Citat:
Ursprungligen postat av
448
Ts o några andra bögar klagar över att dom får bånge av att se oss snygga strejta mäns kukar o att vi måste springa omkring me höftskynken
Nej
Vi känner oss inte alls sugna eller får "bånge"!
Vi känner oss kränkta och illa till mods när det kommer en snubbe viftande med kuken och man kanske har med sig sitt minderåriga barn till badhuset!
Varken bög eller annat fel i mitt huvud. Men jag har alltid känt mig illa till mods när jag skall til ett offentligt badhus dör gubbarna för runt med sina illaluktande kukar tex i bastun.
För kom inte och säg att det inte luktar gammal gubbe kuk i bastun där de suttit tre dagar i veckan i kanske 40 års tid.
Alla sitter nämligen inte på handduk som är ett krav! Kan ju själv gissa antalet bakterier du få i dig via skinnet om du sedan sätter dig naken på en av brädraderna där gunnar 87 alltid sitter.
Gymmet för jag som de flesta och byter om hemma och duschar hemma. Dock finns det dusch bås på gymmet för man skall få vara ifred (tränar utomlands) där det inte ses som naturligt att springa runt naken i gymmets omklädning s rum.
Inte bög och aldrig fått bånge. Men däremot känner jag mig genuint obekväm med de där som tvunget skall springa omkring nakna i omklädningsrummet i flera timmar. Det är då fan inget normalt beteende.
Obs ej blatte utan skåning (utflyttad) just nu.
Asien hanterar detta bättre och vi har haft problem med allmänna poolen för det finns folk som tvunget skall springa runt i för små badbyxor och de ombeds alltid av oss andra att byta om pga det finns kvinnor och små barn där också.
Ni svenskar kanske får börja förstå att ert naken beteende är inget normalt.