2009-02-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tiingeliing
Intog för ca 1h och 15 min sen 2 st 2,5or ljusblåa med kryssmärke. Kände inget efter en timme och tog nu för en liten stund sedan två till, men krossade dom i munnen och lät dom ligga en stund under tungan för att se ode kunde ge bättre resultat.... Hur lång tid ska de ta innan man känner något? Tar jag för lite? Ung normalbyggd kvinna.
Och jag vet hur det "ska" kännas, hur det känns för mig... Men det var ett år sedan jag intog Lorazepam senast..

För det första är totalt 4 st. ( med uppehåll på ett par timmar) 2,5 or alldeles för lite...
Är du säker på att det e en krysskora på dem??

Riktmärken för lorazepam 2,5 mg är::

-plana ljusblå
.I]mittskåra[/i]
-prägling 1, 0 6 mm

Tryck i dig 7 -8 .. Tab (Max tio) .. några trefemmor till detta och jag lovar att du kommer uppleva ett av de finaste rus som går att uppnå.

Problemet med temesta är att det flödar av generiska skitkopior på marknaden, thailändskt skit och hemkok.

Dessutom tar ofta folk för låga doser

Men som sagt… dra i dig sju åtta st., och ett par trefemmor, så bli tillvaron fin fin..
E så icke fallet har du blivit blåst och jag rekommenderar dig att omgående byta kram

Lorazepam ger ett avslappnande mjukt behagligt rus, all oro försvinner. Du blir framåt, pigg och social.
Inte heller ragglar eller sluddrar du

Återigen; Pröva serbiskt och då ej i försmå doser
Citera
2009-02-19, 23:18
Bannlyst
inget kryss märke på mina.... det äår ikto du snackar om. mina är som london sa -plana ljusblå
.I]mittskåra[/i]
-prägling 1, 0 6 mm
det ska dina oxå vara!!!!

Citat:
Intog för ca 1h och 15 min sen 2 st 2,5or ljusblåa med kryssmärke. Kände inget efter en timme och tog nu för en liten stund sedan två till, men krossade dom i munnen och lät dom ligga en stund under tungan för att se ode kunde ge bättre resultat.... Hur lång tid ska de ta innan man känner något? Tar jag för lite? Ung normalbyggd kvinna.
Och jag vet hur det "ska" kännas, hur det känns för mig... Men det var ett år sedan jag intog Lorazepam senast..
Citera
2009-02-20, 01:09
Medlem
tiingeliings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East-London
För det första är totalt 4 st. ( med uppehåll på ett par timmar) 2,5 or alldeles för lite...
Är du säker på att det e en krysskora på dem??

Riktmärken för lorazepam 2,5 mg är::

-plana ljusblå
.I]mittskåra[/i]
-prägling 1, 0 6 mm

Tryck i dig 7 -8 .. Tab (Max tio) .. några trefemmor till detta och jag lovar att du kommer uppleva ett av de finaste rus som går att uppnå.

Problemet med temesta är att det flödar av generiska skitkopior på marknaden, thailändskt skit och hemkok.

Dessutom tar ofta folk för låga doser

Men som sagt… dra i dig sju åtta st., och ett par trefemmor, så bli tillvaron fin fin..
E så icke fallet har du blivit blåst och jag rekommenderar dig att omgående byta kram

Lorazepam ger ett avslappnande mjukt behagligt rus, all oro försvinner. Du blir framåt, pigg och social.
Inte heller ragglar eller sluddrar du

Återigen; Pröva serbiskt och då ej i försmå doser

Okej, nu va de så att jag bara hade tio stycken, som nu alla e slut. och jag skrev fel om kryssmärket, de va en mittskåra bara, så det är rätt temesta...
Citera
2009-02-20, 13:06
Medlem
Citat:
Okej, nu va de så att jag bara hade tio stycken, som nu alla e slut. och jag skrev fel om kryssmärket, de va en mittskåra bara, så det är rätt temesta...

Tjackar du benzo i dessa kvantiteter blir det ofta rätt dyrt.. hitta rätt kran och du pyntar max 10 spänn st för det serbiska guldet.. (vid köp av 100st. eller fler)

Mittskåra, ljusblå, omärkta och runda.. yes där hade du allt baltisk lorazepam

Vårda dem ungefär som ett spädbarn... fast bättre
Citera
2009-02-20, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Jag har försökt skapa en seriös trå om Temesta i psykiatriforat, där vi som inte primärt pundar och normalt får dem från Dr skulle diskutera, och där jag hoppades på att foruest psyk-specielister med vit rock kunde vara med men ingen respons.

Det är lite trist.

Jag har iaf ätit 120-150 mg per månad i 8 mån, inga som helst problem, jag känner inte av dem, det är mer att man får mindre ångest och blir ngt gladare, jag ahar provat 10 mg och tycker inte det ger mer effekt än 3 mg trots att jag borde ha hög tolerans. Det ger ju ingen effekt, ja, första ggn då kanske..men inte sen

Nu anser jag att det som medicin är bra mkt lämpligare än Xanor, därför skulle jag vilja ha lite diskussion om Temesten som MEDICIN i min tråd i psykiatriforat!

Nu har jag slutat, helt problemfritt, ingen som helst rebound, men planerar att börja med dem i mindre skala mot allvarliga PÅ-attacker, men nu pratar vi 2-5 mg /dag 3-4 ggr månad max.

Det går utmärkt att diskutera Temesta som Medicin i denna tråd . Lorazepam är just en MEDECIN som antigen brukas enligt läkares ordination eller "missbrukas" som "illegal drog". Effektivitet, styrka, värdering av substans etc. överlappar ju varandra. och e lika relevant i denna tråd som i psykiatriforat.

"där jag hoppades på att foruest psyk-specielister med vit rock kunde vara med men ingen respons."

Tror att du överskattar akademikers, specifikt psykiatrikers, intresse för FB.
Citera
2009-02-22, 16:42
Medlem
DavidGBGs avatar
Lorazepam e guuuuuuuuuuuuld!!!!

Tack För Denna Tråd!!!!

Bra mot det mesta och man ser inte påverkad ut för femöre

klår knappt xanax
Citera
2009-02-22, 17:43
Medlem
DavidGBGs avatar
Någon som vet någon pålitlig nät kran som kränger serbiskt lorazepam????

Verkar ju minst sagt uppskattade....
Citera
2009-02-23, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DavidGBG
Någon som vet någon pålitlig nät kran som kränger serbiskt lorazepam????

Verkar ju minst sagt uppskattade....

Nja.. jag har ju mina kranar som förser mig med creme de la creme så att säga...he he.. ang. nät-kranar så e det väldigt svårt att veta..
Folk har beställt benzo som de trott varit serbiskt.. men så har det istället visat sig vara thailändskt brunsocker eller något skumt hemkok..
Lite rysk roulette så där…
visst varorna kanske dyker upp så småningom.. men tillverkare/ursprungsland får man allt ta med en nypa salt..

inga problem att få tag på det serbiska guldet... bara du har rätt kontakter..

Det flödar av benzo i serbien och fan vet vad de pumpar i dessa piller..
min teori är dock att staten håller befolkningen drogade på något sätt, så de ej stormar stadshuset, i protest mot de usla levnadsvillkoren... Eller typ något sådant

Jag menar serbiskt lorazepam klår wyeth med hästlängder..

potent temesta e bara förnamnet
Citera
2009-02-23, 18:15
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av East-London
Runda ljusblå, omärkta, med skåra i mitten.. japp slovenska,.. jävligt potenta enligt mig..

säkerligen har du tagit för liten dos... det kniviga med temesta är:

1. Hitta äkta baltisk lorazepam

2. flödar av generiska skit kopior/ hemkok och thailändskt råttgift på marknaden

3. ta rätt dos: 7-10st e det jag rekommenderar.. sedan ett par trefemor till detta och du kommer uppleva ett rus som icke klår något annat(vad det gäller benzo).. Många upplever det just så när det gället temesta.. Under 7 inget rus över 10 ingen ytterliggare effekt..

Som jag skrev tidigare:

du blir social och framåt och upplever en genomgripande känsla av glädje, lugn och inre ro.. Dessutom sitter ruset i betydligt längre än vad som e fallet med alprazolam...

Sedan e ju syftet naturligtvis av betydelse

jag menar vill du veva bollträn efter grannar, fiktiva inbrottstjuvar/ massmördare eller ringa nattliga samtal till australien för att sedan, morgonen därpå, upptäcka att du glömt lägga på luren etc, tja då e väl roppar/stillisar snarare något att rekommendera.

Blir att köra på det nästa gång det är dax att lyxa på tillvaron lite, tackar för de visa orden
Citera
2009-02-23, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Blir att köra på det nästa gång det är dax att lyxa på tillvaron lite, tackar för de visa orden
var så artig min bästa herre!

Dock:

Det där med 7-10 st. kan du ju ta med en nypa salt... men jag och mina vänner upplever det just så... lite märkligt det där...

(men så har vi ju också samma kran som tar hem detta specifika baltiska guld)

mvh. en mycket vis man
Citera
2009-02-28, 16:25
Medlem
DavidGBGs avatar
East London:

tack för svar...

f.ö verkar den här tråden "något" död...

vad ska man säga... jag skäms å mina landsmäns räkning… alltså att de ej fattat storheten i denna underbara substans..

Tror fan också att jag flyttar till London....

Epitetet svenne får plötsligt en helt ny betydelse

/från lilla London (GBG)

bättre än ingenting... ha ha
Citera
2009-03-01, 12:14
Medlem
Ikappenknapps avatar
Jag tycker om xanor (Alprazolam) lika mycket som temesta (lorazepam). För mig är de likvärdiga och väldigt trevliga bensodiazepiner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in