2025-04-18, 21:33
Medlem
Gundahariuss avatar
Det är bara osäkra invandrare och tonåringar som inte visar kuken. Förmodligen är det för att deras är liten eller för att de tror att folk ska kalla dem för bög. Osäkert beteende helt enkelt.
Citera
2025-04-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gundaharius
Det är bara osäkra invandrare och tonåringar som inte visar kuken. Förmodligen är det för att deras är liten eller för att de tror att folk ska kalla dem för bög. Osäkert beteende helt enkelt.

Så är det. TS är sannolikt efterbliven.
Citera
2025-04-18, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Jag duschar ej på gymmet, bara hemma efteråt.

Har alltid känts bögigt att duscha med andra män, inget jag gör om jag inte måste, typ på ett badhus.
Hade hellre duschat bland kvinnor på gymmet, men inte stå där med andra män och äckla mig. Fy fan.

Det handlar alltså om att du gör denna situation sexuell, inte de flesta andra. Medan vi övriga går runt nakna och gör det vi ska (duschar, torkar oss, klär oss), så finns sådana som du där och tänker på erigerade kukar, intvålade bögar och anala samlag i bastun. Snälla, slappna av.
Citera
2025-04-18, 21:54
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....
Det är du som gör det till en preferens. Riktiga män bryr sig inte, helt enkelt.

Däremot att inte stå likgiltig (no fucks given) inför andra nakna män är om något bögigt. Hur kan man tycka att det är äckligt, står du och fantiserar om männen eller vad är det frågan om?
Citera
2025-04-18, 22:02
Medlem
Jag är stolt över min mus och döljer den inte.
Citera
2025-04-18, 22:03
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudek
Det handlar alltså om att du gör denna situation sexuell, inte de flesta andra. Medan vi övriga går runt nakna och gör det vi ska (duschar, torkar oss, klär oss), så finns sådana som du där och tänker på erigerade kukar, intvålade bögar och anala samlag i bastun. Snälla, slappna av.

Ja de är fan sjukt 🤣

Vanligt folk sitter o badar nakna vuxna o barn o de finns inte ens några sextankar fö fan

O dessa pervos sitter i samma sits helt skakiga me stånd
Citera
2025-04-18, 22:11
Medlem
bithaxs avatar
Jag har tänkt lite på badhus så är det ibland pappor som har sin dotter med sig som ska duscha omgivna av massa håriga gubbsnoppar lixom.

Känns lite pedo varning på det. Men det är ju okej enligt någon svensk regel att barn under 7 år följer med vuxen och duschar.
Citera
2025-04-18, 22:15
Medlem
Triremers avatar
Är du muslim eller?

Nakenhet är inget konstigt.
Att det är ”äckligt” är bara trams. Du behöver ju fan varken glo eller tända på folk du ser nakna.

Det är lika bra du vänjer dig och blir bekväm med att vara naken. Läkarbesök, vård när du blir äldre och mycket annat blir behagligare då.
Citera
2025-04-18, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Men lägg av, vad är det m folk nu för tiden? Senast idag på spat var jag den enda nakna i omklädningsrum o dusch av typ 20 pers. Är det nåt som är äckligt så är det att duscha m kläder på sig. Å vad är det nu inte vill visa när det är samma kön i rummet??
Citera
2025-04-18, 22:19
Medlem
Citat:
Jag duschar ej på gymmet, bara hemma efteråt.

Har alltid känts bögigt att duscha med andra män, inget jag gör om jag inte måste, typ på ett badhus.
Hade hellre duschat bland kvinnor på gymmet, men inte stå där med andra män och äckla mig. Fy fan.

Äckla dig?? När du duschar?? Antar att du idrottat?
Citera
2025-04-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Kön är inget äckligt.
Bajs är äckligt.
Blir ju inga kukmätartävlingar om alla skäms och håller för.
Va inte så tråkig.

Håller med. Jag har alltid gillat att jämföra mig i duschar o omklädn rum😁
Citera
2025-04-18, 22:20
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jag har tänkt lite på badhus så är det ibland pappor som har sin dotter med sig som ska duscha omgivna av massa håriga gubbsnoppar lixom.

Känns lite pedo varning på det. Men det är ju okej enligt någon svensk regel att barn under 7 år följer med vuxen och duschar.

Det är rätt självklart. Om du är där med din 5-åriga dotter så kan dottern knappast gå själv på damernas?

Pedo är bara vad som finns i ditt eget huvud. Annars det väl pedo varje gång en pappa sköter om sin lilla dotter? Eller vad menar du? "Pedo"??????
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in