2025-09-06, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Många som säljer sex online säljer även sex IRL. Det blir alltid en massa spring med konstiga typer så fort det handlar om kvinnor som säljer sex.

Jo men så är det. Man sitter framför sin laptop sen kommer killar in och har sex med dig samtidigt som du cammar.
Citera
2025-09-06, 16:25
Medlem
Citat:
Det finns nog ingen "bransch" där det än så mycket fiffel som inom prostitutionen.

Här är en artikel som du borde läsa. Ingen seriös hyresvärd vill ha bordeller i sina fastigheter.

https://www.hemhyra.se/nyheter/kvinn...-brevinkastet/

Här är en annan artikel som är högintressant.

"Att låta sexhandel ske i en hyresrätt när man står på kontraktet kan innebära att man gör sig skyldig till brottet koppleri. Hyresnämnden slår nu fast att lägenheten till väsentlig del blivit använd för brottslig verksamhet och att oskälig ersättning tagits ut. Kvinnan i 55-årsåldern förlorar därför omedelbart sitt hyreskontrakt"

https://www.hemhyra.se/nyheter/kvinn...originalhyran/

Sexköp är olagligt och du har vid upprepade tillfällen sagt att du säljer sex. Alltså har du noll trovärdighet, du uppvisar dessutom en enorm dubbelmoral men man kan kanske inte kräva mer av en person som säljer tjänster som är olagliga att köpa.

Många som säljer sex online säljer även sex IRL. Det blir alltid en massa spring med konstiga typer så fort det handlar om kvinnor som säljer sex.

Hyresbostäder är dessutom till för att bo i, de är inte till för att bedriva försäljning av sexuella tjänster. Värdarna vill inte ha denna typ av verksamhet i sina fastigheter eftersom de riskerar att bli misstänkta för koppleri och främjande av sexhandel.

"– Att hyra ut en bostad till någon som har avsikt att bedriva prostitution är koppleri"

https://www.hemhyra.se/nyheter/kvinn...-brevinkastet/

Vi som säljer online säljer inte irl. Springer inga i våra trappar, vårat jobb är också lagligt

Eftersom säljaren inte omfattas av någon straffbestämmelse är det i praktiken lagligt att sälja sex (även digitalt).

Vi både bor och säljer i våra bostäder, vi sover där också, lagar mat och städar. När vi inte lägger upp content, gör vi vardagliga saker som spa, köper nya saker, tränar lagar mat.

Vi tjänar så bra pengar till och med gubbar med stora kukar kan tjäna pengar. Hoppas fler börjar sälja. Så bekvämt att kunna jobba hemma.
Citera
2025-09-06, 16:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Vi både bor och säljer i våra bostäder, vi sover där också, lagar mat och städar. När vi inte lägger upp content, gör vi vardagliga saker som spa, köper nya saker, tränar lagar mat.

Hoppas fler börjar sälja. Så bekvämt att kunna jobba hemma.

Du missade att hyresvärdarna vill inte ha försäljning av sexuella tjänster i sina fastigheter eftersom de kan bli misstänkta för koppleri och främjande av prostitution om de är medvetna om problemet och inte gör något mot detta.

"Bakgrunden är den bestämmelse i brottsbalken som säger att en hyresvärd som får veta att det pågår till exempel prostitution i lokalerna så måste åtgärder vidtas för att få verksamheten att upphöra. Det finns också en bestämmelse i hyresgästlagen som säger att hyreskontrakt kan sägas upp om det förekommer prostitution i lokalen"

https://www.aftonbladet.se/lokala-nyheter/7apB9@ablokal

Det ska påpekas att detta gäller både kommersiella lokaler och hyreslägenheter.

Du kan själv kontakta din hyresvärd och fråga om det är ok att bedriva försäljning av sexuella tjänster online i din bostad. Du vet nog redan nu vad svaret blir.
Citera
2025-09-06, 16:43
Medlem
Citat:
Du missade att hyresvärdarna vill inte ha försäljning av sexuella tjänster i sina fastigheter eftersom de kan bli misstänkta för koppleri och främjande av prostitution om de är medvetna om problemet och inte gör något mot detta.

"Bakgrunden är den bestämmelse i brottsbalken som säger att en hyresvärd som får veta att det pågår till exempel prostitution i lokalerna så måste åtgärder vidtas för att få verksamheten att upphöra. Det finns också en bestämmelse i hyresgästlagen som säger att hyreskontrakt kan sägas upp om det förekommer prostitution i lokalen"

https://www.aftonbladet.se/lokala-nyheter/7apB9@ablokal

Det ska påpekas att detta gäller både kommersiella lokaler och hyreslägenheter.

Du kan själv kontakta din hyresvärd och fråga om det är ok att bedriva försäljning av sexuella tjänster online i din bostad. Du vet nog redan nu vad svaret blir.

På papper bedriver jag inte försäljning av videos utan jag är företagare precis som staten har hänvisat till när jag skulle börja beskatta mina inkomster. Jag har också flera arbetsgivare som kan styrka att jag jobbar.

Sen om jag väljer att bli anal knullad hemma, de skiter min hyresvärd i. Vi säljer tex filmer och porr som vi bara kan hänvisa till alltså finns inget koppleri.

Du får anmäla Skatteverket för koppleri för jag betalar flera 1000 tals kronor till dom varje månad. Hahahahaha
Btw tror jag Skatteverket är den största hallicken iaf min hallick.

Att sälja bilder/filmer online via OnlyFans sker digitalt hemifrån, utan kundbesök.
Rent juridiskt ses detta i regel som distansarbete eller egenföretagande som inte stör grannar eller fastigheten.
Det finns därför normalt inga lagliga grunder för vräkning enbart på grund av digitalt innehållsskapande. Men om störningar förekommer skulle det vara en annan sak.
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-09-06 kl. 16:55.
Citera
2025-09-06, 17:11
Medlem
Citat:

Ser inte hur en hyresvärd skulle få reda på om en tjej eller kille cammar i sin lägenhet.

Själv äger jag min bostad. Kan öppna bordell hemma om jag känner för det.
Citera
2025-09-06, 17:13
Medlem
Så för er som inte kan köpa som
Ni vill på only fans, alla har hoppat över till fansly, stripp, cam*, bonga, student a, CAMX, cherry, loyal fans osv. Där används inte den svenska taliban lagen.

Sen kan man lägga upp videos på tex only fans och andra ställen.
Citera
2025-09-06, 18:13
Medlem
Citat:
Nu förtränger du att en majoritet av Sveriges män är för sexköpslagen,
Återigen bara tjabbel eftersom du har hämtat din fakta från en undersökning som du påstår att Novus har genomfört trots att Novus inte ens känner till undersökningen.

Citat:
Du anser alltså att du har rätt att köpa sexuella tjänster av prostituerade som lider av psykisk ohälsa och är missbrukare? Är det din ståndpunkt?
Lika mycket som du anser att det är din rätt att handla på valfri dagligvaruhandel trots att kassörskan lider av Psykisk ohälsa och missbrukar.

Citat:
Intäkterna har minskat på grund av den nya sexköpslagen.
Du bygger din fakta på få enskilda kreatörer som har gått ut i medier.
Finns inget som styrker att det är så över lag.

Citat:
... hela 91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av Sveriges män är för sexköpslagen 😁
En majoritet av Sveriges befolkning, både män och kvinnor ger alltså sitt stöd till sexköpslagen.
Återigen siffror tagna ur luften eftersom du har hämtat dessa från en undersökning som du påstod att Novus har gjort trots att Novus inte ens känner till den.

Citat:
Men nu är inte du talesperson för någon annan än dig själv, du borde kanske tillägga att du talar endast ur eget perspektiv.
Du kanske ska läsa denna kommentar och lyda den själv.

Citat:
... majoriteten av Sveriges befolkning är fortfarande för sexköpslagen 😁
Du får helt enkelt acceptera att de flesta människor anser att sexköp ska vara kriminaliserat.
Återigen bara tjabbel eftersom du har hämtat din fakta från en undersökning som du påstår att Novus har genomfört trots att Novus inte ens känner till undersökningen.

Citat:
Ja lagen fungerar eftersom kreatörerna har fått drastiskt minskade inkomster.
Återigen så bygger du din åsikt på få enskilda kreatörer

Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Citera
2025-09-06, 18:49
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ingen av mina kunder är dömda för sexköp

Hur vet du att dina sexkunder inte är dömda för sexköp?

Du säljer sexuella tjänster och uppmuntrar samtidigt i princip människor att bryta mot lagen.
Citera
2025-09-06, 18:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hoppas fler börjar sälja. Så bekvämt att kunna jobba hemma.

Samtidigt vill 8 av 10 svenskar att man förbjuder sajter där man säljer och köper sex.

"En Novus-undersökning genomförd av Realstars och ChildX visar att åtta av tio svenskar vill stänga ner sexköpssajter och sugardejtingssidor"

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/...la-bordellerna

Som vi kan konstatera är en majoritet av Sveriges befolkning motståndare till sexköp och försäljning av sexuella tjänster 😁

Har du några tankar kring detta?
Citera
2025-09-06, 18:55
Medlem
Citat:
Hur vet du att dina sexkunder inte är dömda för sexköp?

Du säljer sexuella tjänster och uppmuntrar samtidigt i princip människor att bryta mot lagen.

Jag streamar och säljer videos, jag är kreatör.

Nej jag gör inget olagligt. Mina kunder gör inte heller det.

Det vet jag inte om dom är, men alla mina kunder är lyhörda och trevliga.
Jag säljer bara till reko killar.
Citera
2025-09-06, 18:57
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Så för er som inte kan köpa som
Ni vill på only fans, alla har hoppat över till fansly, stripp, cam*, bonga, student a, CAMX, cherry, loyal fans osv. Där används inte den svenska taliban lagen.

Men om en majoritet av Sveriges befolkning är för sexköpslagen och en majoritet av Sveriges riksdagsledamöter röstade för den nya sexköpslagen så kan ju inte du kalla den nya lagen för en Talibanlag.

Det är fortfarande en majoritet av svenskarna som anser att sexköp ska vara kriminaliserat.

Logik är inte direkt din starka sida märker man 😁
Citera
2025-09-06, 19:01
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag streamar och säljer videos, jag är kreatör.

Nej jag gör inget olagligt. Mina kunder gör inte heller det.

Det vet jag inte om dom är, men alla mina kunder är lyhörda och trevliga.
Jag säljer bara till reko killar.

Du har vid upprepade tillfällen skrivit att du säljer sex till vem du vill.

Alltså säljer du sex.

Dina kunder bryter samtidigt mot sexköpslagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in