2025-04-26, 23:02
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Mycket? Dom lever på glass!
Innan var det bananer, men de har helt gått över till glass.

O helvete!
Men ja, låt dom hållas då för satan!
Citera
2025-04-26, 23:03
Medlem
Citat:
Vad är det med er nationalistiska WT och er svenska?
Jag har sett nyanlända som skriver bättre än ni gör.
Pinsamt fan.
Angrip nått random slarvfel, så orginellt. Gå runt i din sia-värld och tro allt bara händer av sig självt utan att nån annan försöker påverka dig. Världen är verkligen bara ljud och färger för er eller hur?
Citera
2025-04-26, 23:03
Medlem
Citat:
Jag har flera anställda och vänner med utomeuropeisk härkomst som jag mycket hellre skulle vara granne med än en WT som du. Så som er ska man hålla på avstånd.
Du är den visa vita mannen omgiven av dina intellektuellt underlägsna, negroida lärljungar. Likt Saruman och hans uruk-hai.
Citera
2025-04-26, 23:06
Medlem
jessewn372s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
Det var ändå en kreativ vinkel:
‘De borde ha använt den sorts mångkultur jag tycker om – annars är det cynism!’
Man kan ju bli religiös för mindre.
Som jag tycker om??
Citera
2025-04-26, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Jag tycker inte det är seriöst att kritisera människors hudfärg, det har ingen relevans alls.

Din kritik av denna fråga är noterad men den står under dilemmat att nordiska folkslag håller på att utrotas och Sia med deras kroknäsade propaganda understödjer denna utrotning och alla som vägrar inse detta är en del av problemet.
Citera
2025-04-26, 23:09
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Du är den visa vita mannen omgiven av dina intellektuellt underlägsna, negroida lärljungar. Likt Saruman och hans uruk-hai.
Mina anställda är alla välutbildade, till skillnad från er WTs. Trevliga är de och tjänar bra gör de också.
Haha, inte konstigt att du är avundsjuk och försöker nedvärdera dem. Vem fan vill liksom ha en obildad rasist som granne?
Inte lätt att ha blivit omsprungen av invandrare va? Den kryper liksom under skinnet på dig...
Citera
2025-04-26, 23:11
Medlem
Citat:
Det har alltid kostat att bo i bättre områden utan WT och kaosblattar.
För bara 20 år sen kunde köpa lägenheter i centrala Stockholm för en spottstyver av vad dom kostar idag.
Citera
2025-04-26, 23:12
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
I det här fallet var det ju bestämt från Sia att det skulle vara en flinande neger så vita manliga modeller hade ju ingen chans till att börja med.
Hur tänker du att man vanligen castar modelljobb? Att man börjar med att försöka hitta den som allra finast personlighet, för att sedan jobba sig tillbaka och anpassa reklamkampanjen efter hur denne modell råkar se ut?

Nånstans hoppas jag mer på din världsbild dock, att feta pattar och kåtsug är genetiskt betingat till ett hjärta av guld.
Citera
2025-04-26, 23:13
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Angrip nått random slarvfel, så orginellt. Gå runt i din sia-värld och tro allt bara händer av sig självt utan att nån annan försöker påverka dig. Världen är verkligen bara ljud och färger för er eller hur?
Snälla, om du har den minsta respekt för Sverige lär dig stava, korrekt grammatik och meningsbyggnad. I alla fall grunderna. Sen kan du börja klaga på sånt du inte gillar med landet.
Citera
2025-04-26, 23:13
Medlem
Citat:
Det har alltid kostat att bo i bättre områden utan WT och kaosblattar.
För bara 20 år se kunde köpa lägenheter i centrala Stockholm för en spottstyver av vad dom kostar idag.
Citera
2025-04-26, 23:15
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
För bara 20 år sen kunde köpa lägenheter i centrala Stockholm för en spottstyver av vad dom kostar idag.
Fanns fullt av WT i vissa centrala delar av Stockholm för 20-30 år sen.
Fylleslagsmål, piss i trappen och skrik från lägenheterna. Bra att vi som bor där idag slipper sån skit.
Citera
2025-04-26, 23:15
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Snälla, om du har den minsta respekt för Sverige lär dig stava, korrekt grammatik och meningsbyggnad. I alla fall grunderna. Sen kan du börja klaga på sånt du inte gillar med landet.

Det stavas sådant på korrekt icke-WT-svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in