2025-04-18, 19:46
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Att du övht reflekterar över/reagerar på situationer där det är helt normalt att vara naken visar ju att du sexualiserar saken.

Han sitter där o nosar i me näsan o stirrar på snoppar helt kallsvettig
Citera
2025-04-18, 19:49
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Som många redan skrivit, snoppen är en icke-fråga på en manlig duschinrättning, om nan inte är bög.

Den varken döljs eller framhävs.
Senast redigerad av VitruvianskeMannen 2025-04-18 kl. 19:52.
Citera
2025-04-18, 19:54
Medlem
Va fan! Sluta var så ängsliga över allting. Det är en dusch - där befinner man sig för att tvätta sig. Man duschar naken och man vänder sig lämpligen mot väggen när man vaskar av snorren och pungen.

Det finns absolut inget konstigt med att vara naken i en dusch.
Citera
2025-04-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag gillar inte när småtjejer är med inne i herrarnas duschrum. En gång ställde sig en liten tjej och bara stirrade på min kuk, verkligen råglodde.
Det kändes obehagligt, numera duschar jag hemma.
fick du erektion?
Citera
2025-04-18, 20:04
Medlem
Jag brukade duscha i tjejernas omklädningsrum när det va tonårsbrudar där.
Dom bara fnittrade och sneglade på mig ..
Va nån som tjallade och jag blev avstängd.
Kom undan med det nästan i ett år .. sent på kvällarna när det inte va någon personal kvar.
Fan vad snygg kropp dom hade .. Men jag gick på sertralin och kunde inte få bånge .. tror det va därför dom accepterade..
Senast redigerad av humantoilet 2025-04-18 kl. 20:17.
Citera
2025-04-18, 20:09
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Lägg ner och försök inte din religions-förvirrade-människa, GLO gör vi i Sverige vare sig du vill eller inte. Det ingår i svenskheten och jante-lagen, behöver inte alls betyda något negativt.
Nej du lille vän. Glor gör vi inte, det har för hundan inget med jante att göra. Din lille muslim tro inte du kan lura mig. Jag vet precis hur muslim hanar funkar. Du avslöjar dig i allt du skriver. Du skriver vad du TROR är svenskt men du tror som alla andra korkade muslimer att vi glor på varran. Men nej i Sverige är det FULT att glo. Att du ljuger utan att blinka stärker bara min tes det gör alla muslimer. Det gör inte vi svenskar. Jag är inte religionsförvirrad det är klart du tror det där försa du dig igen.
Citera
2025-04-18, 20:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humantoilet
fick du erektion?
Citera
2025-04-18, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
För mig är en eftergym duschning en personlig företeelse, som jag på min höjd delar med mitt kärleksintresse.

Ni som duschar på gym, duschar ni nakna med era föräldrar och syskon också?
Ja, om min far är med på gymmet eller om vi är och bastar så är vi båda nakna.
bastar du med kläder på?
Citera
2025-04-18, 20:34
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?
Detta har man gjort allra minst sedan femtio år tillbaka för att inte nåt smutsigt ska hänga kvar i badbyxor och annat. Folk kan ju ha småskitit i sina badbyxor utan att ha känt det själv plus att mycket annat lort kan vara kvar där.
Citera
2025-04-18, 21:14
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
I alla högt utvecklade kulturer badar och tvättar man sig nakna tillsammans. Det gäller bland annat Sverige, Japan, Finland och det antika Grekland och Rom.

Den som störs över detta är sannolikt lätt attraherad av det egna könet, och är oroad att denna attraktion gör utslag på sitt eget organ.

Det är tråkigt om denna sed försvinner och diverse araber vill bada och duscha med kläderna på.
Citera
2025-04-18, 21:18
Medlem
Håller man handen för penis i ett omklädningsrum så skulle jag tro att personen ifråga har någon störning.
Citera
2025-04-18, 21:19
Medlem
Vissa gör ju det och ser ut som att de står och diskar.
Men de som gör sånt och har orimligt mycket ögonkontakt med andra eller ser skyldiga ut är nog det..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in