Citat:
Det är väl uppenbart vid det här laget att det fanns en attraktion dem emellan. Alkohol har ju den önskade bieffekten att man bryter ner gränser för vad man vill ska hända. Dock kan kvinnor i högre utsträckning än män nöja sig med enbart ytligare bekräftelse. Jag vet inte längre vad som är sant eller vad som blivit trådsanningar i denna tråd. Men tydligen ska de suttit nära och "tagit" på varandra, på ett sätt som man bara gör om man tycker om varandra. Utan att det för den skull behöver gå vidare. Han har antagligen missuppfattat det som en invit och tog en rövare och stal en puss, för att se var den landade. Och det var ju synd. Men det är spelets regler. Blir du avvisad får du gå hem tomhänt. Be om ursäkt och gå vidare i livet. Och det var väl precis det han trodde han gjorde?
Där måste jag ifråga sätta dig. Jag som man har alltid en agenda när jag talar med kvinnor. Eller som i detta fall kysser kvinnor. Varför råkar det alltid vara så att någon pussar en attraktiv kvinna. Och icke en "ful".. Det kanske bara råkar bli så i farten. Men visst tror jag nog att Micke hade andra önskningar än att det skulle sluta med en kyss.Men, han kanske är ädlare än vad jag är...

Hon är relativt nygift och har två småbarn. Finns inte på kartan att hon haft så mycket tid över att göra karriär. Det är definitivt maken som driver bolaget inom tv och tjänar pengar. Hon är en småstadsbrud som tror hon är något, tack vare sin man. Hon har startat en podd som verkar totalt ointressant. Men det är den vägen unga kvinnor i media ska gå tydligen. Paret bor i en villa i Danderyd. De har alla förutsättningar att leva ett drömliv. Hon vågade helt enkelt inte riskera allt det för att få hånlga med Leijnegard. Kanske blev de dessutom sedda av någon annan på festen? Någon som kunde ha skvallrat för hennes man? Hon blev tvungen att offra honom för att rädda sitt eget äktenskap, det tror jag. Att hon på fullt allvar menade att man skulle skicka hem programledaren säger något om hennes hybris.