2008-07-10, 18:01
Medlem
Eldkvarns avatar
Hur många tar du då? Tryckte tio igår, utan nämndvärd tolerans och det hände nada... Hur många motverkar kramprisk? Vågar jag fråga vart du köpt dom?
Skicka pm är du snäll...
Citera
2008-07-10, 21:53
Medlem
Eyeopeners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eldkvarn
Hur många tar du då? Tryckte tio igår, utan nämndvärd tolerans och det hände nada... Hur många motverkar kramprisk? Vågar jag fråga vart du köpt dom?
Skicka pm är du snäll...

känner av 2st väldigt lätt. Tar dom inte dagligen iof. Vill verkligen inte hamna i dagligt beroende utav dom tabletterna. Som sagt en väldigt underskattad benso och en benso med snabb tolleransökning iaf för mig tyvärr.

Har du hög tollerans mot dom så får du ta en del för att motverka kramprisken. Den antikonvulsiska effekten minskar i takt med att tolleransen höjs.

Känner faktiskt också en betydligt bättre muskelavslappnande effekt utav lorazepam än diazepam, kroppen är mjuk och go samtidigt som man inte är för seg och trött i huvudet.
Citera
2008-07-10, 22:43
Medlem
gjorde missen på mina ativan att jag glömde att dom tar 1h på sig minst innan dom verkar på mig. så jag började hinka några glas vin efter ca 30 min. på 2 -3 glas vin och ca 10mg ativan blev jag hyfsat go i skallen kan jag meddela läsarna.
slutade med att jag satt medvetslös framför datorn i några timmar.
har ändå bra tolerans mot benso i kombo med alkohol, menjävlar vad jag missade med ativan!
Citera
2008-07-30, 18:00
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Hah, känns som att vi knyper bekantskap här

Det verkar nämligen som att läkarna ser väldigt mycket lättare på att skriva ut just Temesta... De verkar knappt ens veta att det finns. De får typ lära sig att den som inte vet nåt får sobril, den med pa får stes, missbrukaren får xanor och de som blir över får ikto... Men temesta ingår inte. De ger det typ till de som frågar. Sjukt skumt..

Jävligt skumt nu när jag ser vad jag skrivit... eller iofs. exakt så har mitt utskrivtsmöster sett ut...

Fotfarande din favorit?
hade 4st 1mg wyeth igår, vilket jag visste inte skulle röcka, så krossade ned dem i ett glas och fyllde på med en screwdriver som sveptes, kände lugnet komma, men inte tillräckligt, så tog några groggar till.
20cl vodka+4mg temesta, sen mådde jag gott, somnade väldigt behagligt med, ruset från temesta är så kraftigt, men samtidigt så mjukt, helt underbart helt enkelt!
Väldigt svårt att avgöra om xanor eller temesta är favoriten, xanor är mer BAM, men temestan är skönare på något sätt, blir inte lika kraftigt borta.
Citera
2008-08-13, 23:43
Medlem
Eyeopeners avatar
Är det bara mig som detta händer?

Tycker att i stort sett dom flesta bensoderivat boostar opioder bra, men just Lorazepam tycker jag tar bort opi ruset helt och hållet.

Det har tagit bort både Buprenorfin och tramadol effekten för mig.
Har inte testat Lorazepam med någon annan opiod/opiat dock.

Nån annan som får denna effekten utav Lorazepam?
Citera
2008-08-15, 08:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fontainebleau
Fotfarande din favorit?
hade 4st 1mg wyeth igår, vilket jag visste inte skulle röcka, så krossade ned dem i ett glas och fyllde på med en screwdriver som sveptes, kände lugnet komma, men inte tillräckligt, så tog några groggar till.
20cl vodka+4mg temesta, sen mådde jag gott, somnade väldigt behagligt med, ruset från temesta är så kraftigt, men samtidigt så mjukt, helt underbart helt enkelt!
Väldigt svårt att avgöra om xanor eller temesta är favoriten, xanor är mer BAM, men temestan är skönare på något sätt, blir inte lika kraftigt borta.
Naturligtvis är temesta fortfarande favoritbenzon numero uno!
Sitter och käkar i mig några nu efter en brännvinssession som jag inte kunde somna efter
Tur att Lorazepamet får mig att må bra i vart fall
Citera
2008-08-20, 23:46
Medlem
b0gfettos avatar
Vad är en 1mg värd? (Nej, jag köper inte eller säljer inte).
Citera
2008-08-21, 21:20
Medlem
b0gfettos avatar
Bump och ny fråga.
Vad är 2.5mg temesta värda?
Citera
2008-08-21, 21:59
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Bump och ny fråga.
Vad är 2.5mg temesta värda?

Ligger nog i samma prisklass som Xanor 1mg. 15-25:- styck på gatan vid köp av enstaka. 10-15:-/100st. Iaf. vad jag kan tänka mig betala för dem.
Citera
2008-08-31, 16:56
Medlem
Inhandlade en mängd idag, blistrade svenska 1 mg, mest pga att jag mår så förbannat psykiskt dåligt just nu, tagit 2 st, all stress och tvångstankar försvann, äntligen, för mig fyller dom i alla fall sitt syfte. Känner mig inte flummig, men lugn och soft.
Citera
2008-08-31, 18:59
Medlem
Fontainebleaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skejthora
Inhandlade en mängd idag, blistrade svenska 1 mg, mest pga att jag mår så förbannat psykiskt dåligt just nu, tagit 2 st, all stress och tvångstankar försvann, äntligen, för mig fyller dom i alla fall sitt syfte. Känner mig inte flummig, men lugn och soft.

Därför lorazepamen ligger när många personers hjärta.
Min mormor tar den till och med när hon får hjärtklappning, inga större doser än 0.25 mg dock!
Citera
2008-09-02, 09:56
Bannlyst
Fick välja mellan Stesolid eller Tremsta för ångest attacker av läkaren ...tog stesoliden! Tycker ni jag borde ta temesta istället.....har bara testat en gång 2,5 utländska då kände jag inget särskilt....

vad tycker nistess eller temesta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in