Citat:
Om du hade den minsta lilla kunskap om opinionsundersökningar hade du vetat att allt beror på frågeställningen. Frågorna "Vill du att vuxna människor ska få ha sin sexualitet i fred?", jämfört, "Tycker du att man ska få utnyttja utsatta kvinnor?", kan båda användas till svaret om hur svenska folket tycker om sexköp. Alla vet det. Du vet det. Men du är oärlig nog att hänvisa till en icke existerande undersökning där man använt frågor av den senare typen om den nu någonsin genomförts, inget tyder på det.
Varsågod att skapa en sån undersökning då 😁
Nu kommer inget att hända med detta men bara för att vara snälla så ger vi dig fram till Jul att skapa en trovärdig undersökning, det ska bli intressant att få veta hur du ska gå tillväga ☺️
Vi som är mer insatta vet dock att en absolut majoritet av Sveriges befolkning är för sexköpslagen, du är bara fast i förnekelsesstadiet.
Nu kommer inget att hända med detta men bara för att vara snälla så ger vi dig fram till Jul att skapa en trovärdig undersökning, det ska bli intressant att få veta hur du ska gå tillväga ☺️
Vi som är mer insatta vet dock att en absolut majoritet av Sveriges befolkning är för sexköpslagen, du är bara fast i förnekelsesstadiet.
Jag kan sa jag. Jag sa inte att jag skulle göra det. Men det vore onekligen intressant. Har du förslag på frågeställningar?
Den som förnekar något är du som förnekar naturlagarna i evolutionen.
Citat:
Hon är inte prostituerad. Hon är en helt vanlig tjej. Jag hjälper henne ekonomiskt som hanar har gjort sedan tidernas begynnelse. Hon belönar mig genom att bejaka vissa av mina sexuella begär.
Hur vet du att den prostituerade kvinnan är oberoende? Hon har kanske en hallick eller nätverk bakom sig? Tänker du bara med det lilla huvudet istället för det stora?
Bra förresten att du nämnde Western Union, den har vi inte hört tidigare 😂
Bra förresten att du nämnde Western Union, den har vi inte hört tidigare 😂
Nej, hon har ingen halik, de finns mest i din våta fantasi om den här världen, och jag tänker i vart fall. Det är betydligt mer än vad man kan säga om dig. Du har ingen aning om vad du uttalar dig om, aldrig varit där, aldrig sett aldrig upplevt. Bara fördömt utifrån din högst personliga moral.
Du känner alltså inte till Western Union? Går att skicka pengar överallt, även inom Sverige. Du vet, även om du inte tror det uppstår en form av relation mellan mig och tjejen. Förtroende, vänskap och en viss lojalitet. Vill jag skicka pengar till henne så löser vi det när idioter som du förbjuder de enkla sätten.
Med ditt agerande och fanatiska inställning är detta lätt att relatera till vapenupprustning. Vapnet, det är jag och många med mig, är alltid steget före skyddet, som missriktat försöker vara. Skillnaden i detta fall är att du tror dig veta mer än de du försöker skydda. I normal kapprustning mellan vapen och skydd får de beskjutna komma till tals. Här talar vi dessutom om att de du tror vara beskjutna inte upplever sig vara det av andra än dig.
Du kommer aldrig lyckas. Du är alltid i backspegeln, knappt synlig. När jag och mina likar tar av i en korsning har du ingen aning vart vi tog vägen. Tills en dag då du gråtrunkar och hittar en plats på webben. Så fort vi ser dig drar vi iväg och resan börjar om.
Du är den eviga tvåan i ett lopp som aldrig kommer ta slut.
Senast redigerad av Brain Damage 2025-09-02 kl. 02:30.
Senast redigerad av Brain Damage 2025-09-02 kl. 02:30.