2025-05-31, 15:38
Avstängd
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Där måste jag ifråga sätta dig. Jag som man har alltid en agenda när jag talar med kvinnor. Eller som i detta fall kysser kvinnor. Varför råkar det alltid vara så att någon pussar en attraktiv kvinna. Och icke en "ful".. Det kanske bara råkar bli så i farten. Men visst tror jag nog att Micke hade andra önskningar än att det skulle sluta med en kyss.Men, han kanske är ädlare än vad jag är...
Det är väl uppenbart vid det här laget att det fanns en attraktion dem emellan. Alkohol har ju den önskade bieffekten att man bryter ner gränser för vad man vill ska hända. Dock kan kvinnor i högre utsträckning än män nöja sig med enbart ytligare bekräftelse. Jag vet inte längre vad som är sant eller vad som blivit trådsanningar i denna tråd. Men tydligen ska de suttit nära och "tagit" på varandra, på ett sätt som man bara gör om man tycker om varandra. Utan att det för den skull behöver gå vidare. Han har antagligen missuppfattat det som en invit och tog en rövare och stal en puss, för att se var den landade. Och det var ju synd. Men det är spelets regler. Blir du avvisad får du gå hem tomhänt. Be om ursäkt och gå vidare i livet. Och det var väl precis det han trodde han gjorde?

Hon är relativt nygift och har två småbarn. Finns inte på kartan att hon haft så mycket tid över att göra karriär. Det är definitivt maken som driver bolaget inom tv och tjänar pengar. Hon är en småstadsbrud som tror hon är något, tack vare sin man. Hon har startat en podd som verkar totalt ointressant. Men det är den vägen unga kvinnor i media ska gå tydligen. Paret bor i en villa i Danderyd. De har alla förutsättningar att leva ett drömliv. Hon vågade helt enkelt inte riskera allt det för att få hånlga med Leijnegard. Kanske blev de dessutom sedda av någon annan på festen? Någon som kunde ha skvallrat för hennes man? Hon blev tvungen att offra honom för att rädda sitt eget äktenskap, det tror jag. Att hon på fullt allvar menade att man skulle skicka hem programledaren säger något om hennes hybris.
Citera
2025-05-31, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Det är väl uppenbart vid det här laget att det fanns en attraktion dem emellan. Alkohol har ju den önskade bieffekten att man bryter ner gränser för vad man vill ska hända. Dock kan kvinnor i högre utsträckning än män nöja sig med enbart ytligare bekräftelse. Jag vet inte längre vad som är sant eller vad som blivit trådsanningar i denna tråd. Men tydligen ska de suttit nära och "tagit" på varandra, på ett sätt som man bara gör om man tycker om varandra. Utan att det för den skull behöver gå vidare. Han har antagligen missuppfattat det som en invit och tog en rövare och stal en puss, för att se var den landade. Och det var ju synd. Men det är spelets regler. Blir du avvisad får du gå hem tomhänt. Be om ursäkt och gå vidare i livet. Och det var väl precis det han trodde han gjorde?

Hon är relativt nygift och har två småbarn. Finns inte på kartan att hon haft så mycket tid över att göra karriär. Det är definitivt maken som driver bolaget inom tv och tjänar pengar. Hon är en småstadsbrud som tror hon är något, tack vare sin man. Hon har startat en podd som verkar totalt ointressant. Men det är den vägen unga kvinnor i media ska gå tydligen. Paret bor i en villa i Danderyd. De har alla förutsättningar att leva ett drömliv. Hon vågade helt enkelt inte riskera allt det för att få hånlga med Leijnegard. Kanske blev de dessutom sedda av någon annan på festen? Någon som kunde ha skvallrat för hennes man? Hon blev tvungen att offra honom för att rädda sitt eget äktenskap, det tror jag. Att hon på fullt allvar menade att man skulle skicka hem programledaren säger något om hennes hybris.
Din förmåga att formulera skarpa och träffsäkra analyser imponerar, som alltid. Jag delar din analys till 100 %.
Citera
2025-05-31, 15:45
Medlem
Vart fan är världen på väg? Vilken jävla tramsmaja. Jag skäms över att vara kvinna.
Hon skulle inte ha överlevt 80-talet.

Hon verkar ju för övrigt varit helt ok med det som hände eftersom hon gärna ville luncha dagen efter.
Tror att hon gillade uppmärksamheten men inte vill stå för det inför sin partner.
Men att förstöra en annan människas liv!!!
Vilken skitmänniska.
Vem är hon?
Citera
2025-05-31, 15:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SkyBlues
Vart fan är världen på väg? Vilken jävla tramsmaja. Jag skäms över att vara kvinna.
Hon skulle inte ha överlevt 80-talet.

Hon verkar ju för övrigt varit helt ok med det som hände eftersom hon gärna ville luncha dagen efter.
Tror att hon gillade uppmärksamheten men inte vill stå för det inför sin partner.
Men att förstöra en annan människas liv!!!
Vilken skitmänniska.
Vem är hon?

Namnet står i FUP.
Citera
2025-05-31, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Det må vara... Men kan man dömmas dömas i sverige, för något man gjort i Spanien ?

Svar ja!
Citera
2025-05-31, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag tycker nästan att den här kvinnan som anmälde Micke borde få en egen tråd. Om du är beredd att gå så långt som hon gör för att förstöra en annan människas liv, då är det något som inte stämmer.

Håller med dig. Det här är lika stört som den där fotbollstränaren som blev avstängd när han pussade en tjej när dom hade vunnit.
Citera
2025-05-31, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av duenna3
Namnet står i FUP.

Var fan är FUPen då? Letar som en tok efter den i tråden. Skriv ut namnet bara med en dold bokstav.
Citera
2025-05-31, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebbe47
Fup https://delafil.se/9ed1496b3a46cbc6/B_21763-24_Maskad_ab_8.pdf

https://delafil.se/c0aa5daad9e0d55a/Stockholms_TR_B_21763-24_Aktbil_9.pdf

Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Var fan är FUPen då? Letar som en tok efter den i tråden. Skriv ut namnet bara med en dold bokstav.
Här.
Citera
2025-05-31, 16:34
Medlem
Efter att ha läst FUPen så hade hon förmodligen inget emot den första pussen, isåfall hade hon gjort motstånd. Sen när det visade sig att kollegorna hade sett dom två stå och pussas så nekade hon Micke den andra gången.

Sen när hon kontaktade Micke dagen efter så hade hon väl hoppats på att han skulle öppna upp sig om sin känslor för henne, men när svaret istället blev ett ”förlåt”, att han ”var full” och att hon bara är en ”arbetskollega”, samt att han nekade en middag med henne så blev hon kränkt och berättade allt för sin man senare.

Hade Micke följt med på middagen och sagt att han haft känslor för henne så hade det inte förvåna mig om hon lämnat sin man inom några veckor. Allt tyder på att hon haft känslor för honom innan med sitt kladdande innanför skjortan på honom.

Nu visste hon att hon hade skitit i det blå skåpet, kollegor hade sett deras puss samtidigt som hennes man jobbar inom tv-branschen också så informationen hade kommit fram. Hon var tvungen att agera snabbt, och valde därför att spela offer och göra en polisanmälan för att inte förlora sin familj. Ganska enkel matematik.
Senast redigerad av Kimma7 2025-05-31 kl. 17:10.
Citera
2025-05-31, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Efter att ha läst FUPen så hade hon förmodligen inget emot den första pussen, isåfall hade hon gjort motstånd. Sen när det visade sig att kollegorna hade sett dom två stå och pussas så nekade hon Micke den andra gången.

Sen när hon kontaktade Micke dagen efter så hade hon väl hoppats på att han skulle öppna upp sig om sin känslor för henne, men när svaret istället blev ett ”förlåt” och att han ”var full” så blev hon kränkt och berättade allt för sin man.

Hade Micke sagt att han haft känslor för henne så hade det inte förvåna mig om hon lämnat sin man inom några veckor. Allt tyder på att hon haft känslor för honom innan med sitt kladdande innanför skjortan på honom.
Där skulle hon. Som de flesta män insätt att hon gått vilse. Ibland får man inte allt man vill ha. då får man sikta lägre och gå vidare i sitt liv.
Citera
2025-05-31, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Där skulle hon. Som de flesta män insätt att hon gått vilse. Ibland får man inte allt man vill ha. då får man sikta lägre och gå vidare i sitt liv.

Vem är kvinnan? Vet man det? Det är något som inte stämmer här, jag får psykopatvibbar av att man tar sig själv och sin "kränkthet" på sånt stort allvar att man är beredd att förstöra någons hela liv och karriär.
Citera
2025-05-31, 16:52
Medlem
BallaBellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Jag tycker nästan att den här kvinnan som anmälde Micke borde få en egen tråd. Om du är beredd att gå så långt som hon gör för att förstöra en annan människas liv, då är det något som inte stämmer.

Hon valde väl mellan att förstöra sitt äktenskap med en svartsjuk man och att förstöra någon annans
Hon räddade sig själv men att sedan välja att polisanmäla är ju ett helt annnat kapitel.
Där skruvade hon upp det en aning till att göra det till en offentlig nyhet och något smaskens för media och Flashback.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in