2026-03-03, 07:18
Medlem
Holmquists avatar
Yeees! Kom precis över lite lorazepam

En kompis som vanligtvis hjälper mig med alprazolam och klonazepam hade även nu med sig lorazepam som tydligen ingen ville köpa. Inte käkat lorazepam på säkert 4-5 år och det är min absoluta favorit benzo så köpte alla 5 kartor då jag fick dom billigt eftersom det förutom från mig inte fanns något intresse.

Förstår inte varför lorazepamen inte är mer populärt. Visst, inte samma ångestdämpning som av alprazolam, inte lika muskelavslappnande som klonazepam men man blir ju så sjukt skönt skev i skallen. Påminner lite om stilnoct/imovane tycker jag men har samtidigt rätt lång halveringstid.

Ska ta 7,5mg nu och njuta av den sederande effekten!

Edit: 10st alpra 1mg kostar 200kr, 10st rivotril 200kr men 10st lorazepam 2,5mg fick jag för 100kr för att ingen vill köpa dem. Hur kan alprazolam, klonazepam och diazepam vara så mycket mer populärt? Jag gillar lorazepam mer än alla dessa, även mer än flunitrazeepam.
Senast redigerad av Holmquist 2026-03-03 kl. 07:26.
Citera
2026-03-03, 09:23
Medlem
Robbadobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist

En kompis som vanligtvis hjälper mig med alprazolam och klonazepam hade även nu med sig lorazepam som tydligen ingen ville köpa. Inte käkat lorazepam på säkert 4-5 år och det är min absoluta favorit benzo så köpte alla 5 kartor då jag fick dom billigt eftersom det förutom från mig inte fanns något intresse.

Förstår inte varför lorazepamen inte är mer populärt. Visst, inte samma ångestdämpning som av alprazolam, inte lika muskelavslappnande som klonazepam men man blir ju så sjukt skönt skev i skallen. Påminner lite om stilnoct/imovane tycker jag men har samtidigt rätt lång halveringstid.

Edit: 10st alpra 1mg kostar 200kr, 10st rivotril 200kr men 10st lorazepam 2,5mg fick jag för 100kr för att ingen vill köpa dem. Hur kan alprazolam, klonazepam och diazepam vara så mycket mer populärt? Jag gillar lorazepam mer än alla dessa, även mer än flunitrazeepam.

Jag tror folk fruktar dom. De fruktar dom med rätta också. Jag har inte rört dessa på 20 år säkert. Effekten är närmast oberäknelig och diverse oönskade saker tenderar att hända. Men kan du hålla dej till något enstaka piller och inte någon alkohol så går det nästan säkert bra. Nästan helt säkert.

Jag hade en förkärlek för att flumma på stilboct och liknande förr men det blev i regel mer galenskaper än lyckade flum. Tycker dessa är likadana 😂 hoppas allt går bra 👍🏻
Citera
2026-03-03, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Holmquist

Lorazepam (Temesta) av hög kvalité säg Svensk apotek skulle sälja som smör...Problemet är bara att det inte är lika populärt här som i tex. USA. Jag skulle säga att Lorazepam enligt mig är bättre än alla dem 3 du nämnde (xan/ikto/stess). Men jag har oxå köpt typ Hemofarm blå aktiga 2.5 mg förut..helt värdelösa. Så är kvaliten där så är det en grym benso...perfekt halveringstid. Lite små hypnotisk bra ångestdämpande effekt. Är kvalitén bra så skulle jag iaf välja Lorazepam över kanske inte alla benso men nästan. Nu tar jag inte benso sedan många år tillbaka så pratar om säg 2020 o bakåt.
Citera
2026-03-03, 19:15
Medlem
Holmquists avatar
Lorazepamen var lika bra som jag kom ihåg!

Mysig i kroppen, riktigt skev i skallen och synen blir nästan lite gungig som på z-analoger. Men det roligaste av allt är att jag t.ex ser en soffkudde och börjar fundera vilket typ av djur som det är innan jag kommer på mig själv. Stekpannan blir för en sekund till en sköldpadda innan jag fattar vad jag kollar på.

Samtidigt så är jag klar i skallen och ingen skulle nog misstänka att jag inte är nykter.

Lorazepamen är av märket hemofarm som jag iallafall tycker fungerar bra. Skulle säga att 3st 2,5mg motsvarar 3 - 3,5mg alprazolam. Även halveringstiden är typ dubbelt så lång som alprazolamen.

Är sugen på att köpa på mig alla kartor som finns då jag älskar denna benzo, samt väldigt sällan kommer över dessa. Ingen verkar köpa dom framför alpra/klona heller, så får väldigt bra pris för att vara i staden där jag bor!

Förstår verkligen inte varför dom inte är mer populära. Blir nästan irriterad för att dom är så underskattade.....

Jag kommer nog köpa så jag har 20 kartor totalt, men ska försöka att bara äta några på fredagar/lördagar så det räcker ett bra tag och toleransen håller sig ner!

Edit: Vem försöker jag ens lura egentligen? Som att jag skulle klara att hålla mig till bara några enstaka endast under helgerna
Citera
2026-03-05, 20:14
Medlem
Holmquists avatar
Jag har snöat in totalt på lorazepam senaste dagarna.

Var hemma hos flera olika polare och gav ett par tabletter till dom som ville testa. Måste ha varit lite småjobbig känner jag nu i efterhand. Hade även tagit tjack och patade nästan non-stop om endast lorazepam....

Träffade senare en tjej som skulle sälja en sub till mig. Vet att hon gillar benzo så frågade om hon testat lorazepam.
Hon sa då att klonazepam och lorazepam är hennes favoriter men att det var flera år sedan hon tog dom senast. Hon frågade om jag ville följa med henne hem, vilket jag gjorde. Känner henne inte alls egentligen utan bara handlat sub.

Vi hade så djävla kul och hade så mycket gemensamt. Pratade om allt möjligt och det var så kul att träffa någon som också har nördat ner sig och har så mycket kunskap om droger. Sen så visade hon sovrummet där hon hade ett riktigt bra gaming setup.

Droger och gaming är mina 2 största intressen . Aldrig träffat någon tjej som både gillar att spela men samtidigt kör rätt hårt med diverse droger.

Stannade hemma hos henne i säkert 12 timmar och vi låg med varandra innan jag drog hem också!

Vi ska träffas igen imorgon, fan vad kul det ska bli!

Lorazepam är fan helt underbart. Allt detta hände ju på grund av dom!

Beställde lite mer också, 50 kartor som jag borde få imorgon!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in