2009-10-25, 10:42
Medlem
Gefundenes Fs avatar
Gasledningen läggs på tok för nära Gottland

Citat:
Ursprungligen postat av MittiSverige.se
-Ytterligare en anledning till att rösta på SD: Dom vill stoppa rysk gasledningi Östersjön.

Absolut men för mig räcker det om man lägger den i Estland, Lettlands och Litauen ekonomiska zon mellan Gottland och Baltikum.
Citera
2009-10-25, 10:51
Medlem
lajjjbans avatar
God morgon på er!

Tufft igår, men tänkte mig kunna orka med en disk om SD ändå. Jag är i detta nu rätt övertygad om att en röst på SD är det enda alternativet. Eftersom politik är ekonomi, och eftersom jag tror att om man skrapar lite under ytan så hittar man en kostnad för invandringen som är monstruös.

Så, kan någon säga mig varför en röst på SD är fel (notera att jag också ogillar den ökade islameringen av mitt Sverige)?
Citera
2009-10-25, 10:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gefundenes F
Absolut men för mig räcker det om man lägger den i Estland, Lettlands och Litauen ekonomiska zon mellan Gottland och Baltikum.

"spelar roll-spelar fotboll" -det spelar ingen roll vilka frågor SD vill "verka seriösa i", dom har en stämpel på sig, och den stämpeln kommer att åka fram snabbt som faen om etablerade partier känner det minsta realistiska hot -men naturligtvis kan dom vara med och göra grovjobbet, lägga fram förslag osv, men jag tror hackkycklingen kommer att nackas lagom till valvakans förrätt

-Ett ytterligare förslag varför du ska rösta på SD:
Citera
2009-10-25, 13:35
Medlem
nedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
God morgon på er!

Tufft igår, men tänkte mig kunna orka med en disk om SD ändå. Jag är i detta nu rätt övertygad om att en röst på SD är det enda alternativet. Eftersom politik är ekonomi, och eftersom jag tror att om man skrapar lite under ytan så hittar man en kostnad för invandringen som är monstruös.

Så, kan någon säga mig varför en röst på SD är fel (notera att jag också ogillar den ökade islameringen av mitt Sverige)?

Varför det är fel? enkelt!
Vi provade det på 30-talet och kom fram till att det var fel. Det gick åt helvete. Så därför är det väl dumt att göra om det?
Citera
2009-10-25, 13:44
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
- När det finns på band att självaste Åkezzon sjunger
nazistiska kampsånger så är det inte främlingsfientligt
menar du?

Åkezzon är ju för fan lika dum som en pantflaska

Å sen säger du "aldrig" också. På 90-talet så gick de ju för satan med nazistuniform på sig.

1. Jaha kan inte du spela upp det bandet då? För vad jag har hört så hör man Erik + någon random sjunga och inte Jimmie, men du kanske har annan info.. Visa gärna..

2. Wow, vilken hård argumentering! Bra att du skriver varför han är dum också..

3. På 90-talet förbjöd man tydligen nazistuniformer, men det betyder inte att folk ständigt hade på sig detta innan, tummen upp på dig!

Skitsnyggt att du skriver Åkezzon, verkligen
Citera
2009-10-25, 13:45
Medlem
Citat:
Vi provade det på 30-talet och kom fram till att det var fel. Det gick åt helvete. Så därför är det väl dumt att göra om det?

Sverigedemokraterna fanns inte på 30-talet. Fail.

Btw, tröttnar ni aldrig på er nazi-associerings-taktik ?
Citera
2009-10-25, 13:47
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:

Du bär åsikten att SD= nazi? Och att SD vill förtrycka och gasa ihjäl muslimer vind för våg?
Citera
2009-10-25, 13:48
Medlem
BeachHunterNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AishaGotRaped
Sverigedemokraterna fanns inte på 30-talet. Fail.

Btw, tröttnar ni aldrig på er nazi-associerings-taktik ?

Vadå, kopplingar till ett parti nästan 80 år tillbaks är väl smart?

Rasbiologiska center och viljan att ha förbud mot parabolantenner... Tjoho!
Citera
2009-10-25, 14:08
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:

Idioter gillar att göra om samma misstag gång på gång

Åkezzon varken är eller har någon lösning på problemen utan snarare
tvärtom. Att rösta på SD är som att rösta på t ex FI...en bortkastad
röst helt enkelt.
Citera
2009-10-25, 14:11
Medlem
GrundMakarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mihailovic
Idioter gillar att göra om samma misstag gång på gång

Åkezzon varken är eller har någon lösning på problemen utan snarare
tvärtom. Att rösta på SD är som att rösta på t ex FI...en bortkastad
röst helt enkelt.

Ja, titta bara på alla muslimska länder, riktiga idioter allihopa .

....

En röst för SD är en röst för en startad invandrarpolitisk debatt.
Citera
2009-10-25, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lajjjban
God morgon på er!

Du får gärna visa hur ditt samhälle skulle fungera rent ekonomiskt och socialt. Det är ju lätt att säga att invandrare kostar pengar - men vad vill du göra med dem?
Hur mycket pengar kommer du förlora på minskade skatteinkomster? Om det nu handlar om folk som är sjuka, precis som för moderaterna, skulle du slå ner även på sjuka och arbetslösa svenskar - och jag lovar dig det finns en hel del.
Citera
2009-10-25, 14:15
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrundMakarn
Ja, titta bara på alla muslimska länder, riktiga idioter allihopa .

Eeh...mm. Men å ena sidan är man inne på sitt första "misstag" och å
andra sidan befästs bara hypotesen.

Citat:
Ursprungligen postat av GrundMakarn
En röst för SD är en röst för en startad invandrarpolitisk debatt.

Det skulle man ju hoppas. Emellertid anser jag att risken för att den
debatten nu kommer att hamna i än mer vakuum som väldigt stor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in