2025-04-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Jag gillar inte när småtjejer är med inne i herrarnas duschrum. En gång ställde sig en liten tjej och bara stirrade på min kuk, verkligen råglodde.
Det kändes obehagligt, numera duschar jag hemma.

Händer det ofta?
Citera
2025-04-18, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
Uppenbart att du skämt över din kropp. Och du behöver väl för fan inte titta på andra män medan du duschar. Eller är du lite smygbög, och är rädd för att få bånge? En snabbtitt i din historik pekar på en man som inte fått uppleva särskilt mycket här i livet.

Nä man undrar ju hur hämmat sexlivet är när man inte vågar visa sig naken🫣
Citera
2025-04-18, 22:28
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är rätt självklart. Om du är där med din 5-åriga dotter så kan dottern knappast gå själv på damernas?

Pedo är bara vad som finns i ditt eget huvud. Annars det väl pedo varje gång en pappa sköter om sin lilla dotter? Eller vad menar du? "Pedo"??????

Nej men lixom att man visar upp sin egen nakna dotter för en massa främmande okända och nakna män. Är det fräscht enligt dig? Skulle det få hända i USA t.ex?
Citera
2025-04-18, 22:33
Medlem
Jofandus avatar
I grunden är vi rovdjur och i det vilda stångas hanen med andra hanar för att bestämma vem som är alfahannen som i sin tur har ensamrätt på att befrukta sig i området. I duschrummet funkar det ungefär på liknande sätt. Hanen med störst dase är alfahannen och har ensamrätt på eventuella honor i området. De svaga vänder sig skamset in mot hörnet medan alfahannen spatserar fram & tillbaka med sin stora dase och markerar reviret.
Citera
2025-04-18, 22:35
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Nej men lixom att man visar upp sin egen nakna dotter för en massa främmande okända och nakna män. Är det fräscht enligt dig? Skulle det få hända i USA t.ex?

I sådana här frågor känns knappast USA relevant att jämföra med. De tvingade nyligen bokmässan i Göteborg att byta logga från sin sjöjungfru, ritad på 1400-talet, för att den var "för sexuell".

"Visar upp sin egen nakna dotter", detta uttryck avslöjar bara vad som rör sig i ditt huvud. Det handlar inte om att visa upp. Det handlar om att en mans snopp är helt neutralt för andra män, och ska så även vara för små barn, om man inte är pedofil.
Citera
2025-04-18, 22:35
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Gymkedjan Nordic Wellness har en gemensam bastu för män och kvinnor. Jag har märkt att de med stora kukar gillar att visa upp sig. De vill på det sättet visa dominans över män med mindre kukar. De pumpar upp blodet i sina kukar så att de blir ännu större. De är i slakt tillstånd men på gränsen till full erektion.

Haha va? Sen så vet jag inte om man går runt och visar kuken om det är gemensam bastu. En handduk kan man väl ha då
Citera
2025-04-18, 22:41
Medlem
Du får bli muslim, dom duschar med kalsongerna på🤣🤣
Citera
2025-04-18, 22:46
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
I sådana här frågor känns knappast USA relevant att jämföra med. De tvingade nyligen bokmässan i Göteborg att byta logga från sin sjöjungfru, ritad på 1400-talet, för att den var "för sexuell".

"Visar upp sin egen nakna dotter", detta uttryck avslöjar bara vad som rör sig i ditt huvud. Det handlar inte om att visa upp. Det handlar om att en mans snopp är helt neutralt för andra män, och ska så även vara för små barn, om man inte är pedofil.

Ja men tänk på alla araber som inte kan kontrollera sig själva. Det är ju därför kvinnor inom Islam ska täcka sitt hår och barn ska bära slöja från dagis typ. För män kan bli attraherade av att se en kvinnas hår, och då inducerar det synd i deras hjärnor.

Du vet ju inte om några av männen i duschrummet är pedofiler som blir kåta av att se ett naket barn.
Citera
2025-04-18, 22:49
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Haha va? Sen så vet jag inte om man går runt och visar kuken om det är gemensam bastu. En handduk kan man väl ha då

En handduk eller lavduk har man i bastun för att sitta på, dels för att skydda lavarna från svett mm och dels för att skydda känslig hud från varma lavar, inte för att skyla sig med.
Citera
2025-04-18, 22:51
Medlem
IRMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
En handduk eller lavduk har man i bastun för att sitta på, dels för att skydda lavarna från svett mm och dels för att skydda känslig hud från varma lavar, inte för att skyla sig med.

Är det offentlig bastu med delade kön har jag svårt att se att du kan sitta och bresa som vanligt dock... Jag skulle nog inte göra det.
Citera
2025-04-18, 22:55
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IRME
Är det offentlig bastu med delade kön har jag svårt att se att du kan sitta och bresa som vanligt dock... Jag skulle nog inte göra det.

Vi har en bastu som man kan boka i vår förening.
Kan tycka att det är lite ofräscht utan ”sittduk”.
Vill inte att min röv ska nudda pungsvett från någon hårig gubbe som suttit där innan.

När jag går på offentlig toa så torkar jag alltid av sittningen med tvål och vatten också innan jag sätter mig. I bland är det ju bajs kvar på ringen och kissdroppar. Det är jävligt äckligt faktiskt.
Citera
2025-04-18, 22:56
Medlem
448s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
Åtminstone i Stockholm är det ett stort problem på kommunens simhallar att folk inte längre kan tänka sig att duscha nakna.

Det är helt enkelt mycket mer smuts i vattnet numera, när man inte tvättar sig under badbyxorna och/eller bär kalsonger under badbyxor. Har en vän som jobbade i kommunen och hade träffat flera föreståndare för simhallar och de hade jätteproblem att hålla hygienen acceptabel i bassängerna.
Man kan ju inte bara ösa i mer och mer klor.

Man törs knappt tänka på e-colinivåerna som blir resultatet av alla dessa otvättade akterkastell.

Ja alltså man måste ju klora ganska hårt p.g.a detta med dålig hygien.

Kloret förbrukas ju när det reagerar med jetteleskiga baciller o organiska ämnen läs bajs,urin o hudflagor

Kloret bildar då cancerfrämjande trikloramin - det är det som ger badhuslukten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in