• 3
  • 4
2025-05-15, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelda888
Nu är jag en av dessa två sk ”fake konton” som fått mina pengar tillbaka av ClubC. Varför skulle någon gå till ClubC och fortsätta beställa bara för att jag skrev att jag fick pengarna tillbaka? Det visar ju bara på faktumet att jag inte fick den produkten jag beställde.

Jag krävde alltså inte tillbaka mina pengar. Jag frågade via mejl vad som händer då min beställning inte rörde på sig. Och så fick jag pengarna tillbaka utan något annat svar. Alltså går det inte att beställa därifrån, de skickar inte produkterna som du beställt. Hur får jag detta till att framstå att det är en legit hemsida?

Och om man väljer att gå dit och beställa trots detta så är det ju inte mitt fel att man saknar förmåga att tänka logiskt
Du förstår väl själv att om fler konton påstår en sak kan folk tro på det är du dum? Visa mig din betalning privat. Du sitter här och ljuger vi är flera här som inte får svar eller pengar du är ett troll.
Citera
2025-05-15, 13:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Du förstår väl själv att om fler konton påstår en sak kan folk tro på det är du dum? Visa mig din betalning privat. Du sitter här och ljuger vi är flera här som inte får svar eller pengar du är ett troll.

Ja, och jag påstår ju att de inte skickar varor som jag beställt. Alltså fungerar ju uppenbarligen inte ClubC. Sen har jag ingen susning om vad det handlar om annat än vad jag själv läst här på fb. Jag vet inte varför andra inte fått sina pengar tillbaka.

https://i.imgur.com/mkXP50M.jpeg

Räcker det?
Senast redigerad av Zelda888 2025-05-15 kl. 13:12.
Citera
2025-05-15, 14:59
Medlem
Okej så vi har 2 alternativ det första är att du tillhör sidan eller så har dom betalat dig tillbaka dina pengar men lurat en stor del andra då är dom samma sak (skräp) endå
Citera
2025-05-15, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unknown250
Okej så vi har 2 alternativ det första är att du tillhör sidan eller så har dom betalat dig tillbaka dina pengar men lurat en stor del andra då är dom samma sak (skräp) endå

Ja, jag kan ju inte bevisa mer än så. Men jag tycker inte jag gjort någon vidare bra reklam för sidan med mina inlägg. Jag håller som sagt med om att det är konstigt och, om saker mot förmodan skulle flyta på igen, skulle jag ändå aldrig handla från ClubC igen eftersom det är strul för så många. De är skräp, det håller jag med om.
Citera
2025-05-15, 20:14
Medlem
StortHuvuds avatar
Bara för att jag råkade se de senaste inläggen. Här är kvittot från min återbetalning från club c: https://imgur.com/a/Yo6IdlL

Tråkigt om några inte fått sina pengar tillbaka och samtidigt märkligt att jag som aldrig ens brydde mig om att försöka eftersom jag läste om exit scam fick det 🤔
Citera
2025-05-16, 01:13
Medlem
Puffgeckos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pissmaster
Jamen det ger ju ändå utslag på ett drogtest? Sedan att man kanske inte åker dit på ett ringa. Men eftersom vi bor i Sverige och många svenskar är så pass efterblivna att de hatar cannabis, så innebär ett positivt drogtest (även false positives) 1) Indraget körkort 2) Kallelse till Socialtjänsten för utredning. (Har du barn kan de ta dem) 3) Din arbetsgivare blir informerad och 4) Du får besök av uniformerad polis i din bostad, så att alla kan se vad du håller på med

Kan dom inte bevisa att du rökt någonting olagligt kan dom inte ge dig böter. Jag förstår inte hur du tänker?
Citera
2025-05-16, 09:43
Medlem
Pissmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puffgecko
Kan dom inte bevisa att du rökt någonting olagligt kan dom inte ge dig böter. Jag förstår inte hur du tänker?

Jamen ett positivt drogtest är ju bevis nog. De skiter verkligen i huruvida du har rökt bark eller inte. Har du thc i kroppen är du torsk
Citera
2025-05-16, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StortHuvud
Bara för att jag råkade se de senaste inläggen. Här är kvittot från min återbetalning från club c: https://imgur.com/a/Yo6IdlL

Tråkigt om några inte fått sina pengar tillbaka och samtidigt märkligt att jag som aldrig ens brydde mig om att försöka eftersom jag läste om exit scam fick det 🤔

Kan ju vara så att ni två fått automatiska återbetalningar, men det luktar ju skumt att vissa får återbetalningar medan andra med stora order inte hört ett knyst.

Säger inte att ni två på något sätt är inblandade. Bara som sagt väldigt märkligt att vissa inte får återbetalningar medan andra får det.
Citera
2025-05-20, 09:25
Medlem
Onuzys avatar
Haha fy fan skulle köpa en thca vape hos iglo men när man skulle signera till en viss Abd Ali backa jag.
Citera
Igår, 23:38
Medlem
Tar tillbaka allt jag skrivit om ClubC. Har fått allting återbetalt och förklarat
Citera
Igår, 23:45
Medlem
OdCaBos avatar
Citat:
Jamen ett positivt drogtest är ju bevis nog. De skiter verkligen i huruvida du har rökt bark eller inte. Har du thc i kroppen är du torsk

Nej. Vi har rett ut det här för längesen nu alltså. Så är det inte, så funkar det inte. Nej.

Tvåhundramiljonte gången jag skriver det här: det ses vanligen som ett tecken på att man "olovligen hanterat narkotika". Men här presenterar du ju ett alternativt scenario som dom måste motbevisa. Samma sak som att du sa "Jag var i Kalifornien i går och rökte på". Du har inte begått något brott.

Citat:
Ursprungligen postat av Onuzy
Haha fy fan skulle köpa en thca vape hos iglo men när man skulle signera till en viss Abd Ali backa jag.

Varför det?
Citera
Idag, 00:01
Medlem
Citat:

Spara kvittensen, acceptera aldrig strafföreläggande, kom ihåg att polisen aldrig under några omständigheter kommer vara eller bli din vän.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in