2013-01-28, 23:06
Medlem
CompleteControls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Pröva, de kan ha tappat i styrka.

Det hade de, markant, tyvärr. Lite tveksam kvalité redan från början plus att de legat så länge. Trist, men trycka i sig 20 st 2mg för att känna något. Blev paff och jätteglad, funderat på att göra ett inköp av denna benso eftersom det uppenbarligen var ett tag sedan jag testade den. Men det indiska märket höll nog inte måttet från början, förmodligen inköpt hos FP, för visst sålde SE bara spanska produkter, typ Normon osv när det gällde Lorazepam.
Citera
2013-01-29, 11:49
Medlem
Mandic!s avatar
Kan det vara så att Lorazepam är anledningen till min "monstertolerans" tro? Är det andra som upplever en helt galen toleransökning på denna?
Citera
2013-02-06, 15:29
Medlem
Stone..s avatar
Har fått tag på 2.5mg:are Lorazepam ljusblåa med brytskåra! utländska?
Citera
2013-02-06, 22:17
Medlem
kothics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Har fått tag på 2.5mg:are Lorazepam ljusblåa med brytskåra! utländska?

Serbiska.
Citera
2013-02-07, 02:38
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kothic
Serbiska.
okej.
Citera
2013-02-07, 04:48
Medlem
hymnxs avatar
Lorazepam är fantastiskt.

En av mina favoriter, men känns näst intill omöjligt att få tag på, både från läkare och på gatan.

Börjar bli dags för mig att sätta mig in i bitcoins-systemet och Silk Road, tror jag.
Citera
2013-02-20, 20:37
Medlem
K-pists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hymnx
Lorazepam är fantastiskt.

En av mina favoriter, men känns näst intill omöjligt att få tag på, både från läkare och på gatan.

Börjar bli dags för mig att sätta mig in i bitcoins-systemet och Silk Road, tror jag.

Beställde just ett par 2.5 mg, hur mycket behövs för att flumma?
Citera
2013-02-21, 22:02
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K-pist
Beställde just ett par 2.5 mg, hur mycket behövs för att flumma?
ta dem när du har ångest.

om du måste "flumma" så beror det såklart på tolerans, men 3-5st kanske.
Citera
2013-02-22, 13:07
Medlem
Hur bra fungerar det att ta en tablett 2,5mg Lorazepam, vänta en stund och sedan fylla på efter behov tills man mår som man vill må? Kommer det uppstå problem med tolerans eller är den toleransuppbyggnad som sker under den korta tiden oväsentlig?

Har ingen som helst tolerans på benso och kommit över ett par stycken 2,5mg:are.
Citera
2013-02-22, 20:48
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompleteControl
Det hade de, markant, tyvärr. Lite tveksam kvalité redan från början plus att de legat så länge. Trist, men trycka i sig 20 st 2mg för att känna något. Blev paff och jätteglad, funderat på att göra ett inköp av denna benso eftersom det uppenbarligen var ett tag sedan jag testade den. Men det indiska märket höll nog inte måttet från början, förmodligen inköpt hos FP, för visst sålde SE bara spanska produkter, typ Normon osv när det gällde Lorazepam.
Jag köpte något skit från FP och jag kände mig enbart skum och tapeterna "vågade" efter att jag tagit dom. Sedan fick jag Lorazepam från sjukvåden och det var en helt annan känsla på dom. Fp sålde uppenbarligen fulpiller.

Aja, skit i benso är mitt tips.
Citera
2013-02-26, 10:35
Medlem
cbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Jag köpte något skit från FP och jag kände mig enbart skum och tapeterna "vågade" efter att jag tagit dom. Sedan fick jag Lorazepam från sjukvåden och det var en helt annan känsla på dom. Fp sålde uppenbarligen fulpiller.

Aja, skit i benso är mitt tips.

att det "vågar" sig är väl snarare ett bra tecken på att det slagit till.
Citera
2013-02-26, 20:44
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbo
att det "vågar" sig är väl snarare ett bra tecken på att det slagit till.
Nä. Jag upplevde inget vågande av apotekets varor utan det kändes helt annorlunda. Jag vet inte vad jag åt för fulpiller men lorazepam var det definitivt inte som jag fick från FP.

Skitsamma. Missbrukar inte längre men tänkte att ni ville veta vad för skit som florerar i den världen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in