2025-10-07, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
"BT:s kartläggning visar att det finns hundratals svenska tjejer som säljer nakenbilder och sexfilmer på Onlyfans.
Ett antal av dem är beredda att gå ännu längre. De säljer sex på riktigt.
Sajten står för betallösningen – vilket försvårar för polisen att komma åt prostitutionen"

https://www.bt.se/boras/sa-anvands-o...arit-olagligt/
Nu skrev du ju många, denna artikel tar enbart upp en som de klarar av att bekräfta ...
Så du hade alltså ingen seriös källa? Varför inte bara erkänna det?
Men så ansåg du ju att det var många som fått hjälp av kast när det handlade om 0,38% ...
Så din syn på många verkar vara ganska skev.
Eller ja, din syn på allt verkar vara väldigt skev ...
Citat:
Det vet inte du något om.
Du kan inte utgå ifrån ditt eget högst begränsade perspektiv.
Du är väl den sista personen som ska yttra dig om detta som kommneterar saker som du inte vet något om ... Men det är ju så som troll brukar jobba.
Citat:
Du måste vara tappad.
Är det någon som är tappad i denna tråd så är det du ...
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri?
Citera
2025-10-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Hur kom du på idén att börja med det här?

Behövde pengar. Har alltid varit väldigt sexig och utstrålat det.
Citera
2025-10-07, 21:42
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Behövde pengar. Har alltid varit väldigt sexig och utstrålat det.
Funderade du på andra inkomstkällor först eller var prostitution ett lätt alternativ?
Citera
2025-10-07, 21:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Sen kan jag informera dej om att 3 st av dom tjejerna jag köpt av pratat med mej på whatsapp efter dom slutat sälja helt gratis..

Helt gratis? 😂

Efter att du lagt ner kanske tiotusentals kronor på dessa nakenkreatörer?

Hur vanligt är det att kvinnor från exempelvis Onlyfans och LiveJasmine sitter och chattar gratis med kunderna i timme efter timme? ☺️

Citat:
Så att dom inte vill veta av mej är bullshit..

De vill kanske suga ut mer pengar? Du har ju betalat dyra pengar tidigare?

Citat:
90% som säljer digitalt gför det frivilligt så är det och jag skiter i vad du säger fär det är på det viset.

Källa tack på att 90 procent av de sexsäljande kvinnorna på nätet gör det frivilligt 😁
Senast redigerad av Lawnmoverman2011 2025-10-07 kl. 22:47.
Citera
2025-10-07, 22:02
Medlem
Citat:
Källa tack på att 90 procent av de sexsäljande kvinnorna på nätet gör det frivilligt 😁
Nu ska jag använda din retorik och se om du svarar ...
Källa på att de inte gör det frivilligt?
Du brukar ju påstå saker som du sedan kräver att jag ska bekräfta ...
Citat:
Du har inte haft många rätt i dina diskussioner.
Du har ju fortfarande inte svarat på frågan på vilket sätt du menar att man bryter mot lagen genom att köpa en camshow där man inte påverkar innehållet?:
Du hämtar "Fakta" från organisationer som påstår att Novus har gjort undersökning,
men hos Novus så finns inte dessa undersökningar ...
Du påstår att många har blivit dömda för sexköp men du har ingen fakta att hänvisa till ...
Du påstår att det är olagligt att köpa en Camshow, trots att det inte är det ...
Du hänvisar till att det är många som har blivit hjälpta av kast, 0,38% är inte många ...
Du hänvisar till siffror som gällde den gamla sexköpslagen (som inte ens stämmer eftersom novus inte har gjort den undersökningen), och vill få dessa att framstå som att de gäller för den nya sexköpslagen ...
Du påstår att rollspel där man inte utför en sexuell tjänst är olagligt, vilket det inte är.
Enligt ditt resonemang så borde inte du ha tillgång till internet, så hur kan du ens skriva här ...
För du kan ju köpa sexuella tjänster via nätet, vilket är väldigt vanligt.
Och då kan ju ju din tjänsteleverantör bli misstänkt för koppleri.
Så se nu till att din tjänsteleverantör klipper "kabeln" för du vill väl inte att din tjänsteleverantör ska kunna bli misstänkt/anklagad för koppleri?
Citera
2025-10-07, 22:02
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Hon har ju berättat flertalet gånger i tråden. Förövrigt verkar hon väldigt intelligent och har insyn i branschen till skillnad från dej som inte vet ett dugg.

Tvärtom har jag lyckats motbevisa hennes påståenden ett flertal gånger, hon har bla påstått att man har inte utvärderat sexköpslagen, jag bevisade att det hade man visst gjort.

Hon tjatar dessutom om att hon följer lagen men har samtidigt inga problem med att hennes kunder bryter mot lagen.

Snacka om dubbelmoral.

Citat:
Du sitter bara här med ditt gamla skitprat du kört med hela tråden sitter med dina påhittade undersökningar och artiklar om magnus och bla bla.

Kan du bevisa att det handlar om påhittade undersökningar? Kan du bevisa att Magnus är påhittad?

Nej det kan du inte.

"År efter år har Magnus spenderat sin lön på sexuella tjänster på nätet.

Nu ser han den nya sexköpslagen som sin chans att sluta.

– Det känns som ett missbruk och det har rubbat min ekonomi, säger han"

https://www.expressen.se/nyheter/sve...box=1752315245
Citera
2025-10-07, 22:32
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Finns pyskisk ohälsa och drogmissbruk bland sexarbetare självklart.

Äntligen lyssnar du på oss som är mer insatta! Tack! 👍

Citat:
Jag har träffat flertalet eskorter och cam tjejer som inte ens dricker alkohol.

Det var just det där som jag ville diskutera tidigare, många kvinnor som säljer sexuella tjänster/handlingar på distans träffar även kunderna IRL.

Ett stort tack för att du hjälper till här 😁

Citat:
Hur tror du dom håller sej så vackra och fräscha?

Det är lätt att hålla sig fräsch när man är ung, med åren blir det betydligt svårare med en destruktiv livsstil. Det syns nämligen inte i början om folk missbrukar alkohol eller andra droger.

Du känns väldigt naiv och lättlurad , tror du verkligen att tjejerna berättar för dig om de använder droger?

Citat:
många av dom är renlevnadsmänniskor som tränar och tar hand om sej.

Nu vill du bara normalisera sexhandeln online och få det att framstå som att det nästan bara är välmående lyckliga individer som säljer sig. Man kan fråga sig varför det är så oerhört viktigt för dig att försvara sexköp och prostitution?

Du påstod tidigare att 90 procent säljer sig frivilligt, vart du hittat den siffran någonstans?

Det vore bra om du kunde visa upp en trovärdig källa?
Citera
2025-10-07, 22:53
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Behövde pengar.

Det är just detta jag har pratat om tidigare, kvinnor som hamnar i prostitutionen gör det pga psykisk ohälsa, missbruk, trauma eller ekonomiska problem.

Tack för att du bekräftade.

Ingen kvinna vaknar upp en morgon och bestämmer sig helt plötsligt för att börja sälja sex.
Citera
2025-10-07, 23:38
Medlem
Citat:
Det är just detta jag har pratat om tidigare, kvinnor som hamnar i prostitutionen gör det pga psykisk ohälsa, missbruk, trauma eller ekonomiska problem.

Tack för att du bekräftade.

Ingen kvinna vaknar upp en morgon och bestämmer sig helt plötsligt för att börja sälja sex.

Alla jobbar för att tjäna pengar. Jag säljer inte sex heller. Mitt jobb är bra och passar mig. Att folk jobbar med detta för att tjäna pengar har aldrig varit någon hemlighet.

Vi skulle aldrig jobba gratis, tror inte någon skulle göra det
Citera
2025-10-07, 23:42
Medlem
Tvärtom har jag lyckats motbevisa hennes påståenden ett flertal gånger, hon har bla påstått att man har inte utvärderat sexköpslagen, jag bevisade att det hade man visst gjort.

Sexköpslagen är vinklad, vi och kunderna är exkluderade ur den

Hon tjatar dessutom om att hon följer lagen men har samtidigt inga problem med att hennes kunder bryter mot lagen.

Snacka om dubbelmoral.

I lagens mening bryter jag inte mot någon lag, inte mina kunder heller som inte gör önskemål. Lagen fungerar inte så där som du försöker få till det. Lagen skall vara rättssäker

Kan du bevisa att det handlar om påhittade undersökningar? Kan du bevisa att Magnus är påhittad?

Nej det kan du inte.

Du kan inte ta en artikel och göra det till hela sanningen, kom ihåg varför ingen kund som köper till oss vågar tala ut i media?.

"År efter år har Magnus spenderat sin lön på sexuella tjänster på nätet.

Nu ser han den nya sexköpslagen som sin chans att sluta.

– Det känns som ett missbruk och det har rubbat min ekonomi, säger han"

Om Magnus inte vill köpa ska han inte göra det, det handlar om fri vilja
Citera
2025-10-07, 23:45
Medlem
Citat:
Äntligen lyssnar du på oss som är mer insatta! Tack! 👍

Det var just det där som jag ville diskutera tidigare, många kvinnor som säljer sexuella tjänster/handlingar på distans träffar även kunderna IRL.

Ett stort tack för att du hjälper till här 😁

Det är lätt att hålla sig fräsch när man är ung, med åren blir det betydligt svårare med en destruktiv livsstil. Det syns nämligen inte i början om folk missbrukar alkohol eller andra droger.

Du känns väldigt naiv och lättlurad , tror du verkligen att tjejerna berättar för dig om de använder droger?

Nu vill du bara normalisera sexhandeln online och få det att framstå som att det nästan bara är välmående lyckliga individer som säljer sig. Man kan fråga sig varför det är så oerhört viktigt för dig att försvara sexköp och prostitution?

Du påstod tidigare att 90 procent säljer sig frivilligt, vart du hittat den siffran någonstans?

Det vore bra om du kunde visa upp en trovärdig källa?

Du är inte insatt, du återupprepar dig hela tiden samma artiklar, länkar artiklar om annat än ämnet och försöker styrka med källor gällande annat. Att förneka eller säga att saker bara är på ett sätt går inte. Detta är individer, allt kan se olika ut. Bara för att en eller 2 eller 3 är missbrukar är inte alla det.
Citera
2025-10-07, 23:46
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Va ju du din pappskalle som sa alkohol och droger utbyts mot sex.

Precis! Och du var tvungen att tjafsa emot i vanlig ordning.

Det har sen rätt många år tillbaka förekommit att sexköpare "bytt" till sig sex med hjälp av narkotikaklassade läkemedel eller alkohol men även tunga droger förekommer ibland i denna byteshandel, det måste alltså inte alltid handla om ekonomisk ersättning.

Tänk om du någon gång i ditt liv kunde lyssna på andra människor som vet bättre och är mer kloka.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in