Citat:
Ursprungligen postat av
ImovaneKungen
Vet att det e en jobbig situation men frsk lugna ner dig lite.. Det r ingen bra id att brja anvnda oxy etc. det kanske du inte kommer levande ur. Man blir inte av med lgenheten fr att man e pundare. Dremot om man r en aktiv pundare som inte vill sluta och bjuder in folk mitt i natten o skriker...d blir man av med lgenheten. Hur mycket kratom sitter du p? Och kan du trappa ur dig? Ska vara rlig som LARO patient har jag svrt att se att man skulle f sub fr kratom beroende. Med tanke p hur mycket starkare sub r n kratom. Det har skert gtt fr ngra, men d har dem skert haft problem med andra droger ox. Det du mste bestmma dig fr r om du ska ska hjlp eller inte. Det kan ingen annan besluta n du sjlv. Men frga dig sjlv vad du har att frlora p det? Har du kanske ngon diagnos du behver f utrett? Men om man redan gr p soc o s, s har jag svrt att se vad man har att frlora. Det r svrt ox o svara nr jag inte vet ngot om dig..lder, vad du gtt p och hur lnge etc.
Jag kan frlora mitt bidrag och drav ven bli hemls bror. Men du har rtt jag r bottom of the barrel WT piece of shit, kanske inte r vrd mer n s.
Tnker fanimig inte g tillbaka till beroendeenheten, dessa fucking FITTOR frstrde mitt liv i 7-8 r med deras fucking jude-piller SSRI som gav mig ED och anhedoni bland annat.. Dessa fucking kackerlackor bryr sig inte om mitt bsta intresse. De frskte ven gaslighta mig angende dessa biverkningar jag fick. Jag har noll frtroende kvar fr ppenvrden de kan sugar min feta semi erekta flashbackdase. Jag m vara vrdels WT samhllets avskum men dessa fucking yidde-doktorer r strre avskum n mig.
Jag har som sagt ca 300g kvar, tar i nulget 10gpd, ned frn 30-40gpd. r mellan 27-33 (millennial)
Har gtt p kratom i typ 8 r nu, med 2 pauser p ca 1 mnad vardera, men det var fr lnge sedan.