Citat:
Ursprungligen postat av Sanyogo
Haha humor som vanligt Nedboy
Sverige ska inte visa ett skit för det har inte övriga Europa med att göra.
Danskarna och Norrmännen har insett att det är på väg att braka åt helvete å ändå skulle jag vilja säga att vi definitivt har större problem än vad dom har med integrationen och invandring.
Helin körde på samma linje hela tiden eftersom han inte hade några bra motargument.
Är det nån som har en debatt där Åkesson får det någorlunda svårt för jag har nog fan inte sett en ända och jag har ändå sett det mesta tror jag?
Vi tillhör väl europa? Vi har ett ansvar för världen precis som alla andra? Helin kör på sin linje bestämd och rak.
Det var ju inte någon debatt. Det var ju bara Helin som var där och redovisade sin linje och Sd rassen som försökte klämma in sig som en liten råtta. Det gick inte för SD rassen då Helin inte vek sig och sa bara att jag är här för att stoppa det som jag inte kan ta ansvar för, just rasism.
Stort av Helin att göra så. En viktig markering som jag hoppas andra nu vågar följa.
Han håller det på en bra nivå. Det gäller att inte stoppa den politiska demokratin. Men när det gäller människofientlighet, som inte har med politik att göra, så klipper Helin.
Som sagt, Helin stort av dig!!!