2026-03-19, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juggepullan
Någon som testat att beställa från https://greenpanther.nu/ ?
Inte testat men är för dyra priser dessvärre. Tycker THCa bör vara snäppet billigare än "real deal" då det är lagligt och inte behöver passera flertal mellanhänder för att landa hos köparen.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Upgrade Natural eller NordicMedCan, alltid seriösa,snabba o trygga. Dessutom enligt mig kvalitet.
Var evigheter sedan jag prövade NMC, och då vart det ett cbdbud-samplepaket för flera år sedan, var nöjd med det och gillade också informationen butiken skickade ut. Föredrar upgrade dock då det är mer prisvärt och har aningen större utbud (om jag inte minns fel från nmc nu). Nu är jag inte rik eller så, därav måste jag tänka på utgifterna. Men förutom att UN varit väldigt prisvärt har jag blivit väldigt nöjd med produkterna, servicen och deras proffsiga kundbemötande - dom bryr sig verkligen om kunden och hjälper till om man behöver en specialorder (t.ex. om man vill köpa flera produkter samtidigt för att pröva utbudet/nya produkter), och fick även små tester på produkter jag var intresserad utav till nästa beställning med ordrarna om jag frågade snällt vid köp. Frakten var också riktigt snabb, oftast dagen efter i princip.
Senast redigerad av R0b0t 2026-03-19 kl. 16:30.
Citera
2026-04-17, 10:44
Medlem
Vilken sida är bäst att beställa från? Tänkte i budsform eller haschform? THC-A
Senast redigerad av ingrossw 2026-04-17 kl. 10:46.
Citera
2026-04-17, 15:55
Medlem
Har beställt lite cbn isolat och lite grindade cbd buds, är det bara och mixa ner isolatet i blommorna, blanda runt ordentligt sen kan jag mixa det med mitt vanliga och röka?
Citera
2026-04-17, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bassess.
Har beställt lite cbn isolat och lite grindade cbd buds, är det bara och mixa ner isolatet i blommorna, blanda runt ordentligt sen kan jag mixa det med mitt vanliga och röka?
Mer eller mindre, kör själv cbg/cbd som basmix. Har typ 5g av det i en liten burk och skakar om det rejält efter grindat. Sen när jag har brunt så lägger jag på det när jag rullar, när jag har isolat så häller jag upp lite av det och mixar det med isolat osv. Köpt en liten våg för att göra det mer konsistent att få rätt.

Vet inte vad du menar med "mixa med mitt vanliga"
Citera
2026-04-17, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyruss
Mer eller mindre, kör själv cbg/cbd som basmix. Har typ 5g av det i en liten burk och skakar om det rejält efter grindat. Sen när jag har brunt så lägger jag på det när jag rullar, när jag har isolat så häller jag upp lite av det och mixar det med isolat osv. Köpt en liten våg för att göra det mer konsistent att få rätt.

Menar mitt vanliga weed. Alltså att jag blandar isolat > cbd hampa så jag får en högre cbn profil. Och sen mitt blandade cbd hampa tar jag lite av och så tar jag lite av mitt vanliga weed och mixar det i spliffen.

Blev rörigt detta…
Citera
2026-04-17, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cyruss

Och så tänker jag, att när jag inte vill bli vänt utan bara behöver lite avkoppling på natten så tar jag ett bloss av min blandning av isolat och cbd hampa..
Citera
2026-04-20, 17:55
Medlem
Vad funkar bäst just nu i gummies? Är inte sugen att köpa thc-a igen. Vem har det bästa?
Citera
2026-04-23, 20:54
Medlem
Beställde från Moonvape i måndags, inget bekräftelsemail eller någonting. Är dom gröna eller?

Tack på förhand.
Citera
2026-04-24, 18:38
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av H4tePl0w
Beställde från Moonvape i måndags, inget bekräftelsemail eller någonting. Är dom gröna eller?

Tack på förhand.
Nej, absolut inte. Tillslag o finns ej mer fysisk butik vare sig i gbg eller borås o de som beställt online får ej sina saker utan strul.

Undvik, välj seriösa , läs på. Hazey, Kushy, Swizzle, Upgradenatural, Nordicmedcan är ex på seriösa aktörer.
Citera
2026-04-25, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Nej, absolut inte. Tillslag o finns ej mer fysisk butik vare sig i gbg eller borås o de som beställt online får ej sina saker utan strul.

Undvik, välj seriösa , läs på. Hazey, Kushy, Swizzle, Upgradenatural, Nordicmedcan är ex på seriösa aktörer.
Fck! Bortkastade cash alltså? Köpte en hel del carts. Vad gör jag? Fan vad drygt!
Citera
2026-04-26, 03:50
Medlem
UPN är bäst hittills. Får sample om man ber om och jäkla bra tryck i deras indica vape.
Citera
2026-04-26, 06:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av absolutswe
UPN är bäst hittills. Får sample om man ber om och jäkla bra tryck i deras indica vape.
UPN?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in