Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-26, 22:45
Medlem
Puffgeckos avatar
Här är det tänkt att vi ska diskutera nätshoppar. Det skrivs mycket om det och smutsar ner andra trådar. Problemet är att kvaliteten varierar brett och vissa butiker är totalt oseriösa så det behövs diskuteras. Det är bra med många samlade åsikter för att bilda sig en riktig uppfattning. När någon skriver en negativ recension är det ofta känslor involverade. Ha det i åtanke.

SMOKETOWER.COM

Stor butik med ett brett sortiment. ST stoltserar även med att pressa ner priserna på marknaden. Nej jag skojar, det är väldigt dyrt. Man får det man beställt utan några problem.

Vikten kan dock diffa en hel del. Inte att dom vägt fel, utan för att du troligen fått fel order. Blir det fel kan det diffa rätt mycket. Ingen väger fel på över 1g. Snubben i kundservicen upplevde jag som en dryg jävel.

-Väg den obrutna förpackningen och ta ett foto. Så ska ni väga det, väg hela burken direkt.

KIOSKIGLOO.SE

Stort sortiment. Köpte 2 olika femmor puk. Vägde den första, 4.68g. Det kändes sniket men vem bryr sig. Jag vägde den andra, 4.72g... Röktat i sig upplevdes som lägre standard men var av det billigare 30%.

Jag köpte lite gräs från en nätbutik som kränger CBD produkter. Jag fick två varuprover på olika kapslar och tre stycken godis, fin förpackning med frigolit puffar. Kändes lyxigt. 🍬 Just saying.

HEROVAPES.SE

Totalt oseriösa. Kränger Spice varianter i vape. Aldrig lyckats få någon effekt av någon dock.

Kundservice slutade svara efter att jag blivit lovad ersättning för en påse THCNM som fastnat i tullen. I Tyskland. Blev aldrig några pengar tillbaka. Henke i chatten var dock väldigt trevlig.

WEEDSHOP.DK

Polarens favorit, aldrig handlat därifrån själv. Han är en nöjd kund.

SWEETWEEDSPOT.DK

Två riktiga flummare. Man ser det på bilderna direkt. Liten shop men med riktigt bra priser och kvalitén är TopTop. Här säljer dom även 100% THC-A Isolat till bästa priset. 👍 ❤️

=

Tänk på att inte säga exakt vad du bestämmer eller beställt, med risk för att outa dig till försäljaren.
Citera
2025-04-27, 18:50
Moderator
Mr.Woodss avatar
Tänk på regel 1.09.
Det är enbart tillåtet att diskutera shoppar som inte säljer narkotikaklassade preparat.

Utgången rubrik: Nätshoppar För Cannabinoider

/Moderator
Citera
2025-04-29, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Här är det tänkt att vi ska diskutera nätshoppar. Det skrivs mycket om det och smutsar ner andra trådar. Problemet är att kvaliteten varierar brett och vissa butiker är totalt oseriösa så det behövs diskuteras. Det är bra med många samlade åsikter för att bilda sig en riktig uppfattning. När någon skriver en negativ recension är det ofta känslor involverade. Ha det i åtanke.

SMOKETOWER.COM

Stor butik med ett brett sortiment. ST stoltserar även med att pressa ner priserna på marknaden. Nej jag skojar, det är väldigt dyrt. Man får det man beställt utan några problem.

Vikten kan dock diffa en hel del. Inte att dom vägt fel, utan för att du troligen fått fel order. Blir det fel kan det diffa rätt mycket. Ingen väger fel på över 1g. Snubben i kundservicen upplevde jag som en dryg jävel.

-Väg den obrutna förpackningen och ta ett foto. Så ska ni väga det, väg hela burken direkt.

KIOSKIGLOO.SE

Stort sortiment. Köpte 2 olika femmor puk. Vägde den första, 4.68g. Det kändes sniket men vem bryr sig. Jag vägde den andra, 4.72g... Röktat i sig upplevdes som lägre standard men var av det billigare 30%.

Jag köpte lite gräs från en nätbutik som kränger CBD produkter. Jag fick två varuprover på olika kapslar och tre stycken godis, fin förpackning med frigolit puffar. Kändes lyxigt. 🍬 Just saying.

HEROVAPES.SE

Totalt oseriösa. Kränger Spice varianter i vape. Aldrig lyckats få någon effekt av någon dock.

Kundservice slutade svara efter att jag blivit lovad ersättning för en påse THCNM som fastnat i tullen. I Tyskland. Blev aldrig några pengar tillbaka. Henke i chatten var dock väldigt trevlig.

WEEDSHOP.DK

Polarens favorit, aldrig handlat därifrån själv. Han är en nöjd kund.

SWEETWEEDSPOT.DK

Två riktiga flummare. Man ser det på bilderna direkt. Liten shop men med riktigt bra priser och kvalitén är TopTop. Här säljer dom även 100% THC-A Isolat till bästa priset. 👍 ❤️

=

Tänk på att inte säga exakt vad du bestämmer eller beställt, med risk för att outa dig till försäljaren.

Tack för trådstarten. Har du personlig erfarenhet från sweetweedspot.dk?
Citera
2025-04-29, 13:20
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLoser
Tack för trådstarten. Har du personlig erfarenhet från sweetweedspot.dk?

Absolut, fick ett paket idag faktiskt. Tog 3 dagar.
Citera
2025-04-30, 08:20
Clubc verkar ju som bekant ha gjort en exit scam. Är det någon som fått leverans de senaste dagarna?
Citera
2025-04-30, 18:16
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman
Clubc verkar ju som bekant ha gjort en exit scam. Är det någon som fått leverans de senaste dagarna?

Har det inte löst sig ännu? Läste om det för flera dagar sen.
Citera
2025-04-30, 21:21
Citat:
Har det inte löst sig ännu? Läste om det för flera dagar sen.

Nej tyvärr, inga skickade paket och inga svar från dom bakom bolaget.
Citera
2025-05-01, 17:00
Medlem
shnagfnays avatar
Skulle precis lägga en beställning från sweetweedspot.dk men fick avbryta.

Allt verkade ju okay, priset var i Kr, men sen när jag skulle använda bankid för köpet stod det samma summa fast i DKK. Så priserna stämmer inte.

2 gram isolat med frakt för 420 kr, som blir 420 DKK vid överföring, som landar på 620 kr.
Citera
2025-05-01, 21:45
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shnagfnay
Skulle precis lägga en beställning från sweetweedspot.dk men fick avbryta.

Allt verkade ju okay, priset var i Kr, men sen när jag skulle använda bankid för köpet stod det samma summa fast 5i DKK. Så priserna stämmer inte.

2 gram isolat med frakt för 420 kr, som blir 420 DKK vid överföring, som landar på 620 kr.

Hahaha! Ja det är klart det är danska kronor. 1650 svenska för 10g THCA isolat med frakt. Det är klart dom inte har svenska priser. Du reagerade inte själv på att 5g isolat gick på 500 spänn?
Citera
2025-05-01, 22:15
Medlem
shnagfnays avatar
Citat:
Hahaha! Ja det är klart det är danska kronor. 1650 svenska för 10g THCA isolat med frakt. Det är klart dom inte har svenska priser. Du reagerade inte själv på att 5g isolat gick på 500 spänn?

nej jag reagerade inte eftersom dom skulle va billigast enligt dig.

Jag trodde 'kr' bara var en svensk term men det är alltså så danskar skriver priser.
Citera
2025-05-01, 23:33
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shnagfnay
nej jag reagerade inte eftersom dom skulle va billigast enligt dig.

Jag trodde 'kr' bara var en svensk term men det är alltså så danskar skriver priser.

Ja fan ja, dom själva säger inte danska kronor. Det är bara vi. Norge kanske.

Aja skit it lol 😂

Kiosk Igloo: THCA ISOLAT 99% 5g = 999 kr

SWS: CannaSnow 100% Isolat THC-A 5g = 490 Dänske. I svenska kronor blir det 722:-

Nästan 300 spänn billigare.

Edit: Hahaha! Ja det är klart, måste ha känts jävligt snopet. Riktigt surt.
Citera
2025-05-06, 15:24
Citat:
Ursprungligen postat av Norrbottensshaman

Bumpar denna igen. Någon som hört något?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in