2026-04-26, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
UPN är bäst hittills. Får sample om man ber om och jäkla bra tryck i deras indica vape.
Citat:
Ursprungligen postat av H4tePl0w
UPN?
Aaah, never mind
Citera
2026-04-26, 21:13
Medlem
haha yes
Citat:
UPN?
Citera
2026-04-27, 09:14
Medlem
Mino44s avatar
Citat:
Beställde från Moonvape i måndags, inget bekräftelsemail eller någonting. Är dom gröna eller?

Tack på förhand.

Jag brukar visserligen få ett bekräftelsemail när jag lagt beställningen men jag har beställt från dem under de senaste veckorna och det har inte varit några direkta problem. Leveranstiden har varit 3-5 dagar ungefär.
Citera
2026-04-27, 11:27
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mino44
Jag brukar visserligen få ett bekräftelsemail när jag lagt beställningen men jag har beställt från dem under de senaste veckorna och det har inte varit några direkta problem. Leveranstiden har varit 3-5 dagar ungefär.
Låter ju bra om inte online butik påverkats av att de fysiska försvann.

Alla som gynnar thca marknaden bär frihetens flagg mot förtryckare landet Sverige.
Citera
2026-05-01, 14:20
Medlem
hrjnnoones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Nej, absolut inte. Tillslag o finns ej mer fysisk butik vare sig i gbg eller borås o de som beställt online får ej sina saker utan strul.

Undvik, välj seriösa , läs på. Hazey, Kushy, Swizzle, Upgradenatural, Nordicmedcan är ex på seriösa aktörer.
Jag fick mina grejer i måndags iallafall. Inga problem, annat än lite ursäkter
Citera
2026-05-02, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Låter ju bra om inte online butik påverkats av att de fysiska försvann.

Alla som gynnar thca marknaden bär frihetens flagg mot förtryckare landet Sverige.
Fick mitt från MV tillslut jag med.
Citera
2026-05-02, 09:50
Medlem
hrjnnoones avatar
Citat:
UPN är bäst hittills. Får sample om man ber om och jäkla bra tryck i deras indica vape.
Är det UPgradeNatural du syftar på? Så dom är gröna?
Citera
2026-05-07, 14:55
Medlem
Någon som känner igen Glasskonen el som dom också har är nordglas.shop

Några positiva saker om dessa aktörer?? Då deras priser ser bra ut, kanske även lite för bra ut.

Å är det för bra för att vara sant el för billigt så är det oftast så tyvärr...

Jag funderar göra en test beställning. Men jag vill gärna se först om någon har handlat av dem???

Mvh CB 420 fuck the Pharmacy companies for keeping us sick and in need of shit medicines..
Citera
2026-05-10, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hrjnnoone
Är det UPgradeNatural du syftar på? Så dom är gröna?

Stämmer bra de är gröna.
Citera
2026-05-11, 19:17
Medlem
hrjnnoones avatar
Citat:
Stämmer bra de är gröna.
Härligt! Tack för det!
Citera
2026-05-14, 18:31
Medlem
Jag är totalt nybörjare och har ingen som helst erfarenhet av "droger" generellt . Har svåra insomningsbesvär så har ändå lyckats hitta o kunnat köpa zolpidem på DW som hjälpt . Men nu är det sjuka priser och har funderat på om detta är något som skulle kunna hjälpa . Vill inte röka något utan är intresserad av droppar , Vad säger ni experter ?
Citera
2026-05-15, 19:16
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag är totalt nybörjare och har ingen som helst erfarenhet av "droger" generellt . Har svåra insomningsbesvär så har ändå lyckats hitta o kunnat köpa zolpidem på DW som hjälpt . Men nu är det sjuka priser och har funderat på om detta är något som skulle kunna hjälpa . Vill inte röka något utan är intresserad av droppar , Vad säger ni experter ?
Yes, Thcx sativa Hawaii droppar gör dina nätter ljuva. Ca 8 droppar så sover du som en prins. Finns på bakad.se samt NordicMedCan
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in