Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Redan nu har vi kunnat se att kreatörer har berättat om drastiskt minskade inkomster och det betyder att sexkunderna har uteblivit, torskarna vill inte eller vågar inte bryta mot den nya lagen.
Jag lovar att 99% inte vet om lagen. Och att 100% kommer att bryta mot den. Om man tror män kommer sluta titta på camshower är man vilse i pannkakan.
Citat:
Den nya sexköpsagen verkar alltså fungera som det var tänkt.
Vi säger så.
Citat:
Fast nu befinner vi oss i Sverige och här gäller svensk lagstiftning. Samtidigt är sexköp förbjudet i en rad andra länder förutom Sverige. Du vet säkert vilka länder och du undviker nog dessa.
Fast nu åker alla utomlands nån gång oftast till länder där det är enkelt att köpa sex.
Vilket land skulle jag undvika Norge och Nordirland?
Citat:
Intäkterna har minskat på grund av den nya sexköpslagen.
De flesta som betalar sitter i USA. Lagen har ingen påverkan på dem. Svenskar kommer säkert betala med crypto.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Kan inte du berätta vilka dessa sidor är?
Samtidigt känns det märkligt när du påstår att sexköpslagen är en Talibanlag om vi betänker hela 91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av Sveriges män är för sexköpslagen 😁
En majoritet av Sveriges befolkning, både män och kvinnor ger alltså sitt stöd till sexköpslagen. Är dom Talibaner helt plötsligt bara för att du påstår det? 😂
Jag frågan igen om någon man
hindras från att betala för sex eller camshower med den här lagen?