Citat:
Ursprungligen postat av
TomatKungen
Nej, du har ju fel. Anledningen till att jag inte trodde de haft sex/inte träffats, är för att det gick så fort mellan anmälan om våldtäkt och till de häktade henne för falsk angivelse. Så fort brukar det inte gå i dessa ärenden. Utan de brukar behöva mer tid på sig att utreda det hela.
När det nu gick så fort, blev min misstanke att målsägande var tex i Norrland och 21-åringen tex i Skåne vid den påstådda "våldtäkten" och att det fanns tydliga bevis för detta, vilket gjorde att man tidigt och tvärsäkert kunde fatta att detta rörde sig om falsk angivelse. Och därmed kunde häkta henne efter bara 8 timmar från att anmälan om (den falska angivelsen om) våldtäkt kom in.
Detta har jag beskrivit tidigt i tråden. Men du har tydligen inte läst dessa inlägg ordentligt.
Herregud, sitter du fortfarande här och tjötar?
Att alla tre inblandade i denna soppan är helt efterblivna är klarlagt sedan länge, så vart försöker du komma?
Axel, en dum jävel som knullar småbrudar på krogen när han har barn och fru hemma, helt moraliskt slutkörd.
Victor, han kan man delvis ha förståelse för, tar du inte till våld mot killen som sätter på din tjej mitt framför ögonen på dig när han dessutom är medveten om att tjejen är upptagen så är du en kärring helt enkelt, fatta traumatiskt att bevittna det, inte undra på att det slår slint.
Sedan försvinner all sympati för honom när han är så korkad att han går med på att ljuga om en våldtäkt.
Sist men inte minst, horan Elin som inte bara är otrogen mot sin pojkvän x2, med sin pojkvän på plats, hon försöker därefter dessutom förstöra en människa liv genom att ljuga om att han har våldtagit henne.
Det finns en person som bär den värsta rollen i detta drama och det är jävligt tydligt vem det är.