi gör egna val vad vi vill och inte vill göra. Tror inte du är insatt har någon erfarenhet alls.

Jag normaliserar en urtides kvinna som säljer för att kunna leva bra.

Allt handlar om hur du väljer att se saker, och allt är individuellt.

Jag är ledsen att säga det men allt jag snackar med har fortsatt precis
Vanligt.

Eller har du någon källa på att våra inkomster försvinner ?

Onlyfans har stängt ner en liten del, bara länka till andra sidor så kan man chatta där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in