2025-04-18, 15:13
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBarrel
Det vanligaste är ju ändå MENA med kalsonger i duschen. Macho-micro.

Mitt lokala badhus hade iaf förut praktikanter/sommarjobbare mm vars främsta arbetsuppgift var att sitta i omklädningsrummen och kontrollera att MENAiterna duschade som dom skulle innan bad och inte hade kalsonger under badbyxorna.
Citera
2025-04-18, 15:18
Medlem
carminaburanas avatar
Om det inte finns separata duschbås så gymmar jag inte
Citera
2025-04-18, 15:31
Medlem
kalkryggars avatar
Alla välfungerande människor agerar fritt som normala människor i en dusch och omklädningsrum. Om du står och håller för snoppen så tror nog alla andra att du skäms för att den är så liten.

Att du står där och håller för handen ser nog så konstigt ut att det i sig drar blickar till sig.

Har du liten snopp så utsätt dig för att folk får glo så märker du nog snart att folk inte bryr sig om det heller.

whatever liksom..
Citera
2025-04-18, 15:38
Medlem
Brukar skratta åt alla micro penisar som skäms för att duscha på gymmet för att dom inte vågar visa sin penis.
det är fan så mycket skönare att duscha direkt efter träning än att åka hem och stinka svett som klibbar.
Riktiga män har inga problem med att göra helikoptern i gymduschen.
Citera
2025-04-18, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
Om det inte finns separata duschbås så gymmar jag inte
varför inte?
Citera
2025-04-18, 15:46
Medlem
HemligaKaptenens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Nu är jag ju kvinna - och heterosexuell - jag har inga problem med att duscha naken i omklädningsrummet till ett badhus tillsammans med andra kvinnor - jag ser inte alls hur det skulle kunna jämföras med "bögeri" - men jag duschar ju när jag är där - vet inte riktigt hur du gör när du duschar.
Sluta försök normalisera bögeri som kvinna då.
Citera
2025-04-18, 15:47
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
SÅ detta är något etniskt kulturellt med andra ord, undra hur man göra i sydeuropeiska länder?

Ja detta är en stark kultur i Sverige. Vi kan visa oss nakna i gemensamma duschar och bastur och tar oss själva inte på för stort allvar.
Citera
2025-04-18, 15:53
Medlem
53....so whats avatar
Har skolan slutat fostra barnen i skolan?

När man började med innegympa var den gemensamma duschen obligatorisk.
I idrottsrörelsen likaså.

Finns inga problem med att avdramatisera nakenheten.
Nåt fel i huvudet när man ser den nakna kroppen som nåt fult eller konstigt.

Man skapar själv sina demoner.
Citera
2025-04-18, 15:54
Medlem
Du behöver ju inte puta fram höften så penis blir mer uppenbar.

Finns oftast några bås för människor som diverse anledningar inte kan eller vill duscha helt öppet.

Vad gäller gym så kan man alltid dra hem och duscha.

Vad gäller bad så har jag sett att det finns några enskilda bås på olika ställen.
Citera
2025-04-18, 15:57
Medlem
Barathrum50s avatar
Att duscha naken i ett badhus eller på gymmet är väl så naturligt det kan bli. Man behöver såklart inte gå från förvaringsskåpet till duschen samtidigt som man gör helikopter men är man så osäker i sin manlighet att andra nakna män gör en obekväm kanske man inte är så hetro som man själv kanske tror. Att duscha i badbyxor eller kalsonger är det löjligaste jag hört. Detta kommer inte från någon vithårig 60+ taggare vars största hobby är att snacka skit om frugan medan pungen hänger öppet ned till knäna. Detta kommer från en 90-talist med en mentalitet jag hoppas att jag inte är ensam om.
Ni är ett gäng osäkra män som motsätter er detta
Citera
2025-04-18, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barathrum50
Att duscha naken i ett badhus eller på gymmet är väl så naturligt det kan bli. Man behöver såklart inte gå från förvaringsskåpet till duschen samtidigt som man gör helikopter men är man så osäker i sin manlighet att andra nakna män gör en obekväm kanske man inte är så hetro som man själv kanske tror. Att duscha i badbyxor eller kalsonger är det löjligaste jag hört. Detta kommer inte från någon vithårig 60+ taggare vars största hobby är att snacka skit om frugan medan pungen hänger öppet ned till knäna. Detta kommer från en 90-talist med en mentalitet jag hoppas att jag inte är ensam om.
Ni är ett gäng osäkra män som motsätter er detta
Du radar upp alla dom vanliga augment som bögar brukar komma med så fort man kritiserar något bögigt. Osäkra män, osäker i sin manlighet och att man är inte är så hetro som man tror.
Citera
2025-04-18, 16:07
Medlem
Barathrum50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Berraperra1975
Du radar upp alla dom vanliga augment som bögar brukar komma med så fort man kritiserar något bögigt. Osäkra män, osäker i sin manlighet och att man är inte är så hetro som man tror.

Det låter som du ofta diskuterar sexualitet med andra män mao då?

Ett tillägg:
Ni som faktiskt går runt och tänker kring hur homosexuellt det är med allmän dusch osv, är det inte ni som går i mer bögiga tankar än vi som endast ser det som något man gör i renlighetsyfte utan fokus på sin omgivning
Senast redigerad av Barathrum50 2025-04-18 kl. 16:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in