Citat:
Ursprungligen postat av tiingeliing
Intog för ca 1h och 15 min sen 2 st 2,5or ljusblåa med kryssmärke. Kände inget efter en timme och tog nu för en liten stund sedan två till, men krossade dom i munnen och lät dom ligga en stund under tungan för att se ode kunde ge bättre resultat.... Hur lång tid ska de ta innan man känner något? Tar jag för lite? Ung normalbyggd kvinna.
Och jag vet hur det "ska" kännas, hur det känns för mig... Men det var ett år sedan jag intog Lorazepam senast..
Och jag vet hur det "ska" kännas, hur det känns för mig... Men det var ett år sedan jag intog Lorazepam senast..
För det första är totalt 4 st. ( med uppehåll på ett par timmar) 2,5 or alldeles för lite...
Är du säker på att det e en krysskora på dem??
Riktmärken för lorazepam 2,5 mg är::
-plana ljusblå
.I]mittskåra[/i]
-prägling 1, 0 6 mm
Tryck i dig 7 -8 .. Tab (Max tio) .. några trefemmor till detta och jag lovar att du kommer uppleva ett av de finaste rus som går att uppnå.
Problemet med temesta är att det flödar av generiska skitkopior på marknaden, thailändskt skit och hemkok.
Dessutom tar ofta folk för låga doser
Men som sagt… dra i dig sju åtta st., och ett par trefemmor, så bli tillvaron fin fin..
E så icke fallet har du blivit blåst och jag rekommenderar dig att omgående byta kram
Lorazepam ger ett avslappnande mjukt behagligt rus, all oro försvinner. Du blir framåt, pigg och social.
Inte heller ragglar eller sluddrar du
Återigen; Pröva serbiskt och då ej i försmå doser