2025-04-18, 10:51
Medlem
svensson1970s avatar
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?
Senast redigerad av svensson1970 2025-04-18 kl. 10:53.
Citera
2025-04-18, 10:53
Medlem
IRMEs avatar
Va?

Kolla bort om du inte vill se nakna personer i ett duschrum.

Det är väl helt självklart att man inte måste hålla på och skyla sig. Det är ju därför vi har separerade omklädningsrum/duschrum för män/kvinnor.

(även bastu)
Citera
2025-04-18, 10:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av svensson1970
Hej!

Tänkte fråga är det bara mitt gym som man visar könsorganen helt öppet när man duschar? tycker det är äckligt och oförskämt. Själv brukar jag täcka den med händerna när jag ska duscha ty det är privat parts och äckligt att visa andra.
Brukar lägga märka till att oavsett ålder så brukar könsorganet visas för andra. Nu till frågorna:

1. Är eran gym/badhus duschar också så, dvs. man visar sitt könsorgan helt öppet för andra utan att täcka den?

2. Ni tjejer/kvinnor är det också så på eran sida, att ni visar underlivet för varandra HELT ÖPPET?

Jag duschar ej på gymmet, bara hemma efteråt.

Har alltid känts bögigt att duscha med andra män, inget jag gör om jag inte måste, typ på ett badhus.
Hade hellre duschat bland kvinnor på gymmet, men inte stå där med andra män och äckla mig. Fy fan.
Senast redigerad av Malapagos 2025-04-18 kl. 10:59.
Citera
2025-04-18, 10:57
Medlem
HBTKuks avatar
Om man har en liten pojksnopp förstår jag om man vill gömma den. Gå runt du som en flicka med din lilla hand över din skämssnorre.

Vi andra tror nog inte att folk sitter och stirrar som TS verkar göra.
Citera
2025-04-18, 10:58
Moderator
Maviels avatar
Det hör ju till det normala att det förekommer nakna människor i en dusch tänker jag. Så länge som man inte håller på med något olämpligt i duschen typ onanerar eller dylikt är det väl något som man får finna sig i?
Citera
2025-04-18, 10:59
Medlem
a-mortals avatar
Kön är inget äckligt.
Bajs är äckligt.
Blir ju inga kukmätartävlingar om alla skäms och håller för.
Va inte så tråkig.
Citera
2025-04-18, 11:09
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HBTKuk
Om man har en liten pojksnopp förstår jag om man vill gömma den. Gå runt du som en flicka med din lilla hand över din skämssnorre.

Vi andra tror nog inte att folk sitter och stirrar som TS verkar göra.

Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal
Kön är inget äckligt.
Bajs är äckligt.
Blir ju inga kukmätartävlingar om alla skäms och håller för.
Va inte så tråkig.

Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....
Citera
2025-04-18, 11:13
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Ni som gillar att duscha med andra män känns jävligt gay. Ni har helt klart en hel del gay i er och kanske borde överväga att bli bi. Då kommer antalet potentiella partners dubbleras. Ta chansen!

Personligen så äcklas jag av att stå och duscha med andra män. Motbjudande tanke och gör det aldrig på gymmet, går självklart hem och duschar. Att duscha med kvinnor är en sak, det går. Men att stå där med massa män....
Jag tror du behöver få kuken masserad... med massa lotion. Det var ju du själv som sa det. Dubblera dina chanser idag!

Äh, ta det inte så seriöst. Det är ju bara duscha för fan.
Citera
2025-04-18, 11:16
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av a-mortal

Äh, ta det inte så seriöst. Det är ju bara duscha för fan.

Nej det är inte bara en dusch. Det är äckligt och tar emot att stå där med andra män. Inget jag gör frivilligt om man säger så. Får instinktivt en känsla i kroppen av att det är fel. Jag vill inte vara fysiskt nära män ens. 1 meters avstånd och påklätt.

Jag står mycket hellre och duschar med kvinnor, för det tar inte emot. Det känns normalare än att stå där med massa män.
Citera
2025-04-18, 11:19
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malapagos
Nej det är inte bara en dusch. Det är äckligt och tar emot att stå där med andra män. Inget jag gör frivilligt om man säger så. Får instinktivt en känsla i kroppen av att det är fel. Jag vill inte vara fysiskt nära män ens.

Jag står mycket hellre och duschar med kvinnor, för det tar inte emot. Det känns normalare än att stå där med massa män.
ÅÅÅÅÅÅHHHH duuuuuscha meeed kviinnnnnooorrr!

Om du ser hur barnsligt det där var så vet du hur barnslig du är.
Citera
2025-04-18, 11:20
Avstängd
Uppenbart att du skämt över din kropp. Och du behöver väl för fan inte titta på andra män medan du duschar. Eller är du lite smygbög, och är rädd för att få bånge? En snabbtitt i din historik pekar på en man som inte fått uppleva särskilt mycket här i livet.
Citera
2025-04-18, 11:24
Medlem
Jag gillar inte när småtjejer är med inne i herrarnas duschrum. En gång ställde sig en liten tjej och bara stirrade på min kuk, verkligen råglodde.
Det kändes obehagligt, numera duschar jag hemma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in