2025-04-26, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Ja, du hade sannolikt trivts bättre om du växt upp i shariadiktaturer som Turkiet. Dina värderingar harmonierar mer med dem än med de i västerländska samhällen. Nu råkar det vara så att vi i Sverige inte är intresserade av att utvecklas till ett land som kränker mänskliga fri och rättigheter dagarna i ända, så antingen lär du dig att tugga i dig den frihetliga demokratin eller så får du ta ditt pick och pack och bege dig till Turkiet.
Islam brukar i 99% av fallen följa efter relationer med svensk kvinna svart man men du kanske kan kappvända i nästa inlägg, verkar vara en bra debatteknik, hala ål.

Turkiskt kultur kommer fortfarande vara kvar om 100 år(pga att dom itne låter sig sprida subversiv propaganda och bryta ner den inhemska kulturens ryggrad)och genom det ha en chans att inte vara en muslimsk diktatur som kränker rättigheter men sverige med nuvarande inslagna banas chanser på den fronten är högst tvetydiga men jag tror liknelser likt dessa är för bigbrained för er att fatta. Är npg lättare för er att fatta "Per Capita" i en debatt om invandrares brottslighet än detta tror ja.
Citera
Citat:
Ursprungligen postat av RutgerFuchs
Själv bor jag varken i utanförskapsområden med invandrare eller utanförskapsområden med WT som du.
Som tur är räcker det med att visa lite tåga för att kunna välja var man vill bosätta och beblanda sig med, något du uppenbarligen misslyckats med eftersom du sitter och gråtrunkar på Flashback.
Du har med andra ord accepterat att du måste lägga ned flera gånger en bostads värde dvs ”visa tåga” för att slippa vara omgiven av kaosmänniskor.

Vore det inte lite mer tåga att stå upp för dig själv, ditt folk och ditt land istället för att ge banken en massa pengar?
Citera
Avstängd
Ajogens avatar
Det är väl just uttalandet från VD;n.
Citat:
Ursprungligen postat av MDchlorian
Jag förstår inte riktigt varför Sia har hängts ut när det sker i mer eller mindre alla reklamer nuförtiden. Och det är det som är problemet; om man skulle bilda sig en uppfattning om samhället baserat på bara reklam så hade den varit att alla är mixade familjer, gay eller ser märkliga ut. Det är ju inte så att majoriteten av "svenskar" är invandrare eller har invandrarbakgrund men i media är det viktigare att vara inkluderande än representativ. Sen är det väl lite av an ackumulerad effekt med, företagen träffas ju inte för att ha en gemensam policy utan går alla enskilt på den inkluderande linjen och att de inte ska vara sämre än andra - och då slutar det med att alla har en familj som består av alla möjliga minoriteter i sina reklamer.
Jag är bara undrande om det funkar. Köper inte svarta glass om det bara är vita i reklamen - eller tvärtom? Personligen skulle jag nog bara tveka att köpa något om det, i reklamen, bara riktades till det motsatta könet. Men även där skulle det inte vara en total dealbreaker om jag verkligen gilllade saken.
Citera
2025-04-26, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruter
woke gör oss fria, men det har inte ni förstått.
Jag har aldrig flrbudit dig att ta en kuk i röven så knappast. Woke handlar om att likforma idioter så de blir lätta att utnyttja. Den perfekta slaven med andra ord.

Vi var fria innan man började med woke. Nu kommer den friheten helt försvinna. Du kommer vallas runt i ett inrutat område där du får din portion (Uträknat efter hur många andetag och fisar du släppt ut)

Woke hat fått folk att hata de sexualförvirrade, de gjorde man inte förr. Då gick man och kollade på Queens konserter i glada gubbars lag. Va ingen jävel som slösade bort sin personlighet på att adaptera en "woke religion" livstil ett gäng vita judar kokat ihop. För att sen tvinga på oskyddade barn som inte kunde värja sig.

Vilket vi nu ser på alla dessa stackars pojkar de skurit kuken av, som nu de inser att de blivit groomade och fått deras liv förstört.

En jävla frihet du.. Hur många transor hittar man bland amazonas urbefolkning? Afrikas?

Inga. För det är en sjuk social konstruktion de tryxkt ner i halsen på folk. Många var svaga och kunde inte stå emot. De är dessutom alla deprimerade om du behöver ytterligare poänger. Woke är ingen lycklig saga, förutom för predatorerna i toppen då så klart.

Deras bästa tid gar woke skapat. Så på det sättet har du rätt i att det skapat frihet. För predatorerna
Citera
2025-04-26, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Kontexten är bara problematisk för rasister som skyller sina miserabla liv på invandrare
Man får alltså inte kritisera något öht nånsin för då är det ett kvitto på att man har ett miserabelt liv, eller gäller det just endast bara vita män som inte gillar få sitt land våldtaget av globalistproaganda?

Att Greta är en miserabel tönt som borde leva livet ist vet ju redan.
Citera
2025-04-26, 22:49
Citat:
Ursprungligen postat av brukstjack
Säger nåt om mina fördomar. Trodde att denna tråd mest var trött rasism, men så visar det sig att vad det egentligen handlar om är fackligt engagemang för den bristande jobbtrygghet många manliga modeller upplever. Tji fick jag, och tänk sen hur tufft det kommer bli med AI, men det måste väl lösa sig om vi förbjuder sydlänningar att medverka i reklam? Det som känns extra tufft är hur trygg modellbranschen annars varit historiskt.
Ett exempel som kan extrapoleras till allt naturligtvis. Negrer förbrukar enorma resurser eftersom de allmänt är inkompetenta och slösaktiga.
Citera
2025-04-26, 22:51
Medlem
Smugumins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Man får alltså inte kritisera något öht nånsin för då är det ett kvitto på att man har ett miserabelt liv, eller gäller det just endast bara vita män som inte gillar få sitt land våldtaget av globalistproaganda?

Att Greta är en miserabel tönt som borde leva livet ist vet ju redan.
Jag tycker inte det är seriöst att kritisera människors hudfärg, det har ingen relevans alls.
Citera
2025-04-26, 22:51
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
Jag tycker du låter som en niggerlover... Såna skall vi deportera med negrerna till Afrika. Såna Folkförrädare som du skall vi inte ha i Sverige. Du har inte ett uns germanskt blod i dig. Det hör jag med hur du skriver. Stick från Sverige ap-skit.
Haha, din lille stackare. Så bitter och misslyckad.
Fyi, mina gener härstammar från mellan Dalarna och Stockholm.
Däremot har jag lärt mig något viktigt. Skit är skit, var det än kommer ifrån och det är inte svårt att identifiera vad du är.
I grunden inte det minsta bättre än en kaxig babbe från orten. Samma stil, samma taskiga språkbruk, samma taskiga värderingar.
Du vet, din färg inte kan täcka över att du bara är skit. Din vithet gör dig inte det minsta bättre. Något att du kan låta sjunka in när du börjar nyktra till.
Citera
2025-04-26, 22:52
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Ett exempel som kan extrapoleras till allt naturligtvis. Negrer förbrukar enorma resurser eftersom de allmänt är inkompetenta och slösaktiga.
Förutom i modellbranschen då förstås, där dom är så produktiva att dom tar våra jobb.
Citera
2025-04-26, 22:52
Citat:
Ursprungligen postat av Smugumin
Jag tycker inte det är seriöst att kritisera människors hudfärg, det har ingen relevans alls.
Gäller detsamma kön?
Citera
2025-04-26, 22:54
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverige1250
WT betyder i USA folk som är lika dumma som niggers. Dvs niggers är den lägsta nivån en människa kan vara på efter chimpansen.

Nej du jag har fil-kand på su i etnologi. Min uppsats var frågeställning vad skillnaden mellan chimpanser och negrer är. Mitt svar var - Inte mycket. Min professor var PK och gav mig B istället för det A jag skulle ha. Han sade att jag var en rasist. Jag är det och sa till min professor att han ska vara det också. Try it - you will like it. Detta kallas för sunt förnuft.
Skillnader mellan schimpanser och negrer är små. Jag brukar åskådliggöra denna skillnad genom att ställa två bilder bredvid varandra:

Till vänster en bild på Daniel Nannskog, i folkmun även kallad "Schimpansen" eller på engelska, The Chimp.

https://upload.wikimedia.org/wikiped...n_Jan_2014.jpg

Till höger en bild på Alexander Isak - en svensk neger. Skillnaderna finns där, men är mycket små. Schimpansen står alltid något högre i kurs och är mindre benägen att hasa omkring med öppen mun.

Vilka skillnader kom du själv fram till, min käre ariske Watson?
Citera
2025-04-26, 22:54
Medlem
RutgerFuchss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Llardrose
Islam brukar i 99% av fallen följa efter relationer med svensk kvinna svart man men du kanske kan kappvända i nästa inlägg, verkar vara en bra debatteknik, hala ål.

Turkiskt kultur kommer fortfarande vara kvar om 100 år(pga att dom itne låter sig sprida subversiv propaganda och bryta ner den inhemska kulturens ryggrad)och genom det ha en chans att inte vara en muslimsk diktatur som kränker rättigheter men sverige med nuvarande inslagna banas chanser på den fronten är högst tvetydiga men jag tror liknelser likt dessa är för bigbrained för er att fatta. Är npg lättare för er att fatta "Per Capita" i en debatt om invandrares brottslighet än detta tror ja.
Vad är det med er nationalistiska WT och er svenska?
Jag har sett nyanlända som skriver bättre än ni gör.
Pinsamt fan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in