Lorazepamen var lika bra som jag kom ihåg!
Mysig i kroppen, riktigt skev i skallen och synen blir nästan lite gungig som på z-analoger. Men det roligaste av allt är att jag t.ex ser en soffkudde och börjar fundera vilket typ av djur som det är innan jag kommer på mig själv. Stekpannan blir för en sekund till en sköldpadda innan jag fattar vad jag kollar på.
Samtidigt så är jag klar i skallen och ingen skulle nog misstänka att jag inte är nykter.
Lorazepamen är av märket hemofarm som jag iallafall tycker fungerar bra. Skulle säga att 3st 2,5mg motsvarar 3 - 3,5mg alprazolam. Även halveringstiden är typ dubbelt så lång som alprazolamen.
Är sugen på att köpa på mig alla kartor som finns då jag älskar denna benzo, samt väldigt sällan kommer över dessa. Ingen verkar köpa dom framför alpra/klona heller, så får väldigt bra pris för att vara i staden där jag bor!
Förstår verkligen inte varför dom inte är mer populära. Blir nästan irriterad för att dom är så underskattade.....
Jag kommer nog köpa så jag har 20 kartor totalt, men ska försöka att bara äta några på fredagar/lördagar så det räcker ett bra tag och toleransen håller sig ner!
Edit: Vem försöker jag ens lura egentligen? Som att jag skulle klara att hålla mig till bara några enstaka endast under helgerna