2025-05-22, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Det gör du visst. Du fattar inte? I detta scenario är du den svage som inte kan få bort Magdalenas tunga. Åh hon väser dig i örat också... "din mun är till för alla, alla är välkomna"

Nu då?
Nej, hon kanske tolkade signalerna fel och tänkte jag försöker. Var med om en kärring på fyllan som försökte trycka in sin tunga i min mun utan mitt samtycke. Gråter eller mår jag dåligt över det? Nej.
Har du aldrig varit ute på nattklubbar? För du vet där raggar människor på varandra. Vissa får nobben, andra inte.
Citera
2025-05-22, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Jo men det är skillnad mellan könen. Jag tog ett exempel om en dejt. Om man vänder på steken och att jag hade hoppat fram och tagit henne mellan benen och börjat kyssas, så hade det kunnat bli ett jäkla rabalder.

Kan ta ett annat exempel som hände på en arbetsplats i 20-årsåldern. En butik där vi hade butikskläder, arbetsuniform.
En dag var jag där när jag var ledig och var klädd i mina vanliga jeans och då utbrister en kvinnlig kollega att du har ju rätt sexig häck, eller nåt i den stilen.
Antagligen satt jeansen bättre än arbetskläderna. Men tänk om man som man säger det om en kvinnlig kollega som dyker upp i sina privata kläder, att du är ju rätt sexig ändå. Kommenterar hennes kropp.

Det är ju fortfarande upp till individen. Hoppar du på en tjej och börjar tafsa kan det bli ett jävla rabalder, eller så får du en smäll och inget mer händer. Och du kan ställa till ett jävla rabalder om en brud tar på dig. Eller låta bli.
Citera
2025-05-22, 08:59
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Durst
Du är en självisk idiot om du tycker så, kanske gubbsnusk också.
skillnaden är att du fysiskt rör någon, måste väl dra gräsen någonstans. Samhället skulle inte funka om förbjöd folk att titta på olika saker. Men ett förbud mot att tajsa på någon gör inte samhället sämre, såvida man inte är en självisk kåtbock som har en djurhjärna.
Ja, utöver ogrundade personliga påhopp och allmänna etiketteringar så innehåller ditt inlägg ingenting mer ön ett intellektuellt hqveri
Du verkar vara en väldigt hatisk person och som sådan bör du hålla dig ifrån juridiska bedömningar och människor.
Citera
2025-05-22, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
De har nog inget val om de inte vill hudflängas i pressen och är rädda om karriären.
De lägger ner ärenden när det passar dem - om det inte finns alltför stora bevis förstås.
Citera
2025-05-22, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Den här anmälan gör att hon nu aldrig kan arbeta tillsammans med Micke mer. En person som hon gillade att arbeta med. Så den här polisanmälan förstör otroligt mycket för många och till vilken nytta.

Vem har gjort anmälan?
Citera
2025-05-22, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Vem har gjort anmälan?
Kvinnan han försökte pussa.
Citera
2025-05-22, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Truth90
Det lär väl vara hon som gjort anmälan i första stund eller.. vidrigt
Fast de kan ju välja att lägga ner det - som de gör vad gäller många andra ärenden. Här verkar ju gälla ord mot ord så varför drar de igång en cirkus?
Citera
2025-05-22, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Kvinnan han försökte pussa.

Vänta nu, han ”försökte” pussa?

Är han anmäld för att ha försökt pussa någon?
Citera
2025-05-22, 09:06
Medlem
Hur mycket lärde sig Leijnegard av Martin Timellgate.
Svar: 0.
Citera
2025-05-22, 09:08
Medlem
Citat:
Vem har gjort anmälan?

Undrar jag med.
Står att förnamnet är Magdalena…. hoppas på efternamnet Andersson.

Okej, åt fanders med lustigheter.
Micke har det inte kul nu… vem är Kvinnan?
Citera
2025-05-22, 09:09
Medlem
Citat:
Vänta nu, han ”försökte” pussa?

Är han anmäld för att ha försökt pussa någon?
Om jag har förstått saken rätt så va tungan inte inblandad. Och då är det en puss enligt mig. Men jag kan ha fel i det avseendet.
Citera
2025-05-22, 09:10
Medlem
JoaquinGuzmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Om han pussade henne 2 gånger så borde hon ju efter första pussen vrida ansiktet, putta bort honom mm hur hade han tid att göra det 2 gånger? Fattar inte

Nej förstår inte riktigt heller. Han ska ju dessutom enligt henna ha hunnit sagt något i stil med att dina läppar var så mjuka så nu kommer jag att pussa dig igen så hon blev ju t.o.m. förvarnad den andra gången. Vet inte heller om det är utrett ännu om det blev någon andra puss eller om det bara blev ett "försök".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in