2009-09-18, 12:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 313131
Om James Bonde nu tycker att man skall rösta på Sd för att det var så bra i DDR Sverige under 70 och 80-talet är det högst relevant att kommentera det på den här tråden.

För att du tror att han är en SD-företrädare?
Citera
2009-09-18, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jimmy Windeskog
För att du tror att han är en SD-företrädare?

Vänta nu. Du menar att man måste vara en företrädare för Sd om man ska diskutera politiken här på tråden, eller hur menar du?
Citera
2009-09-18, 15:29
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jamesbonde
Härligt klipp från dagens "godmorgon sverige" där Jimmie Åkesson dissar aftonbladets Jan Helin. http://www.youtube.com/watch?v=BRHJnGsWruY

Jag förstår inte kommentarerna till det klippet. Alla sägar att Helin blev dissad och sågad vid fotknölarna och liknande. Det blev han ju inte. Åkesson står ju där lika reklamfri som före. Dörren är ju stängd och Helin gläntar ju inte ens på dörren. Jag skulle vilja säga att det var rasse-nassen som blev dissad och ägd.

Det är ett bra beslut som Helin tar. Ett ansvarsfullt beslut. Det är farliga krafter som vi måste stå emot för allt vi är värda.
vi måste älska våra medmänniskor istället för att hata dem som rasistdemokraterna vill.
svenskarna måste visa övriga länder i Europa att människohat bara förgör och det är inte välkommet i Sverige.

Därför så skall du inte rösta på RasistDemokraterna
Citera
2009-09-18, 15:46
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag förstår inte kommentarerna till det klippet. Alla sägar att Helin blev dissad och sågad vid fotknölarna och liknande. Det blev han ju inte. Åkesson står ju där lika reklamfri som före. Dörren är ju stängd och Helin gläntar ju inte ens på dörren. Jag skulle vilja säga att det var rasse-nassen som blev dissad och ägd.

Det är mycket du inte förstår. Den reklam SD fick nu, helt gratis, motsvarar flera årsbudgetar med reklamtid i Aftonbladet.

Aftonbladets beslut är förkastligt, men den stora vinnaren här är SD. Återigen.

Hade samtliga tidningar nekat SD annonsplats hade det varit ett problem. Men nu har bara en tidning gjort det.
Citera
2009-09-18, 15:56
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
vi måste älska våra medmänniskor istället för att hata dem som rasistdemokraterna vill.
svenskarna måste visa övriga länder i Europa att människohat bara förgör och det är inte välkommet i Sverige.

Ja. Ökad invandring av islamister ökar kärleken i samhället och gör samhället mer fredligt.
Citera
2009-09-18, 16:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 313131
Vänta nu. Du menar att man måste vara en företrädare för Sd om man ska diskutera politiken här på tråden, eller hur menar du?

Nej givetvis inte, men jag tyckte att du gav intryck av att SD skulle mena att 70- och 80-talet var föredömen - vilket ju inte stämmer.
Citera
2009-09-18, 17:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Ja. Ökad invandring av islamister ökar kärleken i samhället och gör samhället mer fredligt.

Precis, fråga bara våldtäktsoffren och de invandartjejer som inte får lämna hemmet.
Citera
2009-09-18, 17:21
Medlem
Citat:

Det är ett bra beslut som Helin tar. Ett ansvarsfullt beslut. Det är farliga krafter som vi måste stå emot för allt vi är värda.

Haha humor som vanligt Nedboy

Sverige ska inte visa ett skit för det har inte övriga Europa med att göra.
Danskarna och Norrmännen har insett att det är på väg att braka åt helvete å ändå skulle jag vilja säga att vi definitivt har större problem än vad dom har med integrationen och invandring.

Helin körde på samma linje hela tiden eftersom han inte hade några bra motargument.

Är det nån som har en debatt där Åkesson får det någorlunda svårt för jag har nog fan inte sett en ända och jag har ändå sett det mesta tror jag?
Citera
2009-09-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Om de skärpte till sig, 80%, så vem vem vet...

Va 80% så du håller med dom till 20%?

Helt otroligt det kanske finns en strimma hopp om dej med?
Citera
2009-09-18, 17:51
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanyogo
Haha humor som vanligt Nedboy

Sverige ska inte visa ett skit för det har inte övriga Europa med att göra.
Danskarna och Norrmännen har insett att det är på väg att braka åt helvete å ändå skulle jag vilja säga att vi definitivt har större problem än vad dom har med integrationen och invandring.

Helin körde på samma linje hela tiden eftersom han inte hade några bra motargument.

Är det nån som har en debatt där Åkesson får det någorlunda svårt för jag har nog fan inte sett en ända och jag har ändå sett det mesta tror jag?

Vi tillhör väl europa? Vi har ett ansvar för världen precis som alla andra? Helin kör på sin linje bestämd och rak.
Det var ju inte någon debatt. Det var ju bara Helin som var där och redovisade sin linje och Sd rassen som försökte klämma in sig som en liten råtta. Det gick inte för SD rassen då Helin inte vek sig och sa bara att jag är här för att stoppa det som jag inte kan ta ansvar för, just rasism.
Stort av Helin att göra så. En viktig markering som jag hoppas andra nu vågar följa.

Han håller det på en bra nivå. Det gäller att inte stoppa den politiska demokratin. Men när det gäller människofientlighet, som inte har med politik att göra, så klipper Helin.

Som sagt, Helin stort av dig!!!
Citera
2009-09-18, 18:09
Medlem
Citat:
Vi tillhör väl europa? Vi har ett ansvar för världen precis som alla andra? Helin kör på sin linje bestämd och rak.
Det var ju inte någon debatt. Det var ju bara Helin som var där och redovisade sin linje och Sd rassen som försökte klämma in sig som en liten råtta. Det gick inte för SD rassen då Helin inte vek sig och sa bara att jag är här för att stoppa det som jag inte kan ta ansvar för, just rasism.
Stort av Helin att göra så. En viktig markering som jag hoppas andra nu vågar följa.

Han håller det på en bra nivå. Det gäller att inte stoppa den politiska demokratin. Men när det gäller människofientlighet, som inte har med politik att göra, så klipper Helin.

Som sagt, Helin stort av dig!!!

Och svårt att stoppa nåt som inte finns kanske?.

En ansvarsfull invandrings politik är såvitt jag vet inte rasism.
Och helin var där för att redovisa sin linje? Vart var den linjen?

Den lilla råttan?... Det finns fan inga kommentarer till det. Kom tillbaks när du har rösträtt.

Stort av Åkesson.
Citera
2009-09-19, 00:41
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanyogo
Och svårt att stoppa nåt som inte finns kanske?.

En ansvarsfull invandrings politik är såvitt jag vet inte rasism.
Och helin var där för att redovisa sin linje? Vart var den linjen?

Den lilla råttan?... Det finns fan inga kommentarer till det. Kom tillbaks när du har rösträtt.

Stort av Åkesson.

Så, då är jag tillbaks

Märk att jag inte skrev att Åkesson är den lilla råttan, jag skrev "som en liten råtta"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in