Citat:
Ursprungligen postat av
Juggepullan
Någon som testat att beställa från
https://greenpanther.nu/ ?
Inte testat men är för dyra priser dessvärre. Tycker THCa bör vara snäppet billigare än "real deal" då det är lagligt och inte behöver passera flertal mellanhänder för att landa hos köparen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bluebeast72
Upgrade Natural eller NordicMedCan, alltid seriösa,snabba o trygga. Dessutom enligt mig kvalitet.
Var evigheter sedan jag prövade NMC, och då vart det ett cbdbud-samplepaket för flera år sedan, var nöjd med det och gillade också informationen butiken skickade ut. Föredrar upgrade dock då det är mer prisvärt och har aningen större utbud (om jag inte minns fel från nmc nu). Nu är jag inte rik eller så, därav måste jag tänka på utgifterna. Men förutom att UN varit väldigt prisvärt har jag blivit väldigt nöjd med produkterna, servicen och deras proffsiga kundbemötande - dom bryr sig verkligen om kunden och hjälper till om man behöver en specialorder (t.ex. om man vill köpa flera produkter samtidigt för att pröva utbudet/nya produkter), och fick även små tester på produkter jag var intresserad utav till nästa beställning med ordrarna om jag frågade snällt vid köp. Frakten var också riktigt snabb, oftast dagen efter i princip.